Citat:
Ursprungligen postat av
Fanten
Nej, inlägget handlar om att stoppa Iran med alla till buds stående medel. Tråden blir inte bättre med en infekterad sidodiskussion om kärnvapen utan snarare så är det bara ett problem för folk som vill prata om kriget.
Vad du borde gjort, är att citera in användaren i en tråd som faktiskt handlar om kärnvapens vara eller icke vara.
Ju mer du skriver i den här tråden, desto mer lutar jag åt att jag hade gett dig en Varning. Nånting säger mig att du har blivit tillsagd minst en gång om att ge fan i att posta OT.
Låt oss analysera inlägget
Jag vill anmäla en avvikande åsikt här.
Iran får ALDRIG ALDRIG någonsin förfoga över kärnvapen, aldrig...
Detta är knappast en avvikande åsikt att Iran inte ska förfoga över kärnvapen. Så vad är den avvikande åsikten?
Jag och många med mig skulle hellre se att man bombar sönder hela Iran och gör det riktigt ordentligt.
Behövs det användas kärnvapen så må det vara hänt.
Som sagt USA eller Israel skulle inte bli paria för det, mer att de skulle ses som hjältar som ser till att världen fortsatt kan vara en trygg plats utan mullor som är helt efterblivna i roten!!!
.. jo att man bombar sönder hela Iran med kärnvapen och att världen skulle bli en trygg plats. Det är den avvikande åsikten.
Så om jag vaknar en morgon och hör på radion att Iran är sönderbombat och att man även använde kärnvapen skulle jag känna lättnad.
Ja, fortsatt kärnvapen snack…
Jag tycker inte det är normalt att vilja använda kärnvapen. Det är som att uppmana till våldtäkt eller mord i en tråd. Jag tycker man måste få besvara sånt. Jag tycker att jag besvarar det och knyter an till konflikten i övrigt.