2026-04-14, 02:10
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Fanten
Han hänger upp sig på konstiga detaljer. Nej, okej - 600mg pentyl kanske inte ger någon påtaglig eldboll [min fetning]
Det synd inte den minsta lilla gnista från explosionen bakom din länk.

Precis som Bray säger m.a.o..

Citat:
- men det är likförbannat ingen osynlig explosion.
Explosionen bakom din länk sker i det öppna på marken. Klart som fanken att det syns.

Bray förklarar även utförligt att explosionen i Kirks mikrofon även den syns, något han visar med digitala analyser av det tillgängliga videomaterialet, fem videor, pixel för pixel.
Citera
2026-04-14, 03:48
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av onopono
Bray förklarar även utförligt att explosionen i Kirks mikrofon även den syns, något han visar med digitala analyser av det tillgängliga videomaterialet, fem videor, pixel för pixel.
I vilken X post syns dessa?
Citera
2026-04-14, 06:59
Medlem
mlon.eusks avatar
Kirk smulade sönder den obligatoriska vänster-värdegrund vi alla ska tvingas underkasta oss.

Det svider en hel del för de som vill tvinga folket till underkastelse, så ja det fanns ett starkt incitament hos vissa att mörda honom.
Citera
2026-04-14, 10:10
Medlem
Fantens avatar
Citat:

Precis som Bray säger m.a.o..

Explosionen bakom din länk sker i det öppna på marken. Klart som fanken att det syns.

Perfekt, länka det inlägget där han gör det är du snäll.
Citera
2026-04-14, 13:25
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Fanten
Tar man en tiondel, det vill säga 600mg så blir det ändå en tydlig explosion.

Citat:

Syns inte den minsta gnista??
https://youtu.be/CpyNrYKt7js?si=2quwiBQGiDzXeUDF
Spela tid 0:11 ruta för ruta och det framgår en tydlig blixt som täcker bildrutans överkant i full bredd samt även gnistor som flyger, följt av flera bildrutor med mörk rök...
.
Citera
2026-04-14, 15:04
Medlem
Fantens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Prudent
Spela tid 0:11 ruta för ruta och det framgår en tydlig blixt som täcker bildrutans överkant i full bredd samt även gnistor som flyger, följt av flera bildrutor med mörk rök...
.
Det gör man faktiskt, men det är väl det som har använt som tändhatt? Oavsett vad så blir det en påtaglig explosion. Och återigen - ingen eldboll (eftersom det inte finns så mycket som kan brinna) men som du säger så flyger det gnistor och 'debris'. Av 600 mg. Ett par gram hade förmodligen gjort slarvsylta av stora delar av överkroppen. Riktad sprängverkan eller inte.
Citera
2026-04-14, 16:49
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av mlon.eusk
Kirk smulade sönder den obligatoriska vänster-värdegrund vi alla ska tvingas underkasta oss.

Det svider en hel del för de som vill tvinga folket till underkastelse, så ja det fanns ett starkt incitament hos vissa att mörda honom.
Det var den zionistiska extremhögern som mördade honom.
Citera
2026-04-14, 16:58
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Prudent
Spela tid 0:11 ruta för ruta och det framgår en tydlig blixt som täcker bildrutans överkant i full bredd samt även gnistor som flyger,
Nej, det syns inga gnistor.

Citat:
följt av flera bildrutor med mörk rök...
Igen, vid en riktad laddning så försvinner de ämnen, inklusive eventuell rök, som bildas vid explosionen in i kroppen med jet-strålen.

Dessutom så går det från videon inte avgöra vad som är rök från underlaget vs. rök från laddningen.
Citera
2026-04-14, 17:03
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Piii...
I vilken X post syns dessa?
Här finns samtliga Brays studier inklusive data och beräkningar: https://followtheepicenter.com/
Citera
2026-04-14, 19:20
Medlem
Citat:
Här finns samtliga Brays studier inklusive data och beräkningar: https://followtheepicenter.com/
Ok, tack.
Nu har jag sett lite mer slow motion videon. Bland annat.
Då är jag än mer övertygad om hur det gick till.
Och hur det inte gick till.
Citera
2026-04-14, 19:34
Medlem
Citat:
Igen, vid en riktad laddning så försvinner de ämnen, inklusive eventuell rök, som bildas vid explosionen in i kroppen med jet-strålen.

Minns du Newton's tredje lag?
Vid riktad laddning, det du skriver, stämmer inte. Förutom kanske i en del filmer och tv serier.
Citera
2026-04-14, 19:47
Medlem
Fantens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Piii...
Ok, tack.
Nu har jag sett lite mer slow motion videon. Bland annat.
Då är jag än mer övertygad om hur det gick till.
Och hur det inte gick till.
Ja, det var en väldigt intressant länk som sa mig en hel del saker. Jag är bland annat mer övertygad om att CK bar nån form av mjukt kroppsskydd.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in