2026-04-08, 01:01
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Superburkeen
Vet att det är små mängder, bara för man inte får akut nervskador så är det fortfarande farligt.

Nej det stämmer inte, det är ofarligt i de mängderna.

Citat:

Man får inte direkts leverskador av alkohol men det är ett gift man får inte direkt skador av cocain men de är ett gift
Men jag väljer att inte ta gift som inte är nödvändigt
Varken något av det över jag skrev är nödvändigt så varför ens consumera det i små mängder ?

Du får direkta leverskador av långtgående alkoholmissbruk, du får de inte om du dricker en öl. Mängderna är vad som gör skillnaden.

Citat:
Något som varken studien eller du tar hänsyn till är att människor består mestadels av bakterier, vad händer när du sprutar in ett ämne som skadar bakteriernas cellväggar/ proteiner och enzyme

Vi består av mer bakterier i magtarmkanalen, inte i blodet. Det är normalt sterilt, och vi vill undvika att de blir kontaminerat och leder till septisk shock.

Citat:

Sen adderar du all dagligt intag är du fortfarande på en så pass låg dos att du känner dig bekväm med det ?

Japp, 100%
Citera
2026-04-08, 22:01
Medlem
Beställt lite olika peps som jag ska testa, tacksam för info gällande dosering och frekvens.
  • CJC-1295 utan DAC 5mg + IPA 5mg
  • BPC157 5mg + TB500 5mg
Citera
2026-04-09, 09:47
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av cic78
Beställt lite olika peps som jag ska testa, tacksam för info gällande dosering och frekvens.
  • CJC-1295 utan DAC 5mg + IPA 5mg
  • BPC157 5mg + TB500 5mg
Är dom färdig mixade som kineserna säljer ?

Dvs är tb +bpc i samma vial?
Isåntfall bpc + tb 250 mcg-500 mcg dagen
Blandar du ut med 2 ml blir varje 0,1 ml 250 mcg

Cjc+ ipa ingen aning men tog mig exakt 1 minut att googla
The most common Ipamorelin dosages range from 200 to 300 micrograms (µg) per day, typically delivered via subcutaneous injection. Depending on your goal—whether it’s muscle recovery, anti-aging, fat loss, or stacking with other peptides—your protocol may vary.

TYPICAL DAILY DOSING
Beginner: 100–150 µg once per day (before bed)
Standard: 200–300 µg per day, split into 2 doses
Advanced: Up to 400 µg per day (divided into AM/PM injections)
“Administering Ipamorelin at 200 µg twice daily effectively increased serum GH concentrations without altering cortisol or prolactin levels

Varför inte bara googla och få svar direkt än att skriva och fråga på ett forum. Där du kan få vilket jäkla svar som helst ?
Citera
2026-04-10, 11:05
Medlem
Citat:
Är dom färdig mixade som kineserna säljer ?

Dvs är tb +bpc i samma vial?
Isåntfall bpc + tb 250 mcg-500 mcg dagen
Blandar du ut med 2 ml blir varje 0,1 ml 250 mcg

Cjc+ ipa ingen aning men tog mig exakt 1 minut att googla
The most common Ipamorelin dosages range from 200 to 300 micrograms (µg) per day, typically delivered via subcutaneous injection. Depending on your goal—whether it’s muscle recovery, anti-aging, fat loss, or stacking with other peptides—your protocol may vary.

TYPICAL DAILY DOSING
Beginner: 100–150 µg once per day (before bed)
Standard: 200–300 µg per day, split into 2 doses
Advanced: Up to 400 µg per day (divided into AM/PM injections)
“Administering Ipamorelin at 200 µg twice daily effectively increased serum GH concentrations without altering cortisol or prolactin levels

Varför inte bara googla och få svar direkt än att skriva och fråga på ett forum. Där du kan få vilket jäkla svar som helst ?
Tack för svar och självklart kan jag googla och samma sak där så kan jag få blandad svar, så jag går väl på en helgardering google + forum där folk som kört ett tag kan dela med sig vad som funkat bäst. Det är blends, tack.
Citera
2026-04-15, 17:50
Medlem
Har någon koll på om det är okej att testa peptider när man går på mounjaro? Lite ny på detta och inte klurat ut vad man ska testa och vart man får tag på det men mitt största problem är att jag har svårt att förlora fett och bygga muskelmassa.

Kört Mounjaro ett tag och lyckats tappa en hel del utan att se ut som ett skelett då jag tränar en hel del och rätt rutinerad med matrutiner och kaloriräkning. Har dock märkt av att jag har fortfarande svårt att se resultat av styrketräning + kreatin + proteintillskott. Mitt största problem är att bygga muskelmassa, men har också märkt att huden på kroppen är inte så fast som det bör vara och det kan nog vara pga tidigare viktuppgång och sedan viktnedgång.

Hur vet man om det är en säker källa när man hittar det och inte är något shady?
Citera
2026-04-15, 18:12
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Bodoso
Har någon koll på om det är okej att testa peptider när man går på mounjaro? Lite ny på detta och inte klurat ut vad man ska testa och vart man får tag på det men mitt största problem är att jag har svårt att förlora fett och bygga muskelmassa.

Kört Mounjaro ett tag och lyckats tappa en hel del utan att se ut som ett skelett då jag tränar en hel del och rätt rutinerad med matrutiner och kaloriräkning. Har dock märkt av att jag har fortfarande svårt att se resultat av styrketräning + kreatin + proteintillskott. Mitt största problem är att bygga muskelmassa, men har också märkt att huden på kroppen är inte så fast som det bör vara och det kan nog vara pga tidigare viktuppgång och sedan viktnedgång.

Hur vet man om det är en säker källa när man hittar det och inte är något shady?
1. Mounjaro är en peptid, så du testar redan peptider.

2. Peptidsäljare ÄR shady. Branschen är inte reglerad och alla du köper av gör något olagligt (smugglar, skattebrott, säljer annat också, etc). Med det sagt behöver du inte oroa dig för att peptiderna du köper på gråa/svarta marknaden skulle vara fejkade tex, för inköpspris i grossistled är snorbilligt. Sedan rejält prispåslag till svensk kund pga risken dom tar med att sälja det.
Citera
2026-04-16, 13:17
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av DrL0c
1. Mounjaro är en peptid, så du testar redan peptider.

2. Peptidsäljare ÄR shady. Branschen är inte reglerad och alla du köper av gör något olagligt (smugglar, skattebrott, säljer annat också, etc). Med det sagt behöver du inte oroa dig för att peptiderna du köper på gråa/svarta marknaden skulle vara fejkade tex, för inköpspris i grossistled är snorbilligt. Sedan rejält prispåslag till svensk kund pga risken dom tar med att sälja det.

Vad för sorts priser snackar vi? Några rekommendationer baserat på mina bekymmer?
Citera
2026-04-21, 13:58
Medlem
Brukar ni lita på CoA ifrån säljare eller skickar ni på egna tester?
Filtrering? Eller kör ni bara bac in i vial med peptider?
Någon som kör med penna + hylsor?
Citera
2026-04-22, 05:34
Medlem
Citat:
Vad för sorts priser snackar vi? Några rekommendationer baserat på mina bekymmer?
Kosten, träna hårdare och sov bättre..
Vill du gråta av smärta när du går ifrån gymmet ?

Med tanke att du redan är / har varit fet och behöver manjouro ( stavning )) för att gå ner i vikt så skulle jag påstå att det är 100% mentalitet / disciplin.

Du låter din hjärna bestämma och går på det bekväma istället för vad som ” måste göras ”
Senast redigerad av Superburkeen 2026-04-22 kl. 05:57.
Citera
2026-04-24, 12:40
Medlem
Citat:
Kosten, träna hårdare och sov bättre..
Vill du gråta av smärta när du går ifrån gymmet ?

Med tanke att du redan är / har varit fet och behöver manjouro ( stavning )) för att gå ner i vikt så skulle jag påstå att det är 100% mentalitet / disciplin.

Du låter din hjärna bestämma och går på det bekväma istället för vad som ” måste göras ”

Är stenhård med att äta rätt och har kört kaloriräkning i mer än 9 månader. Innan jag körde mounjaro så körde jag viktväktarna, LCHF etc. Det enda som funkade var kaloriräkning som blev jätteeffektivt för viktnedgång när man kombinerade med mounjaro. Idag har jag gått ner det mesta så räknar fortfarande för att hålla vikten men även för att få i mig rätt mängd fett/carbs/protein. Jag sover 8h/dag och har konstant träningsvärk efter gymmet som jag tränar på 4-5 dagar i veckan.
Citera
2026-04-24, 13:16
Medlem
Hej,

Inject eller droppar av ghk-cu? Alltså typ serum flaska. Vad är att föredra?
Citera
2026-04-24, 13:21
Medlem
Citat:
Är stenhård med att äta rätt och har kört kaloriräkning i mer än 9 månader. Innan jag körde mounjaro så körde jag viktväktarna, LCHF etc. Det enda som funkade var kaloriräkning som blev jätteeffektivt för viktnedgång när man kombinerade med mounjaro. Idag har jag gått ner det mesta så räknar fortfarande för att hålla vikten men även för att få i mig rätt mängd fett/carbs/protein. Jag sover 8h/dag och har konstant träningsvärk efter gymmet som jag tränar på 4-5 dagar i veckan.
Okej ber om ursäkt för svaret innan då!
Nästa fråga hur är det med elektrolyter ?
Extremt viktigt speciellt när du tar/ tog saker som mounjaro, tömmer kroppen på mineraler
Många känner sig uttorkade / torr hud / extremt dålig sömn om de inte lägger till elektrolyter

Svar på tidigare fråga
Peptider från Kina
Mounjaro( eller aktiva ämnet triz) 10 mg 130 kr
Reta 10 mg 240 kr
Hgh 8 kr enheten

På vad du kanske kan ta för att hjälpa dig
Bcp. 157 kombination med tb 500
Dom har en kombination där den redan är blandad 10+10 mg 220 kr
( frakt tillkommer på runt 500 kr )

Finns en hel drös med olika peptider och har dålig koll påhitt långa fungerar tyvärr så kan inte rekomendera eller tipsa om något mer.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in