2026-04-22, 20:42
Medlem
VoktorDodkas avatar
Rosa blomstertjack från 80-talet var något speciellt, jag har inte rört uppåt på 20 år men skulle det göra comeback så kanske för nostalgins skull.
Citera
2026-04-22, 20:44
Medlem
Vatos.Locoss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av VoktorDodka
Rosa blomstertjack från 80-talet var något speciellt, jag har inte rört uppåt på 20 år men skulle det göra comeback så kanske för nostalgins skull.

Minns du fortfarande hur det luktade och smakade?
Citera
2026-04-22, 20:46
Medlem
Lifestealers avatar
4-mmc och lilllebrodern 3-mmc

Methylone var fin också.

6-apb
Citera
2026-04-22, 20:47
Medlem
VoktorDodkas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Vatos.Locos
Minns du fortfarande hur det luktade och smakade?
Jag skulle direkt känna igen lukten, och röven skulle dra ihop sig, det var vad som fick mig torsk på brus i många år. Men som tur var blev tjacket bara bättre men samtidigt tråkigare så till slut tröttnade man.
Citera
2026-04-22, 21:02
Medlem
Fantens avatar
2cB saknar jag, men det brukade finnas på darknet så det finns nog fortfarande för den som letar. Vad jag på riktigt-riktigt saknar så är det 5-MeO-DiPT, eller Foxy Methoxy som det kallades. Magiskt trippigt i större doser, magiskt uppkåtande i mindre. Magisk rännskita dagen efter. För att inte tala om smaken. Personligen så räckte det med typ ett korn på tungan för att jag skulle behöva kämpa emot en kaskadspya.

Mefedron gav visserligen ett jävligt bra rus. Men det var ju så frätande att det smälte sönder påsar och kort - det kan verkligen inte ha varit nyttigt. För att inte tala om alla som fick brainzaps av det. Men kul, det var det. 2cT7 var jävligt roligt också. Den som bara heter DiPT var också en höjdare - det var bara hörseln som påverkades men shit vad kul det var.
Citera
2026-04-22, 21:03
Medlem
oldeubois avatar
Stilnoct och MDPV.
Citera
2026-04-22, 21:12
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Fanten
2cB saknar jag, men det brukade finnas på darknet så det finns nog fortfarande för den som letar. Vad jag på riktigt-riktigt saknar så är det 5-MeO-DiPT, eller Foxy Methoxy som det kallades. Magiskt trippigt i större doser, magiskt uppkåtande i mindre. Magisk rännskita dagen efter. För att inte tala om smaken. Personligen så räckte det med typ ett korn på tungan för att jag skulle behöva kämpa emot en kaskadspya.

Mefedron gav visserligen ett jävligt bra rus. Men det var ju så frätande att det smälte sönder påsar och kort - det kan verkligen inte ha varit nyttigt. För att inte tala om alla som fick brainzaps av det. Men kul, det var det. 2cT7 var jävligt roligt också. Den som bara heter DiPT var också en höjdare - det var bara hörseln som påverkades men shit vad kul det var.

Mefet... Och man fick det så jävla billigt. Vi hade fryspåsar fulla med det. Alla skulle ha det.
Toleransen ökade och även priset, men alla fortsatte handla som galningar.
Citera
2026-04-22, 21:15
Avstängd
sexorna och åttorna ni som vet ni vet.
Citera
2026-04-22, 21:19
Medlem
Inget har nog slagit methoxetamin, MXE, när det gäller dissociativa. Slog ketamin med hästlängder. Lite för bra.

Tillverkas tyvärr inte längre. Borde bunkrat kilon. Hade gett mycket för några IM injektioner.
Citera
2026-04-22, 21:22
Medlem
Fantens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av JanLilja
Mefet... Och man fick det så jävla billigt. Vi hade fryspåsar fulla med det. Alla skulle ha det.
Toleransen ökade och även priset, men alla fortsatte handla som galningar.
Ja, det var helt stört. Och återdoseringssuget dessutom. Det var ju inte så att man var nöjd efter ett par linor utan ända in i kaklet tills påsen var tom.
Citera
2026-04-22, 21:34
Medlem
Kratom , hjälpte mig sluta dricka helt och hållet, ökad mängden träning jag gjorde, gjorde mig generellt mer fokuserad och de enda negativa effekterna jag kände av var svårighet med sömn + dehydration. Är inte ett stort fan av opioder i sig, men den stimulerande kapaciteten av white vein kratom var den perfekta substansen för mig.
Citera
2026-04-22, 21:41
Medlem
JohnnySamhalls avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Vatos.Locos
Kom och tänka på godis tråden.

Jag saknar riktigt Spice. Spice Arctic och Tropical var så bra! Minns ni de häftiga zippåsarna man fick med ögat?

Mephedrone var som tjacks kusin från storstaden

Minns för tjugo år sedan när dxm var populär här på flashback, hann inte testa då men har två flaskor finsk hostmedicin stående

Vad saknar ni pundare?

542 (samt känslan av att bara kolla på den gav ett militärt intryck typ - "only use in emergencies during combat"-färgen). enough said.
I övrigt - "jag föddes liten å blå precis som en människa"!

EDIT: tur att man är lite sansad numera med intaget av prylar samt för det mesta befinner sig på den helt rätta sidan om lagen
Senast redigerad av JohnnySamhall 2026-04-22 kl. 21:48.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in