2026-04-13, 18:15
  #229
Medlem
HomoDeuss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Lund-NoGo-zone
Det är sant med utvandringen 1860-1920. Svenskar var lantisar i 700 år, vet inte vad som hände efter vikingatiden... Men med start i 1860-talet och industrialiseringen hittade vi vår plats i världen och därefter är Sverige ett fantastiska land.

Araberna låg på topp kring år 500 och ingen slump att vi använder arabiska siffror i hela världen. Sedan kom Islam. Kulturer går upp och ner.

England var världens överlägset rikaste och intressantaste land 1700-1918. Nu börjar de falla ner mot Polen i kvalitet och rikedom.

Precis. Så är det. Jag spår att Islam imploderar och tynar bort under kommande 50-100 år. Så som kristendomen gjort. Tror att teknisk konkurrens kommer öka och att världseliten flockas till tropiska klimat. Sverige kommer att få svårt att hävda sig när vi ska locka hit folk. Och utan utlänningar dör vi demografidöden. Svenska tjejer lever hellre i celibat än att gänga sig med någon wt-svenne.

Vi behöver förnya oss radikalt redan nu, men klarar tyvärr inte av det. P.g.a att vi är för tröga.

Så vi ska nog vara glada för alla vi kan få hit. Nu har dom kommit. Och då behöver vi bli bra på att göra dem produktiva och att känna sig hemma här. Vad vi inte behöver göra är att fortsätta vara åsnor och förslava dem i åtgärder eller att slänga ut dem.

Men vi klarar nog inte det heller.
Citera
2026-04-13, 18:29
  #230
Medlem
Lund-NoGo-zones avatar
Citat:
Ursprungligen postat av HomoDeus
Precis. Så är det. Jag spår att Islam imploderar och tynar bort under kommande 50-100 år. Så som kristendomen gjort. Tror att teknisk konkurrens kommer öka och att världseliten flockas till tropiska klimat. Sverige kommer att få svårt att hävda sig när vi ska locka hit folk. Och utan utlänningar dör vi demografidöden. Svenska tjejer lever hellre i celibat än att gänga sig med någon wt-svenne.

Vi behöver förnya oss radikalt redan nu, men klarar tyvärr inte av det. P.g.a att vi är för tröga.

Så vi ska nog vara glada för alla vi kan få hit. Nu har dom kommit. Och då behöver vi bli bra på att göra dem produktiva och att känna sig hemma här. Vad vi inte behöver göra är att fortsätta vara åsnor och förslava dem i åtgärder eller att slänga ut dem.

Men vi klarar nog inte det heller.
Så är det. Det är inte invandring som förstör länder. Utan hur invandrarna motiveras bete sig i sitt nya hemland. USA är ju bästa exemplet, världens rikaste land i över 100 år, världens största invandring. Medans Japan med världens minsta invandring dör sotdöden.

Invandrarhatarna i denna tråd är en relik från 1860-talets dumma svenska bönder som svalt ihjäl eller utvandrade. Att det fanns svenskar som ville ha förändring i Sverige 1860 är jag mycket tacksam för.
__________________
Senast redigerad av Lund-NoGo-zone 2026-04-13 kl. 18:37.
Citera
2026-04-13, 18:45
  #231
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Galejan
Det är inte riktigt den utvecklingen vi ser. Svenskarna äger inte sitt samhälle längre. Ni är trälbefolkningen som försörjer er adel. Man är inte överlägsen för att man är dum nog att bära ryggsäcken. Det finns absolut inget hedervärt i att vara den som betalar notan för andra. Då är man korkad. Svensken är korkad. Och korkade folkgrupper som saknar överlevnadsinstinkter är dömda att gå under.



Nej, ”ni” bombar inte sönder nånting. Svensken blir bötad av Ahmed på väg hem från skolan. Det är USA som bombar i Iran och det är något som främst drabbar USA och Väst själva. USA blåser bort massor av dyra missiler på att spränga bergsknallar. Samtidigt håller Iran Hormuzsundet stängt så att du kommer att få damma av damcykeln när du ska till ditt trötta Svenssonkneg framöver. Lycka till att tanka bilen när oljetankern ligger för ankar i månader utanför Iran.
usa och israel bombar er m ed vårat stöd vårat fulla stöd med.

Finns ingen achmed som bötar någon 1-1 så slår vilken svensk som helst er ni måste ju vara minst3-1 för våga göra något och då åker ni oftast på stryk ändå, som sagt flockdjur riktiga hiwans.

Ni vågar och klarar av råna pensionärer och våldta kvinnor givetvis i grupp det med

Hur känns det när dina släktingar blir sönderbombade sa du?
__________________
Senast redigerad av nodraketen 2026-04-13 kl. 18:48.
Citera
2026-04-13, 19:04
  #232
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av nodraketen
usa och israel bombar er m ed vårat stöd vårat fulla stöd med.

Finns ingen achmed som bötar någon 1-1 så slår vilken svensk som helst er ni måste ju vara minst3-1 för våga göra något och då åker ni oftast på stryk ändå, som sagt flockdjur riktiga hiwans.

Ni vågar och klarar av råna pensionärer och våldta kvinnor givetvis i grupp det med

Hur känns det när dina släktingar blir sönderbombade sa du?


Haha, åsnor kuuul.....
Men för övrigt, ah, lite så på det du skriver.
Ska inte skriva mkt ilska i kombination med lite tankeverksamhet och feghet, speciellt själva eller med en kompis, för att inte bli anmäld av afa eller liknande, så därför skriver jag det inte eller menar såklart.
Citera
2026-04-16, 19:58
  #233
Medlem
Framtyrs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Wario-Man
Jag tror starkt på att de flesta svenskar är för invandring, annars hade man röstat annorlunda. Ingen kan se vad någon annan röstar på vid valurnan. Trots det har man röstat för invandringsvänliga partier. I de flesta fall så är det så enkelt att man för invandring eller så bryr man sig inte. Även med sds intåg i riksdagen så röstar 80% på andra mer invandringsvänliga alternativ. Svenskarna gör inget motstånd eftersom de inte är eller vill framstå som som inskränkta och obildade rasister.

Att blattar röstar på invandringsvänliga partier är knappast en nyhet eller chock, sedan är det ungefär 20-25% etniska svenskar som stödjer blatteriet.

Knappast en maktfaktor, ni lever på lånad tid.
Citera
2026-04-17, 09:41
  #234
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Framtyr
Att blattar röstar på invandringsvänliga partier är knappast en nyhet eller chock, sedan är det ungefär 20-25% etniska svenskar som stödjer blatteriet.

Knappast en maktfaktor, ni lever på lånad tid.

Du låter rasistisk och hatisk och använder ett rasistiskt språkbruk. En stor majoritet av svenskarna är för invandring, vilket valresultatet visar. Invandringsfrågan är inte så viktig för de flesta svenskar. Även SD är för invandring i viss mån eftersom de har en sk. "öppen svenskhet" där alla kan bli svenskar. Dock brukar de försöka framstå som tuffa mot invandringen, men i praktiken är det bara babbel.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in