Citat:
Ursprungligen postat av
Angelore
Jag är nyfiken på vilka råd ni skulle ge till ert yngre jag kring privatekonomi. Alltså; inte bara sparande. Vad är "fundamentals" i er mening?
Sätt in via autogiro vad du kan avvara på typ Seb Sverigefond. Upp 31% på 1 år.
Kolla sedan om 20 år och se miljoner på kontot.
Räntapåränta är din vän..