Citat:
Ursprungligen postat av
Stizze1
Du har inga barn ? Det finns ingen förälder som vill att deras barn skall dö, oavsett om de jävliga,,Det finns inget som säger att Kvinnan sagt hon är rädd att få en kniv i sig av någon av sönerna, Detta påstående Kommer från dräparen Axell, I samma förhör där hon talar om att hon inte vill vända Fredrik ryggen så utvecklar skälet till det, Och hon säger att ingen av bröderna någonsin varit F= Ja för han tar ju upp någon händelse där du skulle ha sagt till honom att du var rädd att vända ryggen mot Fredrik för du skulle få en kniv i dig.
H= Jag var rädd jag var många gånger rädd för Fredrik ja. Det var jag. Jag gick inte med ryggen emot Fredrik nej. mot henne, Och att oron byggde på känslor,, Och att det aldrig har skett något fysiskt våld mot henne,,,Du är rätt lurig med sanningen ,,, hur vore det att hålla sig till fakta ?
Men för helvete sluta fantisera och komma med osanningar. Jag citerar från fupen.
Det är från förhöret med mamman Helen, varför ska hon ljuga om det och det står inget om att oron byggde på känslor när det gällde Fredrik. Känslan handlade om Simon.
FUP 81 sidan 37 Kopierat
F= Ja för han tar ju upp någon händelse där du skulle ha sagt till honom att du var
rädd att vända ryggen mot Fredrik för du skulle få en kniv i dig.
H= Jag var rädd jag var många gånger rädd för Fredrik ja. Det var jag. Jag gick inte
med ryggen emot Fredrik nej.
F= Men nämnde du detta mycket för honom eller i vilket sammanhang kom
det upp.
H= Mycket tror jag inte jag gjorde men det kan väl hända att jag sa det ibland att
jag upplevde rädsla det kan hända att jag sa det för det var så jag kände det.
F= Men du hade inte samma rädsla för Simon.
H= Nej nej jag upplevde inte honom lika hotfull så. Men det är kanske min känsla
det vet jag inte men.
Du kanske ska beskriva hur Fredrik betedde sig och hotade med när polisen omhändertog honom