2026-04-16, 15:26
Medlem
QuantumQuills avatar
Citat:
Ursprungligen postat av easy_dan
Ja det har du nog rätt i, är nog inte så många fall det kan gälla.
Vagic röda i träningsmatchen borde ju inte gett 2 (eller3?) matchers avstängning. På sin höjd rött kort i den specifika matchen, men knappt det heller.
Citera
2026-04-16, 17:40
Medlem
ingetbranicks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av eternussermo
Positivt måste det väl vara om avstängningen hävs.

Tänk på att det är trazkei du svarar. Med en hel flock rävar bakom örat. Han menar säkert att Rockson är så genomusel att Blåvitt skulle ha tjänat på att han blivit avstängd.
Citera
2026-04-16, 18:10
Medlem
eternussermos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ingetbranick
Tänk på att det är trazkei du svarar. Med en hel flock rävar bakom örat. Han menar säkert att Rockson är så genomusel att Blåvitt skulle ha tjänat på att han blivit avstängd.
Fattade det, men att det ska krävas att man googlar eller har pluggat deras spelschema för att begripa är lite väl långsökt, åtmintone för mig.
Citera
2026-04-16, 18:22
Medlem
OlavDJohns avatar
Citat:
Ursprungligen postat av eternussermo
Fattade det, men att det ska krävas att man googlar eller har pluggat deras spelschema för att begripa är lite väl långsökt, åtmintone för mig.

Skämtet framgick väl ganska tydligt?

Edit: Bajen avatar jag borde anat.
Senast redigerad av OlavDJohn 2026-04-16 kl. 18:36.
Citera
2026-04-16, 19:46
Medlem
kubuns avatar
Förra säsongen var jag inte på en enda allsvensk match då jag tröttnade på bengalers rök samt bråk, stök och gap men främst på de förbannat usla domarna som tillåts härja fritt tack vare avsaknaden av VAR. Jo ni har hört det förr och många av er har säkerligen hört min ondgörelse till leda över tillståndet i svensk fotboll vad det gäller de publika upplevelser som tillhandahålls för dyra entréavgifter.

Nu har jag ändå bestämt mig för att ta mig till trean i morgon kväll för att se DIF ge iffiffarna en sur hemresa Knappt jag fattar vad jag nu bestämt göra efter så pass långt uppehåll från allsvensk LIVE-fotboll
Citera
2026-04-16, 20:35
Medlem
OlavDJohns avatar
Citat:
Ursprungligen postat av kubun
Förra säsongen var jag inte på en enda allsvensk match då jag tröttnade på bengalers rök samt bråk, stök och gap men främst på de förbannat usla domarna som tillåts härja fritt tack vare avsaknaden av VAR. Jo ni har hört det förr och många av er har säkerligen hört min ondgörelse till leda över tillståndet i svensk fotboll vad det gäller de publika upplevelser som tillhandahålls för dyra entréavgifter.

Nu har jag ändå bestämt mig för att ta mig till trean i morgon kväll för att se DIF ge iffiffarna en sur hemresa Knappt jag fattar vad jag nu bestämt göra efter så pass långt uppehåll från allsvensk LIVE-fotboll

The typical differ.
Citera
2026-04-16, 21:44
Medlem
cokehyenas avatar
Fruktansvärt äkta med fredagsmatch.
Citera
2026-04-16, 22:21
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av cokehyena
Fruktansvärt äkta med fredagsmatch.
Ska du åka upp till Stockholm och se den?
Citera
2026-04-17, 06:38
Medlem
Citat:

Tycker det inte är så dyrt. 195 kostar ståplats i Västerås.
Citera
2026-04-17, 06:39
Medlem
KickAss-1337s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Svenshult
Ska du åka upp till Stockholm och se den?

Nej, han kommer sitta här helt tyst och ducka när diffen står på alla fyra med noll mål efter 90 spelade
Citera
2026-04-17, 07:58
Medlem
kubuns avatar
Citat:
Ursprungligen postat av korvenorven
Tycker det inte är så dyrt. 195 kostar ståplats i Västerås.
På ett bortaderby tvingades jag en gång tränga mig in i klacken men det gör jag aldrig om - ett fruktansvärt oväsen fastän jag hade hörselskydd och se fotboll som jag var där för fick jag skymta mellan banderoller och flaggor som det till råga på allt det menades att jag också skulle vifta med.

Nä sittplats är ett måste och så långt från klacken det bara möjligt är för galningarna där får ju ibland för sig att kasta saker och brandfarligt på folk som är där för att se fotboll.

Citat:
Ursprungligen postat av cokehyena
Alla kan vi glädjas åt en seriefinal (de facto, vad fan) på en fredag.
Hm...ja du påminner om att det till råga på att det är en sk högriskmatch också spelas på veckans värsta alkoholdag. Lovat är i alla fall lovat och biljetter redan köpta så till trean blir det av ikväll - kul ändå att det i stort lär bli fullsatt arena
Citera
2026-04-17, 08:25
Medlem
Citat:
På ett bortaderby tvingades jag en gång tränga mig in i klacken men det gör jag aldrig om - ett fruktansvärt oväsen fastän jag hade hörselskydd och se fotboll som jag var där för fick jag skymta mellan banderoller och flaggor som det till råga på allt det menades att jag också skulle vifta med.

Nä sittplats är ett måste och så långt från klacken det bara möjligt är för galningarna där får ju ibland för sig att kasta saker och brandfarligt på folk som är där för att se fotboll.

Hm...ja du påminner om att det till råga på att det är en sk högriskmatch också spelas på veckans värsta alkoholdag. Lovat är i alla fall lovat och biljetter redan köpta så till trean blir det av ikväll - kul ändå att det i stort lär bli fullsatt arena
Klackarna tycker jag är en del av upplevelsen. Föredrar faktiskt ståplats. Fast med ålderns rätt inte mitt i klacken. Det sämsta med supporterkulturen är otyget att slänga bengaler och all jävla rök. Bered dig på en lång kväll. Matchen lär bli uppskjuten åtminstone en gång.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in