Citat:
Ursprungligen postat av
otello
Hur är det svepande? Jag har öppnat och stängt hundratals kontrakt det senaste året, en stor del av dessa var relaterade till Tesla. Mina långsiktiga shorts sitter jag kvar på, någonting annat vore dumt då aktien är fundamentalt ervärderad med typ 95%.
Svepande för att du inte kan redogöra för några som helst detaljer för dina blankningar, det är sådana detaljer man undviker när man vill ljuga, för annars blir man snabbt avslöjad.
Jag har ju t.ex. inga som helst problem att ange GAV och tidpunkter då jag har köpt andelar i mina fonder, det är mycket lätt.
Citat:
Ursprungligen postat av
BästeHrMongolid
Vilket pris stod aktien i när han började skriva på forumet?
Sen är det ju väldigt knivigt att försöka få ut sanningsenlig info från någon som man vet ljuger mest hela tiden.
Ett bra tipps till björnar som vill bli tagna på allvar är att inte ljuga så överdrivet om mångt och mycket, så kanske folk tror er när det väl gäller.
Ja precis, hans pris går väl att utläsa från när han började blanka, och då var priset mycket lägre. Sedan kan vi alla se hur hans inlägg bara blivit mer och mer desperata.
Inte så konstigt förstås, hade jag varit så korkad att jag gått emot Tesla som stigit så kraftigt skulle jag också vara desperat. Skillnaden är bara att jag inte är så korkad att jag skulle göra det.