2026-04-19, 15:59
Medlem
MeggieClearys avatar
Hur kan två syskon bli så dysfunktionella?
Förutom diagnoserna vet man hur deras första år i hemmet såg ut?
Så hemskt för mamman att vara rädd för sin egen son/sönerna.
Citera
2026-04-19, 16:09
Medlem
Timeouts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Stizze1
Min kommentar gällde att han hade tänt lyset ! Vilket förmodligen gjorde så han såg personerna han sköt, Vilket du falskeligen skrev lampan var släckt,, Sanningen är viktig,,
Om du nu tycker sanningen är så viktig så håll dig till den och inte dina egna sjuka fantasier
Lampan i hallen var troligen släckt.
Citera
2026-04-19, 16:28
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Timeout
Om du nu tycker sanningen är så viktig så håll dig till den och inte dina egna sjuka fantasier
Lampan i hallen var troligen släckt.
Hallen möjligen släckt,, Men vad fan har det med att göra om dräparen såg sina offer? Man ser ju för i helvete sämre om man tänder inne när det är mörkt ute! Står för fan i domen att dräparen Axell tände utebelysningen i samband med avrättningen !
Citera
2026-04-19, 16:29
Medlem
Timeouts avatar
Citat:
Du har inga barn ? Det finns ingen förälder som vill att deras barn skall dö, oavsett om de jävliga,,Det finns inget som säger att Kvinnan sagt hon är rädd att få en kniv i sig av någon av sönerna, Detta påstående Kommer från dräparen Axell, I samma förhör där hon talar om att hon inte vill vända Fredrik ryggen så utvecklar skälet till det, Och hon säger att ingen av bröderna någonsin varit F= Ja för han tar ju upp någon händelse där du skulle ha sagt till honom att du var rädd att vända ryggen mot Fredrik för du skulle få en kniv i dig.
H= Jag var rädd jag var många gånger rädd för Fredrik ja. Det var jag. Jag gick inte med ryggen emot Fredrik nej. mot henne, Och att oron byggde på känslor,, Och att det aldrig har skett något fysiskt våld mot henne,,,Du är rätt lurig med sanningen ,,, hur vore det att hålla sig till fakta ?
Men för helvete sluta fantisera och komma med osanningar. Jag citerar från fupen.
Det är från förhöret med mamman Helen, varför ska hon ljuga om det och det står inget om att oron byggde på känslor när det gällde Fredrik. Känslan handlade om Simon.

FUP 81 sidan 37 Kopierat
F= Ja för han tar ju upp någon händelse där du skulle ha sagt till honom att du var
rädd att vända ryggen mot Fredrik för du skulle få en kniv i dig.
H= Jag var rädd jag var många gånger rädd för Fredrik ja. Det var jag. Jag gick inte
med ryggen emot Fredrik nej.
F= Men nämnde du detta mycket för honom eller i vilket sammanhang kom
det upp.
H= Mycket tror jag inte jag gjorde men det kan väl hända att jag sa det ibland att
jag upplevde rädsla det kan hända att jag sa det för det var så jag kände det.
F= Men du hade inte samma rädsla för Simon.
H= Nej nej jag upplevde inte honom lika hotfull så. Men det är kanske min känsla
det vet jag inte men.

Du kanske ska beskriva hur Fredrik betedde sig och hotade med när polisen omhändertog honom
Citera
2026-04-19, 16:31
Medlem
Timeouts avatar
Citat:
Hallen möjligen släckt,, Men vad fan har det med att göra om dräparen såg sina offer? Man ser ju för i helvete sämre om man tänder inne när det är mörkt ute! Står för fan i domen att dräparen Axell tände utebelysningen i samband med avrättningen !
SUCK... Han sköt genom en gardinjävel som täckte hela fönstret.
Men du har ju tydligen röntgensyn. Ett fenomen...
Citera
2026-04-19, 16:38
Medlem
Citat:
Men för helvete sluta fantisera och komma med osanningar. Jag citerar från fupen.
Det är från förhöret med mamman Helen, varför ska hon ljuga om det och det står inget om att oron byggde på känslor när det gällde Fredrik. Känslan handlade om Simon.

FUP 81 sidan 37 Kopierat
F= Ja för han tar ju upp någon händelse där du skulle ha sagt till honom att du var
H= Jag var rädd jag var många gånger rädd för Fredrik ja. Det var jag. Jag gick inte
det upp.
H= Mycket tror jag inte jag gjorde men det kan väl hända att jag sa det ibland att
H= Nej nej jag upplevde inte honom lika hotfull så. Men det är kanske min känsla
det vet jag inte men.

Du kanske ska beskriva hur Fredrik betedde sig och hotade med när polisen omhändertog honom
Det står att "han"Pratar om en kniv,,Dvs dråparen,,Hon säger aldrig något om kniv ! Om man lyssnar på förhöret så påtalar hon flera gg att ingen av sönerna någon gång varit våldsamma mot henne,,Har du svårt att skilja på han eller hon ?
Citera
2026-04-19, 16:39
Medlem
Citat:
Mörkt inne tänd utebelysning, trasigt fönster samt tunn delad gardin, 2 personer nära detta, vilka då syns tydligt, utan röntgensyn,,,
Citera
2026-04-19, 16:47
Medlem
Timeouts avatar
Citat:
Mörkt inne tänd utebelysning, trasigt fönster samt tunn delad gardin, 2 personer nära detta, vilka då syns tydligt, utan röntgensyn,,,
Du får begära en helt ny utredning eftersom du hela tiden gör om det som har framkommit i fuparna.

Bild på gardinen finns i fup och den täcker fönstret och är i en del.
https://imgur.com/a/XBSJTKx

Fortsätt bara att fantisera. Vi som har läst fuparna vi vet.
Senast redigerad av Timeout 2026-04-19 kl. 16:50.
Citera
2026-04-19, 16:49
Medlem
Citat:
Titta på gardinen, Den var bara ett tunt flor står någon utanför med tänd utebelysning är man blind om man inte ser dessa personer, skotthålen var myntstora vilket betyder dråparen haft pipan liggandes mot tyget, Han har stått helt nära fönstret, Du skrev Inkräktarna stod på trappan, Den var högst 1,2 m djup,( 2steg + avsats lika bred som 2 steg) Alltså såg gubben inkräktarna stående på trappan, siktade o fyrade av med avsikta att döda barnen till den han älskade,,Du o gubbfan har något gemensamt,,,Paj i känslosystemet,,!
Citera
2026-04-19, 16:50
Medlem
Citat:
Du får begära en helt ny utredning eftersom du hela tiden gör om det som har framkommit i fuparna.

Ja gardinen är i en del, Ett tunt genomskinligt flor,,,
Citera
2026-04-19, 16:53
Medlem
Citat:

https://imgur.com/a/XBSJTKx

Hur kommer det sig skotthålen inte syns på den bilden du la upp ? det kan omöjligt gått till som på denna bild, då hade hagelkärven slitet med sig hela gardinen ut,
Citera
2026-04-19, 16:56
Medlem
Citat:

FUP 81 sidan 37 Kopierat
det upp.
det vet jag inte men.

Tack för citat
Vem är vem? S och F?
Fredrik gm och Simon pappan?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in