Snart dags. Och slutspelsträdet är väl typ klart.
Mitt drömlag. Väldigt bra djup, så jag valde att toppa förstakedjan. Men kolla fjärdekedjan
Backlund. Underskattad ledare och 2-vägscenter mellan två ungtuppar. En playmaker och en bra målskytt.
Bratt - Zibanejad - Nylander
Raymond Wennberg - Forsberg
Eklund - Backlund - Frondell
Holmström - Boqvist - Heineman
Öhgren Karlsson
Forsling - Ekman-larsson
Sandin - Edvinsson
Andrae - Broberg
Klingberg