2026-04-19, 09:14
Medlem
halaltarzans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av PatrickEkwall
När man hör medhållande stön i samband med att man smeker hennes rövhål. Utan tvekan.

Jo, den är ju inte så tokig faktiskt, absolut fick kåtheten en extra skjuts av det.
Citera
2026-04-19, 09:43
Medlem
Hennes orgasm.
Citera
2026-04-19, 11:05
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Stenballe
Utan att gå in på detaljer så har vi kanske en gemensam åsikt där - hennes kåthet och njutning är det som triggar den egna kåtheten.
Absolut så.
Citera
2026-04-19, 11:37
Medlem
När man tar fram hallonsylten och häller på kroppen..
Finns inget bättre
Citera
2026-04-19, 11:38
Avslutad
Spottloskan i krysset när man kör bakifrån
Citera
2026-04-19, 11:47
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Ellen-kat
I natt har jag blivit gangbangad av fem män. Det som gjorde mig kåtast var helt klart förväntningarna när de började klä av sig, jag fick se deras kukar och tänkte på vart detta skulle sluta. Sen blev jag naturligtvis kåt av att bli behandlad som en spermadump och knullad i alla hål samtidigt. Men just förväntningarna innan är våldsamt upphetsande.
Berätta mer
Citera
2026-04-19, 12:25
Medlem
Zaedrewss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Minkapten
Att ens vilja ta henne i röven är bögigt. Vad är skillnaden mot en en mansröv? Grattis du e bi

Haha ja det är ju faktiskt den saken som är densamma på män och kvinnor. Ingen skillnad alls. Så är du inne på detta med rövhål så kan du lika gärna då sätta på en man.

Dock (läste på Expressen...) så finns det ju kvinnor som påstår att deras orgasm alltid blir bättre när just de tas i röven. Att det förstärker den. Men har ju aldrig hört om detta IRL. Mest att det gör ont bara. Att det finns några är ju lika som det kommer finnas vissa kvinnor som gillar att bli pissade på.
Citera
2026-04-19, 14:09
Medlem
Flugpappas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Goobleyzook
Hennes orgasm.

Ja när hon inte kan hålla tillbaka orgasmen och försvinner är sexigt samtidigt som ett bra pussygrip..
Citera
2026-04-19, 14:17
Medlem
När tjejen kommer brukar jag ha svårt att hålla igen och kommer jag mes
Citera
2026-04-19, 14:31
Avstängd
Negreritvs avatar
Jag brukade knulla en thaibrud som gillade att rida min kuk samtidigt som jag körde upp pekfingret i arselhålet på henne. Det var riktigt trevligt, hon brukade skrika med thailändsk brytning att hon fick orgasm i stjärten! Det var en höjdpunkt när det begav sig.
Citera
2026-04-19, 15:22
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Trucker.Calzone
Det allra bästa tycker jag är när man får trä av henne trosorna. Det finns ingen känsla som överstiger den när hon lyfter på rumpan och man kan dra av henne dom. Fy fan. Då är det match!
Den där blicken hon ger dig när hon vill ha dig innan samlaget börjar är nice. Sen när man hånglar och börjar med förspelet. Gör en kåt som fan. Allting därefter är bara utför. Det är spänningen som är det roliga
Citera
2026-04-19, 15:26
Medlem
Komma i munnen, är det bästa jag vet. Men det är viktigt att dom sväljer det också annars blir det avtändande när dom spottar ut direkt
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in