2026-04-16, 11:29
Medlem
Varför blandar alla in hans yrkesliv som forskare och vithetshets och allt vad det är
Ja han kanske är en galen vänsterforskare
Men även ett offer i just dessa privata historier
Dels med exfrun som stack kniven i honom och nu denna röra med "tre men and a baby" och hans kvinna! Klart han känt att " nu är det nog"
Problemet är att han varit för naiv

Så skilj på ert hat mot hans vänster ideer och det som hänt privat
Citera
2026-04-16, 11:30
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av blown
Ni som kan juridik. Väger det tyngre att han i sitt förhör säger att han inte ljuger för myndigheterna, eftersom det är ett formellt förhör, än att han i affekt skrivit att han tänker ljuga för att göra livet surt för dem?

Att han utan vidare nekar till att han varit påverkad av alkohol eller narkotika kvällen då han fullständigt spårat ur, när han under samma kväll erkänt sig vara alkoholist (och porrmissbrukare) är väl ytterligare ett exempel på motsatser jag undrar över hur rätten ställer sig till?
jag är jurist men inte inom detta område, men enligt mig spelar det ingen roll
att det gått till åtal, i en tid när polisen älskar lägga ned ärenden, vittnar för att han mest troligt kommer åka dit
Citera
2026-04-16, 11:32
Medlem
blowns avatar
Citat:
Ursprungligen postat av blacklodge77
att det gått till åtal, i en tid när polisen älskar lägga ned ärenden, vittnar för att han mest troligt kommer åka dit

Vad spelar ingen roll menar du? Att han nekar i förhör, men uppenbart menade vad han skrev?
Citera
2026-04-16, 11:35
Medlem
[quote=blacklodge77|94771137]
[/QUOTE

Har ofta uppskattat t.h texter oavsett hans personliga åsikter, men fy f#n vilken psykopat! Lord have mercy
Citera
2026-04-16, 11:37
Medlem
Olduvais avatar
Olaga Hot är svårt att bli dömd för. Rätten lär bedöma att det aldrig fanns någon realistisk risk att en småvuxen universitetsprofessor som dessutom verkar vara cuck skulle skada någon.

Ofredandet är ju ett ganska långsökt åtal också, men där vet man aldrig. Det är väl typ ett lotteri.

Det spännande här är mest skvallret
Citera
2026-04-16, 11:37
Medlem
Citat:
Ni som kan juridik. Väger det tyngre att han i sitt förhör säger att han inte ljuger för myndigheterna, eftersom det är ett formellt förhör, än att han i affekt skrivit att han tänker ljuga för att göra livet surt för dem?

Att han utan vidare nekar till att han varit påverkad av alkohol eller narkotika kvällen då han fullständigt spårat ur, när han under samma kväll erkänt sig vara alkoholist (och porrmissbrukare) är väl ytterligare ett exempel på motsatser jag undrar över hur rätten ställer sig till?
Han mår inte bra stackarn!
Citera
2026-04-16, 11:43
Medlem
micro113s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av immenhusen
Märkliga maskningar. Av vilken anledning maskar man namnet på just målsägaren? Det är väl namnen på GM och målsägaren som ju i regel inte skall maskas, för transparensens skull? Att sekundära personer i utredningen maskas kan i vissa fall vara försvarligt, men inte namnet på den eller dem som driver ett specifikt mål.

/AI
Målsägare kan omfattas av sekretess så ser inget konstigt i det. När det gäller Hubinette så kan ju namnet på dessa dra till sig hat från båda håll -- både de som är på Hubinettes sida och på hans motståndarsida .. I båda fall kan det röra sig om ganska extrema människor.
Citera
2026-04-16, 11:43
Medlem
blowns avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Regnflingan

Nej, det tror jag man lätt kan konstatera. Frågan är om han inte mått dåligt länge nu, jag tror nog det. Hans skrivande, hans forskning, hans handlingar – allt skvallrar om att han mår dåligt och har gjort så hela hans vuxna liv. Lägg därtill en härligt progressiv familjekonstellation och katastrofen är ett faktum.
Citera
2026-04-16, 11:47
Medlem
Citat:
Nej, det tror jag man lätt kan konstatera. Frågan är om han inte mått dåligt länge nu, jag tror nog det. Hans skrivande, hans forskning, hans handlingar – allt skvallrar om att han mår dåligt och har gjort så hela hans vuxna liv. Lägg därtill en härligt progressiv familjekonstellation och katastrofen är ett faktum.
Adoptivbarn brukar ju vara knepiga. Har säkert en hel del med hans mående att göra. Fattar inte varför man måste adoptera ?? Det är väl bara att gilla läget om man inte kan skaffa egna barn. Eller skaffa en hund. Han hade säkert varit lyckligare i själen men kanske fattigare ekonomiskt om han fått stanna i sitt hemland med sina föräldrar.
Citera
2026-04-16, 11:50
Medlem
bildburgares avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Regnflingan

Nej, han mår tameluringen inte bra.

Ungens riktiga pappa verkar också vara superotrevlig och konfrontativ när man läser deras konversation. Han insinuerar att TH manipulerat barnet att välja en skola som passar TH. Då går TH bananas och börjar rada upp hur han tänker att mamman och bögen och nypappan ser på honom. Sen rasar han ner i ett hål av ångest när han ser hur cuckad han är, att det egentligen inte är hans barn, att han aldrig kommer få något eget barn och att han är med i "sin" dotters liv på nåder. Att bögen och nypappan för alltid kommer styra hans liv.

[Edit glömde att han dessutom inte får upp den och att han inte tillnärmelsevis kan tillfredställa en kvinna, vilket också svider]

Ja, TH är galen, men inte mer galen än det jävla liv han ordnat åt sig själv. Kanske kan man hoppas på att han blir trad, lämnar sina korkade teoribyggen kvar i soptunnan på Karlstad "Universitet" och flyttar till Korea.
Senast redigerad av bildburgare 2026-04-16 kl. 11:57.
Citera
2026-04-16, 11:51
Medlem
Memnoks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av solstrålar
Kom ihåg en sak.

Bara för det finns en FUP bevisar ingenting.

Bara att en arg kränkt nazist väckt åtal.

Det kan vem som helst göra.
Vem är det du tänker är nazist? Åklagaren eller bögparet som anmält?
Citera
2026-04-16, 11:53
Medlem
bildburgares avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Memnok
Vem är det du tänker är nazist? Åklagaren eller bögparet som anmält?

Det är väl bara åklagare som kan väcka åtal i Sverige? Han är bara en idiot som trollar. Klart inte åklagaren är nazist.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in