2026-04-16, 23:26
Avstängd
Citat:
Ursprungligen postat av NonStopXXX
Jag är ledsen men det är inte riktiga gamers du har pratat med då. Hypen är otroligt stor hos alla som har spelat fler Rockstar spel än bara Gta V och vet vad som väntar oss. De enda som påstår att hypen är låg är de som faktiskt inte vet så mycket heller. Och jag har full förståelse för det eftersom spelet är inte ens marknadsfört för allmänheten än. Det är fortfarande ett ”pågående projekt” för resten av befolkningen men gamers som följt det varje dag ser det på ett helt annat sätt.
Nej asså jag har pratat med gamers som även är spelutvecklare osv.

Hypen är inte så stor som du tror grabben. Vad är det som du är hypad på egentligen? Att spela ett nytt GTA med bättre grafik och massa 11-åringar online?

GTA som koncept var coolt 2001 när GTA 3 släpptes. Men det finns så mycket bättre sandboxspel idag och nya idéer att spinna vidare på i den genren.
Citera
2026-04-17, 06:00
Medlem
Mohaves avatar
Var i Miami nyligen. Kände mig nästan som Tommy Vercetti. Fler som haft denna upplevelse?
Citera
2026-04-17, 06:29
Medlem
Vit-Brandbils avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MjShamona

Hypen är inte så stor som du tror grabben. Vad är det som du är hypad på egentligen? Att spela ett nytt GTA med bättre grafik och massa 11-åringar online?

GTA som koncept var coolt 2001 när GTA 3 släpptes. Men det finns så mycket bättre sandboxspel idag och nya idéer att spinna vidare på i den genren.

Skulle inte se GTA som en sandboxspel och skiter man i online så slipper man lyssna på alla 11-åringar och man kan njuta av storyn i lugn och ro.
Citera
2026-04-17, 17:28
Medlem
schlafhunds avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Vit-Brandbil
Skulle inte se GTA som en sandboxspel och skiter man i online så slipper man lyssna på alla 11-åringar och man kan njuta av storyn i lugn och ro.
Går ju lika fint att njuta av storyn samt att därefter köra online ihop med ett gäng vänner, det höjer onlineupplevelsen rätt rejält. Vi får se hur online i GTA VI blir men i V behöver man ju inte köra public sessions om man inte vill. Invite only och friends/crewsessioner löser mycket.
Citera
2026-04-17, 19:20
Medlem
Citat:

Nej det har du definitivt inte gjort om du påstår att spelutvecklare säger så. Enda möjligheten är att de försöker låta kunniga för någon som inte vet bättre. GTA 6 är inte ett nytt gta med bättre grafik. Jag har förklarat det tidigare i tråden. Detta är inte ett hopp från gta 3 till vice city eller gta 4 till gta 5 för den delen. Detta är ett helt nytt revolutionerande hopp som kommer förändra spelvärlden och hur alla spel kommer se ut hädanefter. Precis som när de hoppade från gta 2 top down view till gta 3 i 3d.

”GTA som koncept var coolt 2001 när GTA 3 släpptes. Men det finns så mycket bättre sandboxspel idag och nya idéer att spinna vidare på i den genren.”

HAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHHA HAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHA HHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHHAHAHAHAHAJAJAH

Du är för rolig. Hade verkligen velat sitta med dig när du spelar gta 6 för första gången.
Citera
2026-04-18, 14:04
Medlem
XtraXs avatar
Citat:
Nej det har du definitivt inte gjort om du påstår att spelutvecklare säger så. Enda möjligheten är att de försöker låta kunniga för någon som inte vet bättre. GTA 6 är inte ett nytt gta med bättre grafik. Jag har förklarat det tidigare i tråden. Detta är inte ett hopp från gta 3 till vice city eller gta 4 till gta 5 för den delen. Detta är ett helt nytt revolutionerande hopp som kommer förändra spelvärlden och hur alla spel kommer se ut hädanefter. Precis som när de hoppade från gta 2 top down view till gta 3 i 3d.

”GTA som koncept var coolt 2001 när GTA 3 släpptes. Men det finns så mycket bättre sandboxspel idag och nya idéer att spinna vidare på i den genren.”

HAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHHA HAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHA HHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHHAHAHAHAHAJAJAH

Du är för rolig. Hade verkligen velat sitta med dig när du spelar gta 6 för första gången.

Men hallå hen känner både gamers och spelutvecklare. 😁
Citera
2026-04-18, 14:29
Avstängd
Citat:
Ursprungligen postat av XtraX
Men hallå hen känner både gamers och spelutvecklare. 😁
Ja men det är ingen konstighet att alla inte är lika hypade för ett nytt GTA, det är nog mest ett spel för kids. Jag hade i alla fall roligt när jag spelade GTA som 12-åring.
Citera
2026-04-18, 14:44
Medlem
XtraXs avatar
Citat:
Ja men det är ingen konstighet att alla inte är lika hypade för ett nytt GTA, det är nog mest ett spel för kids. Jag hade i alla fall roligt när jag spelade GTA som 12-åring.

Men bra då vet vi att du inte kommer köpa spelet.
Citera
2026-04-18, 14:50
Medlem
Citat:

Du är så himla häftig alltså. Riktig tuffe Uffe som ”sticker ut”. Tönt.

Det kommer vara det största släppet någonsin i världshistorien och du väljer att inte uppleva det för du har en skev uppfattning om dig själv och Gta. Spel för kids? Att många kids spelar det gör det inte till ett spel för kids. Lika lite som en skräckfilm är för kids men det stoppar inte de för det. Dina kommentarer är så jävla dumma att bäst hade varit om du bara slutade kommentera.

Gå till en annan tråd som passar dig mer som tex en diskussion om något jävla 2d indiespel som suger eller saints row och lämna gta 6 till oss som faktiskt förstår spelet och förstår vad Rockstar kommer göra med det. För allt du har sagt hittills pekar mot att du inte förstår. Du tror det är som COD eller FIFA. Ny version med lite bättre grafik. Du är helt oblivious.
Citera
2026-04-18, 14:51
Avstängd
Citat:
Ursprungligen postat av XtraX
Men bra då vet vi att du inte kommer köpa spelet.
Det vet jag inte än! Säger bara att just nu känner jag dock inget för GTA 6, är det ok för dig?

Tyckte bara att det är lite konstigt, ett nytt Rockstar spel är ju nästan ett kulturellt fenomen historiskt sett. Men trailerna har inte gjort något för mig.

Första tecknet på att Rockstar kanske har tappat det och att en enorm flopp väntar? Det tror jag inte, men vi får se…

Citat:
Du är så himla häftig alltså. Riktig tuffe Uffe som ”sticker ut”. Tönt.
Nej, det är nog väldigt många som känner som jag, varför är det så svårt att förstå för dig? Är Cod ditt favoritspel efter GTA eller?
Senast redigerad av MjShamona 2026-04-18 kl. 14:54.
Citera
2026-04-18, 15:05
Medlem
XtraXs avatar
Citat:
Det vet jag inte än! Säger bara att just nu känner jag dock inget för GTA 6, är det ok för dig?

Tyckte bara att det är lite konstigt, ett nytt Rockstar spel är ju nästan ett kulturellt fenomen historiskt sett. Men trailerna har inte gjort något för mig.

Första tecknet på att Rockstar kanske har tappat det och att en enorm flopp väntar? Det tror jag inte, men vi får se…

Nej, det är nog väldigt många som känner som jag, varför är det så svårt att förstå för dig? Är Cod ditt favoritspel efter GTA eller?

Orkar inte med dina försök till rage bait, som föregående talar säger så är det största händelsen någonsin i nöjesindustrin och vill du inte ta del av den så är det helt upp till dig. Vi får se vem som får rätt vid release. Väl mött.
Citera
2026-04-18, 15:06
Medlem
Citat:

För att ni har fel, det är därför jag inte vill förstå. Du har inte kommit med ett enda vettigt argument.

”Spel för kids”
”Ingen hype för spelet”
”Spelutvecklare som säger att hypen är död”
”Nytt gta med bättre grafik” var nog den värsta kommentaren av alla. Men samtidigt var det också den som bekräftade din totala okunnighet.

En fråga: Har du spelat RDR2?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in