Citat:
Ursprungligen postat av
Oversittarchefen
Det där är inte alls ovanligt och har varit så väldigt långt tidigare än denna konjunkturcykeln.
Det enda tipset är att hålla ut och försöka det bästa. Det gäller bara få en fot in och skaffa erfarenhet. Sedan går allt av bara farten (erfarenheten).
Nja, skillnaden är väl att jag har andra polare (fastighetsanalytiker) som blev uppsagda runt hösten 2022 och runt tidigt 2023, precis då räntorna steg i höjden, som fortfarande är arbetslösa.
En annan bekant som jobbar inom IT blev också uppsagd för 1 månad sedan och väntar på att få a-kassa.
Allt det här är Stockholm ska tilläggas, så nej fortfarande väldigt dåligt marknad.