2026-04-13, 09:51
  #217
Medlem
Galejans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av nodraketen
Nej är man en tattare som vill leva på socbidrag hela livet och inte har större visioner än så, så bryr jag mig inte iaf.

Är man så förståndshandikappad så man inte kan försörja sig själv och sin familj är det ju synd om en.

Men det är klart har man ett så lågt genetiskt IQ och är analfabet apatisk tror på en pedofilreligon, ja vad ska man säga, de är nog efterblivna, de lever ju som vi levde på medeltiden i sina länder
Fast det är ju det han gör, försörjer sig själv genom intelligens istället för kroppsarbete. Den smarte får andra att jobba åt sig istället för att knoga själv. På det sättet får han andra, i detta fallet skattebetalarna dvs svenneträlarna, att betala för att han sitter med armarna i kors hela dagarna. Det om något är skickligt och värt respekt.

Det är inte redige Svensson som har övertaget här. Svensson är åsnan som bär lasset och som är tjudrad vid nacken så att han inte kommer undan. Det är varken särskilt hedervärt eller smart. Den som kan spela på systemet är den verklige vinnaren.
Citera
2026-04-13, 11:39
  #218
Medlem
ForzaLeons avatar
Socialdemokraternas samt kommunisternas (V) röstboskap.

Det är vad vi skattebetalare betalar för varje månad.
Citera
2026-04-13, 14:46
  #219
Medlem
Lund-NoGo-zones avatar
Citat:
Ursprungligen postat av heliotrop
Ok säg att de har 4 barn då. Detta är en enorm kostnad då föräldrarna inte arbetar utan går på soc. De tar del av välfärden men bidrar inte själva. Sverige är ett hus på lösan sand. Oavsett om du ogillar vad jag skriver.
Det finns invandrare som jobbar. Men de kan inte språket. T o m. högutbildade som t ex läkare kan för dålig svenska. Detta är förödande, så mycket missförstånd.
I hemtjänsten fattar inte gamlingarna vad vårdarna säger

Läkarutbildningar i Mellanöstern håller sannolik inte så hög klass. Men visst intala, dig du att du hellre vill bli opererad i hjärnan av Musa Mohammed än Anders Nilsson 😂
Vilket trams. Jag ha ju själv 4 barn. Att uppfostra dem och låta alla 4 gå på universitet kostar säkert 20 Mkr för det svenska samhället fram till de är 24. Jag är tydligen svindyr. Men sedan jobbar de i 40 år och betalar skatt.

Men visst, förbjud du många barn och se hur det går för Sverige när det bara finns gamlingar.
Citera
2026-04-13, 17:13
  #220
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Galejan
Fast det är ju det han gör, försörjer sig själv genom intelligens istället för kroppsarbete. Den smarte får andra att jobba åt sig istället för att knoga själv. På det sättet får han andra, i detta fallet skattebetalarna dvs svenneträlarna, att betala för att han sitter med armarna i kors hela dagarna. Det om något är skickligt och värt respekt.

Det är inte redige Svensson som har övertaget här. Svensson är åsnan som bär lasset och som är tjudrad vid nacken så att han inte kommer undan. Det är varken särskilt hedervärt eller smart. Den som kan spela på systemet är den verklige vinnaren.
Jag troir inte ett dugg npå den där Hiwan, araberna är åsnorna och camelerna här i sverige.

Ljuga och bedra fungerar inte i den här tråden eller i verkligheten heller, det är lika troligt som era mattor flyger iväg med er

Nej efterblivna araber och negrer som ljuger lurar kanske många men inte mig
Citera
2026-04-13, 17:21
  #221
Medlem
Galejans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av nodraketen
Jag troir inte ett dugg npå den där Hiwan, araberna är åsnorna och camelerna här i sverige.

Ljuga och bedra fungerar inte i den här tråden eller i verkligheten heller, det är lika troligt som era mattor flyger iväg med er

Nej efterblivna araber och negrer som ljuger lurar kanske många men inte mig
Ljuga och bedra har alltid fungerat. Särskilt mot naiva folk som svenskarna. Hur tror du svenskarna har förlorat Sverige utan att ett enda skott har behövts avlossas? Genom att vara naiva och godtrogna och konflikträdda och därigenom duka under för smartare, fräckare och aggressivare folk. Man vinner inget genom att kliva upp tidigt på morgonen och köra styva dagsverken. Det är bara idioter som hugger i så att svetten lackar. Arbetshästarna sitter inte i styrelserna.
Citera
2026-04-13, 17:22
  #222
Medlem
Lund-NoGo-zones avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Galejan
Ljuga och bedra har alltid fungerat. Särskilt mot naiva folk som svenskarna. Hur tror du svenskarna har förlorat Sverige utan att ett enda skott har behövts avlossas? Genom att vara naiva och godtrogna och konflikträdda och därigenom duka under för smartare, fräckare och aggressivare folk. Man vinner inget genom att kliva upp tidigt på morgonen och köra styva dagsverken. Det är bara idioter som hugger i så att svetten lackar. Arbetshästarna sitter inte i styrelserna.
Trams, araber och MENA är totalt underlägsna svenskar i samhällsbyggnad och vi gör allting bättre och vårt samhälle kommer alltid att vara rikare.

Jag kommer aldrig att fatta en svensk som tror att någon annan, klenare, kan komma och ta hans plats. Det har aldrig hänt och svenskar har varit sig själva i 1000 år.
Citera
2026-04-13, 17:26
  #223
Medlem
Lund-NoGo-zones avatar
Citat:
Ursprungligen postat av nodraketen
det går bra för iran och libanon nu tex vi bombar sönder er totalt och provar vapen på er ochh jag skrattar ssom aldrig förr hoppas dina släktingar dör
Det är judar som bombar, men du kanske inte räknar judar i Sverige som invandrare och det är ju bra i så fall. Några av de mest betydelsefulla svenskarna var judar och t.ex många av Stockholms och Sveriges vackraste hus byggdes och finansierades av judar.
__________________
Senast redigerad av Lund-NoGo-zone 2026-04-13 kl. 17:30.
Citera
2026-04-13, 17:27
  #224
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Galejan
Ljuga och bedra har alltid fungerat. Särskilt mot naiva folk som svenskarna. Hur tror du svenskarna har förlorat Sverige utan att ett enda skott har behövts avlossas? Genom att vara naiva och godtrogna och konflikträdda och därigenom duka under för smartare, fräckare och aggressivare folk. Man vinner inget genom att kliva upp tidigt på morgonen och köra styva dagsverken. Det är bara idioter som hugger i så att svetten lackar. Arbetshästarna sitter inte i styrelserna.
ni får bo i förorten och lyfta socialbidrag på 4000kr i månaden och ni tycker det är lycx med tanke på ni bodde i en sandbunkjer förut för eran intelligenss har aldrig byggt upp något samhälle
Citera
2026-04-13, 17:28
  #225
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Lund-NoGo-zone
Det är judar som bombar, men du kanske inte räknar judar i Sverige som invandrare och det är ju bra i så fall. Några av de mest betydelsefulla svenskarna var judar och t.ex många av Stockholms och Sveriges vackraste hus byggdes av judar.
åh nej vad ledsen jag blir, tänk om jag är jude?

sverige och hela värden stödjer utrotning av araber vi svensskar få ta hhand om de få som finnss kvar här efteråt
Citera
2026-04-13, 17:32
  #226
Medlem
Galejans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Lund-NoGo-zone
Trams, araber och MENA är totalt underlägsna svenskar i samhällsbyggnad och vi gör allting bättre och vårt samhälle kommer alltid att vara rikare.
Det är inte riktigt den utvecklingen vi ser. Svenskarna äger inte sitt samhälle längre. Ni är trälbefolkningen som försörjer er adel. Man är inte överlägsen för att man är dum nog att bära ryggsäcken. Det finns absolut inget hedervärt i att vara den som betalar notan för andra. Då är man korkad. Svensken är korkad. Och korkade folkgrupper som saknar överlevnadsinstinkter är dömda att gå under.


Citat:
Ursprungligen postat av nodraketen
det går bra för iran och libanon nu tex vi bombar sönder er totalt och provar vapen på er ochh jag skrattar ssom aldrig förr hoppas dina släktingar dör
Nej, ”ni” bombar inte sönder nånting. Svensken blir bötad av Ahmed på väg hem från skolan. Det är USA som bombar i Iran och det är något som främst drabbar USA och Väst själva. USA blåser bort massor av dyra missiler på att spränga bergsknallar. Samtidigt håller Iran Hormuzsundet stängt så att du kommer att få damma av damcykeln när du ska till ditt trötta Svenssonkneg framöver. Lycka till att tanka bilen när oljetankern ligger för ankar i månader utanför Iran.
Citera
2026-04-13, 17:51
  #227
Medlem
HomoDeuss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Lund-NoGo-zone
Trams, araber och MENA är totalt underlägsna svenskar i samhällsbyggnad och vi gör allting bättre och vårt samhälle kommer alltid att vara rikare.

Jag kommer aldrig att fatta en svensk som tror att någon annan, klenare, kan komma och ta hans plats. Det har aldrig hänt och svenskar har varit sig själva i 1000 år.

Absolut vi var så jävla smarta och duktiga att en tredjedel av landets befolkning flydde landet och tiggde sig till bättre liv utomlands. För bara 150 år sedan.

Inte p.g.a krig. Utan p.g.a att vi var så värdelösa att vi inte klarade av att försörja oss själva. Världskrigen, vår feghet och den industriella revolutionen räddade oss. Men inte längre. Och nu är vi på väg tillbaka till fattigdagar. Om inte invandrare räddar oss.

Och det var bara 50 år sedan som man sa samma sak om kineser. Som nu springer om oss så att det visslar om det.
Citera
2026-04-13, 17:57
  #228
Medlem
Lund-NoGo-zones avatar
Citat:
Ursprungligen postat av HomoDeus
Absolut vi var så jävla smarta och duktiga att en tredjedel av landets befolkning flydde landet och tiggde sig till bättre liv utomlands. För bara 150 år sedan.

Inte p.g.a krig. Utan p.g.a att vi var så värdelösa att vi inte klarade av att försörja oss själva. Världskrigen, vår feghet och den industriella revolutionen räddade oss. Men inte längre. Och nu är vi på väg tillbaka till fattigdagar. Om inte invandrare räddar oss.

Och det var bara 50 år sedan som man sa samma sak om kineser. Som nu springer om oss så att det visslar om det.
Det är sant med utvandringen 1860-1920. Svenskar var lantisar i 700 år, vet inte vad som hände efter vikingatiden... Men med start i 1860-talet och industrialiseringen hittade vi vår plats i världen och därefter är Sverige ett fantastiska land.

Araberna låg på topp kring år 500 och ingen slump att vi använder arabiska siffror i hela världen. Sedan kom Islam. Kulturer går upp och ner.

England var världens överlägset rikaste och intressantaste land 1700-1918. Nu börjar de falla ner mot Polen i kvalitet och rikedom.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in