Citat:
Ursprungligen postat av
BestOfSekten
Du anser inte att anjo på gränsen hånar henne mer än han exposar henne? Påpekar uttal och hennes tänder. Samtidigt flexar han om resan till dubai m familjen.
Granskningen är äkta och genuin och sånt uppskattar jag mycket - det är liksom inte fejk som t.ex. temu, jag kollade exempelvis lite på medvikts senaste och de babblade om att Rask "försagt" sig när han sa Axel i nån video, trots att de vet att Rask själv klippt det exakt så och att Rask säger Axel på flera ställen. Det är så oerhört töntigt all sån där fejk, tänk att sitta och flabba och skämma ut sig på det sättet när alla vet om att de bara fejkar? Det är bara bajs är det, man tar sig för pannan, kollar man istället på en Anjo-video, t.ex. när han granskar von Tilander, så känns det bara bra och skönt när man vet att det äkta och inte ett töntigt skådespel alltihopa. Jag har aldrig förstått poängen med allt det där, när man låtsas att någon gör bort sig på något sätt, och samtidigt är det uppenbart att personen inte gjort bort sig, och så sitter man och hånar personen för något som inte ens har hänt? Det är ju helt psykotiskt beteende egentligen, man sekundär-skäms ju enormt, jag klarar inte av att se sånt så jag stängde av medvikt-klippet direkt när de höll på att tönta sig så där, det kan ju inte vara hälsosamt i längden att kolla på såna människor som man bara mår så enormt dåligt av att kolla på. Helt fantastiskt att det existerar massor av personer som frivilligt tittar på sånt skräp.
Temu borde inspireras mer av Anjo så att alla inte tycker lika mycket illa om temu.
Eller vad anser du? Tycker du bättre om skådespel och fejk och falska "granskare"?