Citat:
Ursprungligen postat av
Dr-Piiip
Vet ej, är bryggan välbesökt vintertid?
Kanske några i området som vinterbadar
Men det skulle vara värt att veta om isvaken fanns veckorna innan
Nej jag har inte sett folk röra sig kring den här bryggan alls, faktiskt. Den ligger inte till så att man "hamnar där", från centrum sett. Enstaka hundägare då. Säkert råder viss aktivitet i byalaget där, men har själv upplevt platsen som ganska ödslig, trots en del hus i närheten.
Hans telefon hade kopplat upp sig till masten över bryggan den 19 och 21 januari -15, läste jag. Det var minst 2 dygn före den 23 jan då hon försvann.
Man anser att hon bragts om livet nere vid bryggan.
Han kan ha varit där tidigare på dagen ..
Det verkar ju vara planerat.