Citat:
Ursprungligen postat av
Schlesien
De två inläggen - ditt och ett svar på ditt - är nu raderade. Dessa:
Du får tre svar på ditt första inlägg om regeringar, varav två berättar för dig vad trådämnet är. Efter detta postar du ändå ett till inlägg till om politiker/regeringar. Att du gör det valet får du 0.03-varning för.
Du har inte rätten att posta både förstainlägget och sistainlägget i ditt OT-spår. Undvik OffTopic och var hörsam.
det där är helt enkelt inte sant.
Den politiska korruptionen har statistiskt skjutit i höjden under denna regering, och att det bidrar till att politiska tjänstemän känner att det är helt lugnt att ta sig friheter är, enligt mig, självklart.
det är en röta som sprider sig.
Jag påpekade detta, nån skrev i princip "men såssarna då" och jag skrev att det är högerpartierna svar på allt.
Det ger du mig varning för men låter "men såssarna då"-inlägget ligga kvar. Ser att nån varit inne och städat nu...
Högst godtyckligt och tittar man i trådarna kommer 90% innehålla mängder av attacker mot tidigare regeringar. Varför får dessa inlägg ligga kvar? Jag rapporterar saker som är uppenbart offtopic ofta, väldigt sällan det ens genererar en bortplockning, än mindre varning.