Citat:
Ursprungligen postat av
Nyepost
1. Det är ett försök att bortförklara sociala problem. Det beror inte på att de bor trångt. Folk bodde ännu trängre före miljonprogrammet byggdes i städerna.
2. De kan knulla de män som vill knulla dem. Jag har ingen lust att betala för att de ska få barn när det är gratis egentligen.
3. Du resonerar som ett barn. Hur sannolikt är det att båda parter inte kunde hitta kärlek i sina hemländer? Jo för att den ena är incel och den andra letar specifikt efter att höja sin levnadsstandard och möjligtvis få vitare barn eftersom de tycker det är status.
1. Nej, det är ett hälsoproblem och ett problem för barns skolresultat etc. Ett samhällsproblem. Läs länken. Trångboddhet för inget gott med sig.
2. Du menar väl ändå
inseminera sig gratis med män som ställer upp med sin säd och runkar ut den till kvinnan i en mugg, som hon sedan inseminerar sig själv med. Hade kvinnan velat ha sex med mannen, så hade hon väl försökt få till ett förhållande med honom i annat fall och fått en pappa till avkomman.
3. De kunde de. Och har gjort det också. Min polare har haft kärleksrelationer med svenska kvinnor. Och hans fru har varit gift med en man och de hade hög levnadsstandard i sitt hemland. Och hon hade det fortsatt efter att de gick skilda vägar, därav hon kunde dra iväg på fina resor och på en av dessa träffade hon min polare som också var ute och reste. Så blev de två kära i varandra, för att de har samma humor etc. Du har fel i dina fördomar.