2026-04-15, 13:19
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av CooolaFlickan2014
Jo men barnfamiljer är ju där frivilligt dock.

Borde bli av med vårdnaden.
Citera
2026-04-15, 15:55
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Ganonito
Det blir väl vuxna män som går i läderstringkallingar framför barnfamiljer som vanligt.

Vänstern har stulit praidflaggan.
Citera
2026-04-19, 07:59
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Stormivattenglas
Åh nej, är det dags för pridemånaden igen? Det betyder prideflaggor på jobbet, utdelande av pridearmband och fem artiklar i veckan i Expressen av Jonas Gardell som förklarar hur hemska alla sverigedemokrater är.

Varför detta megajippo bara för att du älskar att ta den i tvåan? Ni har alla rättigheter som vanliga människor har, vad vill ni uppnå?
De vill ha kul. Hemskt va?
Citera
2026-04-19, 08:02
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Illuminatore
Barnen har inget val än att följa med.
Där står deras föräldrar och hejjar på och viftar med denna prideflagga. Barnet tvingas då att se på eländet.
Varför är det ingen annan än du som tänker på barnen? Ack, denna samhällsröta.
Citera
2026-04-19, 09:27
Avslutad
Citat:
Jag har jobbat klart. Jag bor mycket nära och vill ej se något av denna skit. Vill kunna åka in till stan och käka, shoppa och dricka konjak, farsans recept. (Annan tråd)

Bor mycket nära och vill samtidigt kunna åka in till stan = självmål.

Det är bara att åka in och göra alla de där prylarna, det är nice feeling i city när det är Pride.

Många bittra bakåtsträvare i tråden, det blir ni inte lyckligare av det kan jag lova.

Länge Leve Pride och mänsklig frihet!!!
Citera
2026-04-19, 09:41
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av jaanwar
Varför är det ingen annan än du som tänker på barnen? Ack, denna samhällsröta.

Det är många som tänker på barnen. Det är många som föraktar detta jippo. Dock är etablissemanget för denna degenererande utveckling/nedmontering av kärnfamiljen och därigenom radering av tryggheten i en familj.
Citera
2026-04-19, 09:42
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av ProfessorZoom
Bor mycket nära och vill samtidigt kunna åka in till stan = självmål.

Det är bara att åka in och göra alla de där prylarna, det är nice feeling i city när det är Pride.

Många bittra bakåtsträvare i tråden, det blir ni inte lyckligare av det kan jag lova.

Länge Leve Pride och mänsklig frihet!!!

Självmål vad?
Du kan spendera din tid med pridefolket. No worries.
Citera
2026-04-19, 09:45
Medlem
Citat:
Det är många som tänker på barnen. Det är många som föraktar detta jippo. Dock är etablissemanget för denna degenererande utveckling/nedmontering av kärnfamiljen och därigenom radering av tryggheten i en familj.
Visst är det otroligt att ett årligen återkommande jippo i Stockholm har den magiska förmågan att förstöra familjelivet för en hel nation? Undrar varför ingen skriver mer om det. Kanske är medierna tystade. Men av vem? Vem håller i trådarna här egentligen?
Citera
2026-04-19, 09:49
Medlem
AndersPersson99s avatar
Det blir alltså dags att sprida lite mer hat och polarisering i samhället. En jävla otjänst denna rörelse gör mot homosexuella.
Citera
2026-04-19, 09:51
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av AndersPersson99
Det blir alltså dags att sprida lite mer hat och polarisering i samhället. En jävla otjänst denna rörelse gör mot homosexuella.
Du har alltid valet att inte sprida hat och polarisering. Det där bestämmer man själv.
Citera
2026-04-19, 10:00
Avslutad
Citat:
Självmål vad?
Du kan spendera din tid med pridefolket. No worries.

Ska jag behöva förklara ditt självmål också. Bor du mitt i smeten behöver du väl inte åka in till stan.

Vad gnäller du för i tråden då? Låt folk ha roligt och bekymra dig om ditt eget så blir du kanske också lycklig till slut? Ni som bara gnäller på Flashback, blir ni lyckligare av det?

Man behöver inte älska alla som går i Pride men hat leder till the dark side som de säger i Star Wars.

Frihet under ansvar det är Pride det.
Citera
2026-04-19, 10:02
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av AndersPersson99

Att du är homofob och transfob har du understrukit under mycket lång tid. Ditt hat mot Pride skapar polarisering om något. Vad röstar en sån pellejöns som du på?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in