2026-04-18, 11:29
Medlem
nytt på insta, en stilla undran...vad är det med Anna o inskär därbak

https://postimg.cc/gallery/rFNsVK5
Citera
2026-04-18, 13:35
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av friscodricka

Stort arsel med små stringtrosor. Då blir det så🤯😵😵‍💫. Borde ta in en stylist. Ser förjävligt ut. Arslet större upptill än nertill.
Citera
2026-04-18, 13:43
Medlem
osnutens avatar
"18 April 2026 08:04:12

🇪🇸 Mysig fredagskväll, middag med tjejerna och Roberto, Feria Internacional på torget, glass, strosa runt på gatorna och bara njuta av att se alla glada härliga människor #LIVETHÄR 🥰 Här kan man dansa, skoja, prata med främlingar och absolut ingen tittar snett på en när man dansar, sjunger och bjuder på sig själv fast att man bara druckit iste, ingen antar att man är berusad utan dem uppskattar att man bara är glad och bjussig. Jag kommer aldrig tappa mitt barnasinne, och jag är väldigt glad att här hemma i Spanien kan jag vara Anna ☺️ Så sent ska man vakna ibland… men jag kommer fortsätta på den här vägen nu, vart jag än är, nu är det slut på att acklimatisera sig för omgivningens skull, jag gör ju ingen illa för att jag skrattar, skojar, dansar på gatan 🥰 Idag skiner solen & det är redan 18° Kramar från soliga vackra Spanien // Anna.
"

Ständigt detta isté
Det ska alltid synas vid hennes tallrik. Även om alla andra dricker vin!

Kanske försöker hon seriöst skära ned på alkoholen? All respekt i så fall!

The lady doth protest too much, methinks

https://postimg.cc/8jPJPBYK
Citera
2026-04-18, 13:45
Medlem
ludexSums avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Tuttlutt
Alla i familjen är i Spanien skrev Anna.
Hon glömde att den här är kvar i Märsta 😁
I alls hans lives frågar alltid någon hur lång han är.
Han når ju knappt till plattorna längst in på spisen när han lagar mat.
165 svarar han alltid.
I en av Annas sista lives sa hon att han var 160.
Kanske inte så roligt för honom så man förstår att han skarvar lite.

https://postimg.cc/gallery/V8CQ7jY

https://postimg.cc/gallery/yYwBpDZ

Det är uppenbart att han är ett måndagsexemplar och att mamman inte är fullt så stolt över honom som sina andra barn. I samband med att han exponerades för våldäkt blev det uppenbart att han inte var helt rätt ihopskruvad och tydligen så har han, enligt han själv, IF vilket då förklarar det mesta när det gäller en persons motgångar och avvikande beteende.
Citera
2026-04-18, 14:44
Medlem
Citat:
Ja jag hade gärna gjort det men då blir jag blockad igen , Undrar om det är anna i masked singer?

Jag trodde det först.. men efter denna veckas framträdande så tror jag det absolut inte. Personen kan sjunga och sjunger BRA och ledtrådarna stämmer inte heller
Citera
2026-04-18, 16:01
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av tuppsan
Jag trodde det först.. men efter denna veckas framträdande så tror jag det absolut inte. Personen kan sjunga och sjunger BRA och ledtrådarna stämmer inte heller

Det var ju många av ledtrådarna igår som stämde exakt in på Anna.

”Synts varje morgon i en stor tv-kanal under en period” = programmet ”Solstollarna” på 80-talet som gick på morgnarna på sommaren där Anna

”Pratat mycket med motsatt kön” = låten ”Killsnack”

”Satt sig på höga hästar förut”= hon var med i ett tv-program som hette ”Stjärnhoppningen” där kändisar skulle lära sig hästhoppning

”Den stora uppgörelsen” där hon kände ”kör, kör, kör!” = förmodligen finalen i Biggest Looser

”Har en internationell bakgrund som jag hedrar” = Annas spanska påbrå

Hon avslutar med ordet ”musica!” (musik på spanska)

Sedan också en massa kors i bakgrunden, plus låten ”Like a prayer” = Annas nyfunna religiositet

Och nej, personen sjunger verkligen inte särskilt bra. Betänk att de får stöttning för att sången ska låta bättre i tv också. Helt 100 att detta är Booken.
Citera
2026-04-18, 16:30
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Lilythepixie
Det var ju många av ledtrådarna igår som stämde exakt in på Anna.

”Synts varje morgon i en stor tv-kanal under en period” = programmet ”Solstollarna” på 80-talet som gick på morgnarna på sommaren där Anna

”Pratat mycket med motsatt kön” = låten ”Killsnack”

”Satt sig på höga hästar förut”= hon var med i ett tv-program som hette ”Stjärnhoppningen” där kändisar skulle lära sig hästhoppning

”Den stora uppgörelsen” där hon kände ”kör, kör, kör!” = förmodligen finalen i Biggest Looser

”Har en internationell bakgrund som jag hedrar” = Annas spanska påbrå

Hon avslutar med ordet ”musica!” (musik på spanska)

Sedan också en massa kors i bakgrunden, plus låten ”Like a prayer” = Annas nyfunna religiositet

Och nej, personen sjunger verkligen inte särskilt bra. Betänk att de får stöttning för att sången ska låta bättre i tv också. Helt 100 att detta är Booken.
Jag tyckte hon sjöng som en kratta förra veckan, men denna veckan lät det rätt bra.. och ja, mycket stämmer med Book men det stämmer med flera andra också.. och Musica är musik på många språk. Polska bland annat (men stavat annorlunda)

Vad står 65 för? Detta hoppande och skuttande är ju verkligen inte ANNA... men.. är det hon så får hon fem minuter i rampljuset igen och kommer att skryta om detta i evighet....
Citera
2026-04-18, 17:59
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av osnuten
"18 April 2026 08:04:12

🇪🇸 Mysig fredagskväll, middag med tjejerna och Roberto, Feria Internacional på torget, glass, strosa runt på gatorna och bara njuta av att se alla glada härliga människor #LIVETHÄR 🥰 Här kan man dansa, skoja, prata med främlingar och absolut ingen tittar snett på en när man dansar, sjunger och bjuder på sig själv fast att man bara druckit iste, ingen antar att man är berusad utan dem uppskattar att man bara är glad och bjussig. Jag kommer aldrig tappa mitt barnasinne, och jag är väldigt glad att här hemma i Spanien kan jag vara Anna ☺️ Så sent ska man vakna ibland… men jag kommer fortsätta på den här vägen nu, vart jag än är, nu är det slut på att acklimatisera sig för omgivningens skull, jag gör ju ingen illa för att jag skrattar, skojar, dansar på gatan 🥰 Idag skiner solen & det är redan 18° Kramar från soliga vackra Spanien // Anna.
"

Ständigt detta isté
Det ska alltid synas vid hennes tallrik. Även om alla andra dricker vin!

Kanske försöker hon seriöst skära ned på alkoholen? All respekt i så fall!

The lady doth protest too much, methinks

https://postimg.cc/8jPJPBYK
Inte fan lever hon på iste. Hon pimplar vin...precis som resten av alkisfamiljen. Liberal inställning där till droger mm. Såg ni inte videos när den retarderade mannen skulle göra lakritsshots???? Funderade typ en kvart på hur han skulle få ner karamellerna i flaskan till han kom på att man ju kan krossa dem.🤣🤯😂‼️Anna skrattade så över sin roliga man som ALLTID bjuder på sig själv😵😵‍💫😵
Citera
2026-04-18, 18:16
Medlem
Citat:

Citat:
Jag tyckte hon sjöng som en kratta förra veckan, men denna veckan lät det rätt bra.. och ja, mycket stämmer med Book men det stämmer med flera andra också.. och Musica är musik på många språk. Polska bland annat (men stavat annorlunda)

Vad står 65 för? Detta hoppande och skuttande är ju verkligen inte ANNA... men.. är det hon så får hon fem minuter i rampljuset igen och kommer att skryta om detta i evighet....

Gode gud låt det inte vara Anna Book då kommer hon gå bananas ,
Citera
2026-04-18, 18:48
Medlem
StinaFias avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Adventuros
Stort arsel med små stringtrosor. Då blir det så🤯😵😵‍💫. Borde ta in en stylist. Ser förjävligt ut. Arslet större upptill än nertill.

Blötmökarnas drottning kanske inte ska ha det stuket på byxor.
Citera
2026-04-18, 19:32
Medlem
Citat:

Äckligt att se detta hästarsel Ingen självkritik
Citera
2026-04-18, 21:38
Medlem
GodSosses avatar
Citat:
Ursprungligen postat av StinaFia
Blötmökarnas drottning kanske inte ska ha det stuket på byxor.

Möjligen OK med det stuket om byxan är brun initialt.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in