2026-04-18, 23:50
Medlem
Det allra bästa tycker jag är när man får trä av henne trosorna. Det finns ingen känsla som överstiger den när hon lyfter på rumpan och man kan dra av henne dom. Fy fan. Då är det match!
Citera
2026-04-18, 23:54
Medlem
Stenballes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Trucker.Calzone
Det allra bästa tycker jag är när man får trä av henne trosorna. Det finns ingen känsla som överstiger den när hon lyfter på rumpan och man kan dra av henne dom. Fy fan. Då är det match!

Kåtast under samlaget i rubriken, och i trådstarten pratar du om att ta av trosorna.

I min värld är trosorna redan historia när "samlaget" utförs...
Citera
2026-04-18, 23:57
Medlem
Banankexchoklads avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Stenballe
Kåtast under samlaget i rubriken, och i trådstarten pratar du om att ta av trosorna.

I min värld är trosorna redan historia när "samlaget" utförs...

Jag skulle vilja argumentera för att förspelet är den viktigaste delen av ett samlag.
Citera
2026-04-19, 00:00
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Banankexchoklad
Jag skulle vilja argumentera för att förspelet är den viktigaste delen av ett samlag.
Ja men precis! Bara rookies tänker på in & ut-delen.
Citera
2026-04-19, 00:00
Medlem
Stenballes avatar
Citat:

Jag vill hävda att förspel ofta är en viktig del av den sexuella akten, men per definition är samlag den delen där könsorganen möts, vilket vanligtvis inträffar efter att trosorna avlägsnats...
Citera
2026-04-19, 00:02
Medlem
PatrickEkwalls avatar
När man hör medhållande stön i samband med att man smeker hennes rövhål. Utan tvekan.

Allt annat är fjolligt, bögigt och okultiverat.
Citera
2026-04-19, 00:05
Medlem
Zaedrewss avatar
Citat:

+1

Ja det är ju det fina. Då man verkligen blir upphetsad. Att nu kommer det bli åka av! Som man har man ju den nackdelen att det är mer bara en patron inne. För kvinns är det ju mer att det kan bli åka av många gånger.
Citera
2026-04-19, 00:06
Medlem
Stenballes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av PatrickEkwall
När man hör medhållande stön i samband med att man smeker hennes rövhål. Utan tvekan.

Allt annat är fjolligt, bögigt och okultiverat.

Allt annat än rövhål är bögigt...
Okej...
Citera
2026-04-19, 00:12
Medlem
Citat:
Det gör man väl innan. Inte under eller efter.
Citera
2026-04-19, 00:15
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Stiffinger
Det gör man väl innan. Inte under eller efter.
Jaha? För mig är det den bästa biten. Hur det är för dig, om det är något annat så är det väl bra. Men för mig är det den inledningen. OK?

För mig är samlaget en serie av händelser med en början och ett slut. Och jag tycker början är bäst.
Citera
2026-04-19, 00:17
Medlem
Citat:
Jaha? För mig är det den bästa biten. Hur det är för dig, om det är något annat så är det väl bra. Men för mig är det den inledningen. OK?

För mig är samlaget en serie av händelser med en början och ett slut. Och jag tycker början är bäst.
Okej, men då har du inte kommit så långt att du fått utlösning ännu.
Citera
2026-04-19, 00:20
Medlem
PatrickEkwalls avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Stenballe
Allt annat än rövhål är bögigt...
Okej...

Det var ju så klart lite skämtsamt skrivet.

Men visst är det just det som gör mig absolut kåtast - i samband med att jag sätter på eller slickar henne. Eller samtidigt som jag stimulerar hennes Gräfenberg med min andra hand.

Det sistnämnda brukar resultera några i rejäla skvätt.
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in