2026-04-20, 17:20
Medlem
fonders avatar
Citat:
Ursprungligen postat av CS128
Det hade nog inte gått att "någon annan" bara skulle tagit dessa immuniteter. Martin/Anders frågar ju ägaren på Örådet dvs. OM ... man har den med sig till Örådet: Vill du behålla immuniteten själv? Eller ge bort den?

Ola tog ju inte med imm.halsbandet så han försätter dem En efter En att tråna efter det för han tycker ju att "det är han som har rätt att styra laget" mm. Sedan påstår Ola helt fräckt - Det är vi Alla överens om 🫣 Really??? 🧐

Taskigt nog för Ola så rykte Amadeus istället i Örådet pga av att Melina knep Vinsten i Duellen! Sedan har Melina och laget fått höra HELA tiden av Ola - högt och ljudligt: Ja hade bara Amadeus varit kvar så bla bla bla

Såååå dålig stil av Ola. Han är en stor mansbebis och det är Amadeus med tycker jag 😎

Nu är det bara en tidsfråga innan Läkaren säger till Melina; Du får inte tävla mer med detta knä.

Gränslandet: Där har både Aza och Amadeus blivit timida byfånar och C-O hakar på: Varsågod Hanna och åk iväg in till Robinson med ett imm.halsband.

Hanna tycks ha lindat alla 3 runt sitt lillfinger precis som en bortskämd Brats. De har visst fått solsting allihop eller har hungerhallucinationer så de inte kan tänka klart någon av dem 🤯😵‍💫

Ola är en patetisk skithög, han får bara inte vinna det fanskapet.

Vidriga Hanna har lurat alla tre genom att gråta falska tårar stup i kvarten.
Citera
2026-04-20, 17:48
Medlem
Gold94s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av fonder
Ola är en patetisk skithög, han får bara inte vinna det fanskapet.

Vidriga Hanna har lurat alla tre genom att gråta falska tårar stup i kvarten.

WORD!!
Citera
2026-04-20, 19:42
Medlem
Hur tänker man med att vara med i Robinson om man inte ens klarar av att resa sig upp?
Citera
2026-04-20, 23:52
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av torkskap1
Hur tänker man med att vara med i Robinson om man inte ens klarar av att resa sig upp?

Dessa linslusar borde stoppas av läkare före de tillåts åka till Robinson. Den egna tankeförmågan verkar vara mycket skral.
Citera
2026-04-21, 03:23
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av klorin287
Dessa linslusar borde stoppas av läkare före de tillåts åka till Robinson. Den egna tankeförmågan verkar vara mycket skral.
Det är dock de yngre som har åkt hem, alla med hemlängtan och svansen mellan benen. Så frågan är vem som har skral tankeförmåga?
Citera
2026-04-21, 07:54
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av CS128
Uppenbarligen 😤😡

Ja, han är ett monster i verkligheten. 🤮🤮 Spyr på såna som honom och hans fru.
Citera
2026-04-21, 09:04
Medlem
Lite reaktioner på veckan :

Citera
2026-04-21, 10:36
Medlem
Citat:
Vet inte om det hade gått eller inte. Vanligtvis brukar programledaren fråga vinnaren om den vill behålla den eller ge bort den. Jag tänker att regeln måste troligtvis vara att den får användas av andra bara om det är vinnaren själv som ger bort den d.v.s. man kan inte bara ta den bara för att vinnaren väljer att lämna det i läget.

Det funkar, sålänge de har med sig immuniteten så räcker det. Sen hur de fått tag i det spelar ingen roll sålänge de inte tog den ur någons väska eller ägodelar. Dessa halsband hängde ju bara där så vem som helst kunde tagit dem. Precis som när Aron delade ut sina immuniteter till motståndarlaget för två säsonger sedan, det var heller inte emot reglerna då de inte är personliga.
Citera
2026-04-21, 12:06
Medlem
Min favorit är solklart Caroline Järgren! Hoppas verkligen hon vinner.
Citera
2026-04-21, 12:55
Medlem
fonders avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Shieldhero
Det funkar, sålänge de har med sig immuniteten så räcker det. Sen hur de fått tag i det spelar ingen roll sålänge de inte tog den ur någons väska eller ägodelar. Dessa halsband hängde ju bara där så vem som helst kunde tagit dem. Precis som när Aron delade ut sina immuniteter till motståndarlaget för två säsonger sedan, det var heller inte emot reglerna då de inte är personliga.

Fast det är ju där problemet ligger i det här fallet, i Aron-fallet och i vanliga Örådsfall så frågar programledaren just ägaren om han/hon vill ge bort den.

Även om det inte är detsamma som att stjäla det då den bara hänger där så tror jag inte att det är enligt reglerna att bara ta den om man nu skulle känna för det.
Citera
2026-04-21, 12:58
Medlem
fonders avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MentalKristid
Min favorit är solklart Caroline Järgren! Hoppas verkligen hon vinner.

Gillar också henne än så länge, men det är först efter sammanslagningen som jag absolut brukar veta om jag fortfarande gillar en person eller inte med säkerhet.
Citera
2026-04-21, 13:07
Medlem
Citat:
Fast det är ju där problemet ligger i det här fallet, i Aron-fallet och i vanliga Örådsfall så frågar programledaren just ägaren om han/hon vill ge bort den.

Även om det inte är detsamma som att stjäla det då den bara hänger där så tror jag inte att det är enligt reglerna att bara ta den om man nu skulle känna för det.

Vet inte hur det är i de internationella versionerna, brukar de ta från varandra då?
Som jag ser det så är upphängda immuniteter som ingen i gruppen claimat (även om en individ vunnit dem) detsamma som "gömda" immuniteter. Alltså fritt fram för alla att ta. Tror nästan tv4 hoppas nån ska ta dem just för att skapa massor av drama och intriger...det är ju typ deras våta dröm...
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in