2026-04-15, 15:50
Medlem
pixiewings avatar
Haha nu yrar hon om att hundarna var med inne på psyk och att de fick beröm samt att sköterskan skulle börja följa Amanda på sociala medier
Citera
2026-04-16, 15:50
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av pixiewing
Haha nu yrar hon om att hundarna var med inne på psyk och att de fick beröm samt att sköterskan skulle börja följa Amanda på sociala medier
Det blir bara värre och värre. Var det verkligen en läkare hon träffade? Alla ser hur galet allt är, så nog måste det ske något snart. Det räcker inte att plocka i sig massa piller
Citera
2026-04-16, 19:23
Medlem
I hennes senaste videor ser man nu fem hundar ....
Citera
2026-04-16, 21:52
Medlem
pixiewings avatar
Hon gillar att publicera "gamla godingar" från förr.
Citera
2026-04-17, 07:54
Medlem
Citat:
Hon gillar att publicera "gamla godingar" från förr.

Hon delar allt i hundratals. Helt maniskt. Aldrig några likes eller kommentarer.

Länge sen det var filmer från mammans boende. Är hon portad där igen?
Citera
2026-04-17, 12:36
Medlem
pixiewings avatar
Ja jag undrar om inte syskonen gått ihop och lyckats få henne portad från boendet.
Eller om personalen själva där tröttnade på alla publiceringar?

Totalt maniskt beteende och ögonen på kärringen skriker droger.

Konstigt att inga av hennes gamla "vänner" från kåken hittat hit föresten. Något säger mig att det finns många historier från den tiden...
Citera
2026-04-19, 18:22
Medlem
pixiewings avatar
Nu var det dags för Solna igen och "bli bjuden på lite mat" dvs sälja sig.
Lämnar hon hundarna i bilen idag tro?
Citera
2026-04-19, 21:16
Medlem
Citat:
Nu var det dags för Solna igen och "bli bjuden på lite mat" dvs sälja sig.
Lämnar hon hundarna i bilen idag tro?

Är bouppteckning efter den döa farbrorn färdig? Hon skriver att hon kastar och kastar. Lär ju inte vara ok om inte allt är klart menar jag. Oavsett värde lär hon väl knappast ha mandat av dösbodelägarna att kasta saker?
Citera
2026-04-19, 21:27
Medlem
pixiewings avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Nobydlikeme
Är bouppteckning efter den döa farbrorn färdig? Hon skriver att hon kastar och kastar. Lär ju inte vara ok om inte allt är klart menar jag. Oavsett värde lär hon väl knappast ha mandat av dösbodelägarna att kasta saker?

Visst är det märkligt?
Hon svarade någon annan att det var hennes pappa som ägde den fastigheten nu men som allt annat hon säger/skriver, så vet man inte vad som stämmer.
Citera
2026-04-22, 23:09
Medlem
Citat:
Visst är det märkligt?
Hon svarade någon annan att det var hennes pappa som ägde den fastigheten nu men som allt annat hon säger/skriver, så vet man inte vad som stämmer.
Ja det blir nog pappan som blir ägare till huset, men det gör ju inte till en självklarhet att hon ska bo där. Tror nog det säljs så småningom. Men hur dom andra syskonen ska lyckas med allt förstår jag inte. Och nu är det ju snyfthistorier igen på olika sociala sidor. Hur allt försvinner från henne. Det verkar aldrig ta slut. Och varför får hon ha pappans bil? Hon är ju som ett litet barn, när allt flyter på som hon vill, då är hon nöjd. Men minsta motgång då blir hon förstörd. Onda attacker??? Nej hon behöver verkligen vård.
Citera
2026-04-23, 07:02
Medlem
Hon namnger en man som ska ha hennes hund...bara det att den mannen står som registrerad ägare till en pinscher ...är det så att hon sålt hunden?

Hon har ju tre blandraser reggade på sig.

Och det var väl kvinnor som tights hunden?
Citera
2026-04-23, 08:52
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Nobydlikeme
Det kan man kolla om man vet farbroderns personnummer, något man ju kan kolla upp om man vet namnet.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in