2024-11-27, 17:46
Medlem
ChiCoLas avatar
Jag kom in i podden ganska sent , men har nu lyssnat på nästan alla avsnitt 2-3 gånger.
Tycker det är en väldigt bra idé och Albin och Johanna är faktiskt ganska roliga. Albin är utan tvekan den som håller upp podden, och är både rolig och kan bjuda på sig själv. Johanna är ändå bra men Nisse är verkligen det som drar ner hela podden.

I exakt alla avsnitt minst 1 gång så får en historia honom att tänka på när han eller någon han känner gjort något liknande fast ännu sjukare. Vad de andra än säger så är Nisse , iaf enligt sig själv , coolast och har varit med om mest. Att han verkar tro att han är lite charmig fast han bara ser ut som ett mongo stör mig.

Så fort de andra säger något han inte håller med blir han dryg.
Exakt vilken komiker som helst hade kunnat göra den här podden med de andra två. Nisse drar ner den. Jag brukar försök låta bli att tänka på hur jobbig han är
Citera
2024-12-15, 23:45
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av ChiCoLa
Jag kom in i podden ganska sent , men har nu lyssnat på nästan alla avsnitt 2-3 gånger.
Tycker det är en väldigt bra idé och Albin och Johanna är faktiskt ganska roliga. Albin är utan tvekan den som håller upp podden, och är både rolig och kan bjuda på sig själv. Johanna är ändå bra men Nisse är verkligen det som drar ner hela podden.

I exakt alla avsnitt minst 1 gång så får en historia honom att tänka på när han eller någon han känner gjort något liknande fast ännu sjukare. Vad de andra än säger så är Nisse , iaf enligt sig själv , coolast och har varit med om mest. Att han verkar tro att han är lite charmig fast han bara ser ut som ett mongo stör mig.

Så fort de andra säger något han inte håller med blir han dryg.
Exakt vilken komiker som helst hade kunnat göra den här podden med de andra två. Nisse drar ner den. Jag brukar försök låta bli att tänka på hur jobbig han är

Håller verkligen med. Gillar podden men vill bara spola över så fort nisse pratar. Och hans nasala röst måste det väl vara fler som stör sig på?
Citera
2024-12-16, 00:48
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av misternicee
Håller verkligen med. Gillar podden men vill bara spola över så fort nisse pratar. Och hans nasala röst måste det väl vara fler som stör sig på?
Eller är den nasal? Nu när jag lyssnar på podden så låter det mer som att han har en ”bubbla” i halsen. En sån som man själv kan få men som försvinner om man sväljer eller harklar sig.
Citera
2024-12-16, 12:59
Medlem
ChiCoLas avatar
Citat:
Eller är den nasal? Nu när jag lyssnar på podden så låter det mer som att han har en ”bubbla” i halsen. En sån som man själv kan få men som försvinner om man sväljer eller harklar sig.

Ja precis . Är som när man rapar och det är en bubbla i halsen man behöver harkla bort. Men det störiga är hans beteende. Har
Också börjat spola över hans prator. Försnacket är också förstört om han är den som pratar mest. Allt han snackar om är hur häftig och ball han alltid har varit och är. Allt de andra gjort eller gör säger han att han gjort mkt coolare. Albin är absolut bäst , men Johanna är också rolig.
Citera
2025-07-05, 14:03
Medlem
Snartfinsks avatar
Jag har lyssnat på podden i drygt en månad och vill börja med att berömma dem för att de läser upp berättelserna på ett suveränt sätt och många av dem är riktigt roliga, vilket gör avsnitten underhållande.

Det jag däremot lägger märke till är att bajsrelaterade historier återkommer ganska ofta. Kanske skulle de kunna begränsa sig till högst en sådan berättelse per avsnitt, så att de inte kommer flera på raken. Annars finns risken att toaletthistorierna känns enformiga och lite uttjatade, jämfört med i övrigt varierade innehåll.
Citera
2025-09-28, 21:00
Medlem
missDementias avatar
Någon som vet om fotot på "Julkorven" finns att beskåda någonstans?
Citera
2025-10-09, 21:34
Avslutad
Citat:
Helt fel, Nisse är den som gör podden bra, med Albin på en svag andraplats.
Och jag känner inte ens Nisse.
Citera
2026-01-10, 06:09
Medlem
Nu måste det slagit slint hos dem. Reklamavbrott flera gånger i varje avsnitt, helt osynkat till historierna? Går ju fan inte att lyssna på.
Citera
2026-01-28, 21:58
Medlem
ElinMLarssons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Snartfinsk
Kanske skulle de kunna begränsa sig till högst en sådan berättelse per avsnitt, så att de inte kommer flera på raken. Annars finns risken att toaletthistorierna känns enformiga och lite uttjatade, jämfört med i övrigt varierade innehåll.

Håller verkligen med!!
Citera
2026-03-29, 17:36
Medlem
De borde byta redaktör, historien om katten som var "förstoppad" är ju så välkänd så till och med Johanna var tvungen att nämna det.
Citera
2026-03-31, 01:24
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Menskonst
De borde byta redaktör, historien om katten som var "förstoppad" är ju så välkänd så till och med Johanna var tvungen att nämna det.
Håller med. Alldeles för ofta nu är det dessutom för tydligt att gänget inte genuint tycker historierna är riktigt så roliga som de försöker ge sken av.
Citera
2026-04-16, 20:57
Medlem
Har jag bara lyssnat för mycket eller har kvaliten på historierna sjunkit förr var det iallafall minst 1 riktigt rolig historie per avsnitt men nu är det nere på 1 riktigt rolig per varannan vartredje avsnitt. Borde vi organisera en historieinsamling här på flashback för att få in fler bra historier?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in