2026-04-19, 00:22
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Trucker.Calzone
Det allra bästa tycker jag är när man får trä av henne trosorna. Det finns ingen känsla som överstiger den när hon lyfter på rumpan och man kan dra av henne dom. Fy fan. Då är det match!
Det är inte en konstant, men det jag tänder mest på är hennes kåthet. Jag har säkert haft perioder i mitt liv där jag tycker det är väldigt sexigt när hon eller vi klär av oss, men efter ganska många år så är jag ganska säker på att det är hur sugen hon är som är mest avgörande, detta blir så klart bara en positiv spiral om det gäller båda.
Citera
2026-04-19, 00:25
Medlem
Stenballes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av PatrickEkwall
Det var ju så klart lite skämtsamt skrivet.

Men visst är det just det som gör mig absolut kåtast - i samband med att jag sätter på eller slickar henne. Eller samtidigt som jag stimulerar hennes Gräfenberg med min andra hand.

Det sistnämnda brukar resultera några i rejäla skvätt.

Utan att gå in på detaljer så har vi kanske en gemensam åsikt där - hennes kåthet och njutning är det som triggar den egna kåtheten.
Citera
2026-04-19, 00:35
Medlem
Zaedrewss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av C4sand
Det är inte en konstant, men det jag tänder mest på är hennes kåthet. Jag har säkert haft perioder i mitt liv där jag tycker det är väldigt sexigt när hon eller vi klär av oss, men efter ganska många år så är jag ganska säker på att det är hur sugen hon är som är mest avgörande, detta blir så klart bara en positiv spiral om det gäller båda.

Man har ju ständigt en nivå av självförakt. Dvs man undrar hur i helvete någon kan bli tänd av ens närvaro. Så då blir det ju ett plus och man blir extra extraherad. Så tycker nog många män som kvinnor. Som inte diggar lika. Hur i fan kan detta vara upphetsande.
Citera
2026-04-19, 00:39
Medlem
NegernsDofts avatar
När hon skriker "Nej! Sluta! Vad gör du??"
Citera
2026-04-19, 00:39
Medlem
Stenballes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Zaedrews
Man har ju ständigt en nivå av självförakt. Dvs man undrar hur i helvete någon kan bli tänd av ens närvaro. Så då blir det ju ett plus och man blir extra extraherad. Så tycker nog många män som kvinnor. Som inte diggar lika. Hur i fan kan detta vara upphetsande.

Extraherad?
Menar du exalterad?
Citera
2026-04-19, 00:42
Medlem
Zaedrewss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Stenballe
Extraherad?
Menar du exalterad?

Jo det. Får skylla på rättstavning från mobilen Det blev ju dock ganska kul. Extraherad. Vad fan för sex är det tal om här?
Citera
2026-04-19, 00:53
Medlem
Voloteas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av PatrickEkwall
När man hör medhållande stön i samband med att man smeker hennes rövhål. Utan tvekan.

Allt annat är fjolligt, bögigt och okultiverat.
Av allt du kan smeka på en kvinna väljer du att smeka hennes rövhål?
Senast redigerad av Volotea 2026-04-19 kl. 00:55.
Citera
2026-04-19, 00:54
Medlem
Voloteas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av NegernsDoft
När hon skriker "Nej! Sluta! Vad gör du??"
Brukar du få höra detta ofta?
Citera
2026-04-19, 06:41
Medlem
Mailmanss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Trucker.Calzone
Det allra bästa tycker jag är när man får trä av henne trosorna. Det finns ingen känsla som överstiger den när hon lyfter på rumpan och man kan dra av henne dom. Fy fan. Då är det match!

Beror lite på vem man knullar.
Frugan sen 10 år eller one night stand, eller nån man filat på i några veckor.
Citera
2026-04-19, 06:42
Medlem
Mailmanss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Volotea
Av allt du kan smeka på en kvinna väljer du att smeka hennes rövhål?

Du behöver nog ligga lite mer om du missat att rövhålet är en enormt erogen zon..
Citera
2026-04-19, 07:25
Medlem
Skurhinkens avatar
När man trycker på en brud med bra bra röv bakifrån och tittar hur kuken glider in och ut ur fittan samtidigt som man har en timme i rövhålet.
Citera
2026-04-19, 08:46
Medlem
I natt har jag blivit gangbangad av fem män. Det som gjorde mig kåtast var helt klart förväntningarna när de började klä av sig, jag fick se deras kukar och tänkte på vart detta skulle sluta. Sen blev jag naturligtvis kåt av att bli behandlad som en spermadump och knullad i alla hål samtidigt. Men just förväntningarna innan är våldsamt upphetsande.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in