2026-04-14, 01:32
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av jade11
Hon är ju snarare mer intelligent än många andra.
Man kan absolut inte tvinga barnen att bli som du påstår.

Greta borde arbeta på FN, WHO, i regeringen eller EU etc. Greta kan hålla i konferenser och utbildningar för beslutsfattare. På med en finskor, blus/skjorta och kaval, något smycke.

Grera är oerhört kunnig, skärpt, sympatiskt och en helt fantastisk människa!
Citera
2026-04-14, 01:38
Medlem
Hade varit coolt att någon gång få se henne som klimat- och miljöminister.
Citera
2026-04-14, 01:42
Medlem
banzaipirates avatar
Citat:
Ursprungligen postat av TorsteniSthlm76
Greta borde arbeta på FN, WHO, i regeringen eller EU etc. Greta kan hålla i konferenser och utbildningar för beslutsfattare. På med en finskor, blus/skjorta och kaval, något smycke.

Grera är oerhört kunnig, skärpt, sympatiskt och en helt fantastisk människa!
Hon är väl fortfarande den kändaste Svensken utomlands. Finns det konkurrens ens? Abba och Björn Borg har varit aktuella i över 50 år. De gillade inte rampljuset som Greta men på senare år är hon störst. Borg lite överdrivet. Abba får vi nog leva med åtminstone till vi alla är döda. Profiler är de ju inte. Men de kommer leva länge. Astrid Lindgren och Kamprad lever längst för de bildade.

Man får ha åsikter. Vill hon jobba inom sjukvården så är det bara ett stort lycka till. Det behövs och hon verkar ha ett bra hjärta. Lycka till.
Senast redigerad av banzaipirate 2026-04-14 kl. 01:57.
Citera
2026-04-14, 02:40
Medlem
Jag förstår henne
Hon reagerar sunt
En sund frisk fläkt dom inte passar i dysfunktionella platser
Citera
2026-04-14, 02:47
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av StoreSvarte
Att hon bestämde sig för att lägga sig i Gaza-konflikten var ett stort snedsteg. Hon borde ha fokuserat på miljön istället.
MYCKET BRA ANALYS!
Har tänkt på det sen.. VEM drog in henne i det? Var nån kille med långt hår vid hennes sida då ofta
Kan det vara en mullvad som charmade henne
Utsänd att sabba organisationen...Hmm
Citera
2026-04-14, 02:51
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av zombie-nation
Det är förfärligt att personer med makt inte kan låta bli att mordhota någon på gräsrotsnivå. Jag förstår om hon känner sig utbränd. Inget har blivit bättre med miljön, snarare sämre. Ingen bryr sig om vår jord. Jag tror inte heller att edgy flashbackgubbar kan förstå hur mycket hot och trakasserier man kan få. Riktigt obehagligt med rena maffior som hotar henne.

Och jag blir inte minsta förvånad om hon blir mördad.

Hon får absolut komma och sova på mitt köksgolv, så länge som hon vill. Spränger de oss i bitar så är det så.
Fint sagt

Håller med
Världen är oljeberoende och allt går bakåt
Har börjat misströsta om människan hur svårt det är för folk att byta livsstil
De är fast
Vi är inte så fina varelser faktiskt
Jobbig insikt
Citera
2026-04-14, 02:52
Medlem
Helge.Palmcrantzs avatar
Hoppas hon hoppar på en båt för att förenas med sina systrar och bröder i Palestina.
Citera
2026-04-14, 03:53
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Nastrixer
Så många kändisar som klagar och gnäller om att folk kommenterar.
Väljer man att ställa sig i rampljuset så får man räkna med att folk har åsikter om allt möjligt.
Själv skulle jag aldrig vilja vara känd, låter mest jobbigt.
Finns det någon gräns för vad man tåla?

Jag säger inte att hon utsatts för någonting som passerar en sådan gräns. Men jag säger inte heller att hon inte utsatts för det, jag vet inte.

Men du säger att hon reagerar som hon gör för att någon annan har en annan åsikt och inget mer. Really?😂 Hade du bytt åsikt du fick veta att det var värre än så?

Jag vet inte jättemycket om henne, det är i princip bara förvuxna MAGA-jättebebisar som gnäller om henne 90% jävla tiden (men bara personangrepp, så jag är lite osäker på exakt varför de är så arga. Typ något om att fysik inte är på riktigt och fysik är hennes fel?) och media som tar upp henne 10% av tiden.
Senast redigerad av Ballooong 2026-04-14 kl. 04:11.
Citera
2026-04-14, 04:06
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av buddy99
Som sjuksköterska kommer Greta få häcken full av humanitära insatser världen över, klimataktivism, miljöskydd kommer som flera här verkar inne på att skötas av stiftelsen i större utsträckning.
Hon har stor erfarenhet som sjuksköterska, hon har varit hela jordens klimatsjuksköterska i många år nu.
Citera
2026-04-14, 06:45
Medlem
Undersköterska? Var inte Greta så himla smart och hade högsta betyg i allt?
Citera
2026-04-14, 07:04
Medlem
Hau där ju??
Känns som att hon vaknat till lite. Nu kan hon göra nytta, torka rumpa på äldreboende.
Tror dock aldrig hon kommer arbeta vem skulle anställa en sådan
Citera
2026-04-14, 07:04
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av banzaipirate
Hon är väl fortfarande den kändaste Svensken utomlands. Finns det konkurrens ens? Abba och Björn Borg har varit aktuella i över 50 år. De gillade inte rampljuset som Greta men på senare år är hon störst. Borg lite överdrivet. Abba får vi nog leva med åtminstone till vi alla är döda. Profiler är de ju inte. Men de kommer leva länge. Astrid Lindgren och Kamprad lever längst för de bildade.

Man får ha åsikter. Vill hon jobba inom sjukvården så är det bara ett stort lycka till. Det behövs och hon verkar ha ett bra hjärta. Lycka till.
Hitler är väl fortfarande den mest kända tysken/österrikaren, är det positivt för dessa länder?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in