2026-04-20, 09:32
Medlem
senhackarens avatar
Hon blev sönderägd. Det var nog hennes längsta 30 minuter hittills.
Citera
2026-04-20, 16:25
Medlem
KapitalismKnullads avatar
Citat:
Ursprungligen postat av senhackaren
Hon blev sönderägd. Det var nog hennes längsta 30 minuter hittills.

Jag försökte ta hennes parti, men visst var det så mycket politikersnack man kan få in på 30 minuter?
Det var liksom bara rappakalja.
Citera
2026-04-20, 21:15
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av jhww82
Det är någon annan som betalar för hennes livvakter för att hon känner sig hotad efter att ha hyllat dödandet av tiotusentals kvinnor och barn.

Enligt mig skulle hon utvisas.

Är det Rumänien då som återvandringståget går till? Är hon berättigad till återvandringsbidrag?
Citera
2026-04-20, 21:35
Medlem
Graavargs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Hongka995
Är det Rumänien då som återvandringståget går till? Är hon berättigad till återvandringsbidrag?

Jag är beredd att donera bara vi blir av med henne. Hemsk människa!
Citera
2026-04-20, 21:44
Medlem
ATM kan vara en av de mest osympatiska personer som finns.
Citera
2026-04-20, 22:56
Medlem
Evig.Ingen.Naken.s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av asploevet
Luktar zionist luder precis som ebba Busch. Om det ser ut som, talar som, så är det troligen det. SD lurade brallorna av svenska folket, Ebba kroknäsan busch poserade stolt i IDF tröja och Jimmie "Tel aviv" Judesson med följe är ny hemkomna från förnedrings turnen med kippa och kyssa muren.

Svenskarna har varit totalt blåsta i årtionden nu till den grad att gemene man är korkade/duktiga goyims i både ord och handling.

Sverige först var det

SD måste vara århundradets trollning.
Jävlar i den, vad dom har blåst sina väljare.

Att KD springer judens ärenden, är lite mera begripligt. Dom har ju både sagoboken och viljan att blåsa folk i affärer gemensamt.

Undrar om Alice och Ebbas namn förekommer i Epstein dokumenten? Inte omöjligt.
Citera
2026-04-20, 23:12
Medlem
Nu har jag sett hela programmet (30 min) med ATM. Finns ju ingen som helst tvekan att det är Israel som har donerat till henne. Fy fan, vilken vidrig människa hon är.
Citera
2026-04-21, 10:12
Medlem
Är det bara jag som finner det ironiskt passande att hennes smeknamn är ATM?

Passar både då hon är en korrupt mutkolv med Automatic Teller Machine (bankomat) samt att hon spyr ur sig sån dynga dvs. Ass-To-Mouth…
Citera
2026-04-21, 11:06
Medlem
Pilla74s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av BallaKlava
Varenda inlägg man läser på X från Alice handlar om Israel. Så det är väl uppenbart för alla vem hon är anställd av..suck, hur svårt ska det vara att förstå.

Ja exakt. Svårt är det inte. Och fullt normalt numera.
Citera
2026-04-21, 11:15
Avstängd
Citat:
Ursprungligen postat av Evig.Ingen.Naken.
Undrar om Alice och Ebbas namn förekommer i Epstein dokumenten? Inte omöjligt.

Tycker det är talande att de i Norge (om jag inte minns fel) gör stora utredningar kring Epstein-härvan och att de i Sverige mest vill lägga locket på. Man undrar varför.
Citera
2026-04-21, 12:57
Medlem
Voloteas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av CountBuster
Är det bara jag som finner det ironiskt passande att hennes smeknamn är ATM?

Passar både då hon är en korrupt mutkolv med Automatic Teller Machine (bankomat) samt att hon spyr ur sig sån dynga dvs. Ass-To-Mouth…
Ja det är ironiskt
Citera
2026-04-21, 13:03
Medlem
KD låtsas vara seriösa men samtidigt har de en märklig affär med denna rumänska. Hon får hemliga pengar från någon som ingen får veta vem det är, för att betala privat säkerhet. Det ser mer ut som muta än som vanligt politiskt stöd.
Samtidigt som KD säger att de bekämpar extremism satsar de på personer som lever i skuggan av pengar och makt. När pengarna är otydliga och givarna är anonyma öppnar KD dörren för både extremism och mutliknande affärer.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in