2026-04-17, 08:51
Medlem
QuantumQuills avatar
Citat:
Ursprungligen postat av kubun
På ett bortaderby tvingades jag en gång tränga mig in i klacken men det gör jag aldrig om - ett fruktansvärt oväsen fastän jag hade hörselskydd och se fotboll som jag var där för fick jag skymta mellan banderoller och flaggor som det till råga på allt det menades att jag också skulle vifta med.

Nä sittplats är ett måste och så långt från klacken det bara möjligt är för galningarna där får ju ibland för sig att kasta saker och brandfarligt på folk som är där för att se fotboll.
Skyller motgång på höga biljettpriser, klacken, domsluten och what not. Det låter som att fotboll inte är något för dig.
Citera
2026-04-17, 11:28
Medlem
Fred Friendlys avatar
Citat:
På ett bortaderby tvingades jag en gång tränga mig in i klacken men det gör jag aldrig om - ett fruktansvärt oväsen fastän jag hade hörselskydd och se fotboll som jag var där för fick jag skymta mellan banderoller och flaggor som det till råga på allt det menades att jag också skulle vifta med.

Nä sittplats är ett måste och så långt från klacken det bara möjligt är för galningarna där får ju ibland för sig att kasta saker och brandfarligt på folk som är där för att se fotboll.

Hm...ja du påminner om att det till råga på att det är en sk högriskmatch också spelas på veckans värsta alkoholdag. Lovat är i alla fall lovat och biljetter redan köpta så till trean blir det av ikväll - kul ändå att det i stort lär bli fullsatt arena
Du ska nog köpa korv vid avspark
Citera
2026-04-17, 13:47
Medlem
eternussermos avatar
Två viktiga matcher för resten av säsongen mellan lag som börjat okej idag. Vinst för DIF och de har fått en kanonstart medans Elfsborg får börja titta nedåt. Likadant i matchen mellan Dif och MFF.
Citera
2026-04-17, 14:41
Medlem
ingetbranicks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av QuantumQuill
Skyller motgång på höga biljettpriser, klacken, domsluten och what not. Det låter som att fotboll inte är något för dig.

Tjatar om VAR hela tiden dessutom
Citera
2026-04-17, 15:57
Medlem
kubuns avatar
Citat:
Motgången var ju att det inte fanns andra biljetter än klackbiljetter att få då i derbyt mot HIF men som sagt en engångsföreteelse blev det....pga den sk supporterkulturen - det var verkligen en stark upplevelse då invektiven och mycket grövre än så haglade tätt från hela klacksektionen mot och över bajenfans och deras spelare samt så klart också domarteamet

Citat:
Ursprungligen postat av Fred Friendly
Du ska nog köpa korv vid avspark
Näpp, blir åtskilligt flottare och bättre inmundigande innan match än sån skräpföda

Citat:
Ursprungligen postat av ingetbranick
Tjatar om VAR hela tiden dessutom
Ja och det beror på att det förtjänas att framhållas när avsaknaden av VAR är som värst då rent horribla domslut avgör matchutgångar - måste vara hemskt för de som satsar penningar på resultat m.m.
Citera
2026-04-17, 16:30
Medlem
Fred Friendlys avatar
Citat:
Motgången var ju att det inte fanns andra biljetter än klackbiljetter att få då i derbyt mot HIF men som sagt en engångsföreteelse blev det....pga den sk supporterkulturen - det var verkligen en stark upplevelse då invektiven och mycket grövre än så haglade tätt från hela klacksektionen mot och över bajenfans och deras spelare samt så klart också domarteamet

Näpp, blir åtskilligt flottare och bättre inmundigande innan match än sån skräpföda

Ja och det beror på att det förtjänas att framhållas när avsaknaden av VAR är som värst då rent horribla domslut avgör matchutgångar - måste vara hemskt för de som satsar penningar på resultat m.m.
pga röken alltså. Du kan äta en trerätters innan men håll dig ute vid kiosken.
Citera
2026-04-17, 16:59
Medlem
girigfans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av eternussermo
Två viktiga matcher för resten av säsongen mellan lag som börjat okej idag. Vinst för DIF och de har fått en kanonstart medans Elfsborg får börja titta nedåt. Likadant i matchen mellan Dif och MFF.
Googla hif för att få någorlunda verklighetsinsikt om hur små ni egentligen är
Citera
2026-04-17, 17:35
Medlem
Teus avatar
Citat:
Ändå en ganska hemsk tanke att jag tvingas betala för din fortsatta överlevnad och du väljer att spara ihop varje krona som blir över på bidraget för att lägga pengarna på att gå och titta på RoddBull...
Citera
2026-04-17, 21:15
Medlem
a.Canis.Majoriss avatar
Hur länge kommer Malmös divor palla med den här skitfotbollen?
Citera
2026-04-17, 21:26
Medlem
mishimas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av a.Canis.Majoris

Ponne och Robin älskade detta!
Citera
2026-04-17, 21:28
Medlem
Kundalinis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av a.Canis.Majoris

Skönare seger än att vinna med 3-0. Säger Haksabanovic. Vinnare gillar att vinna. Punkt.
Citera
2026-04-17, 21:31
Medlem
mishimas avatar
Läs runt på twitter om man vad djurgårdssupportrar tycker om Ponne, så kan ni fan inte lacka om ni min åsikt om Lundgrens skada.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in