2026-04-12, 20:13
Medlem
https://vm.tiktok.com/ZNR4TAY7o/

Och nu är hon artist också….
Citera
2026-04-13, 10:06
Medlem
Det var någon som började gräva i det här för något år sedan, la ut flera YouTube klipp om att det inte gick ihop att Nenne tjänat så lite, när hon själv sagt hur bra hon tjänat på OF. Då började hon backa och sa att man inte tjänar så bra trots allt.
Citera
2026-04-13, 15:29
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av gbgkillen
Haha sökte på denna Nenne Frisk men att folk betalar för att få se en nacken 37-årig sönderflitrad mamma med 3 barn är för mig en gåta. Men jaa hon behöver inte gå upp tidigt till kassan på Lidl iaf.
Hennes barn kommer leva med hennes val resten av deras liv... Oddsen är låga att de kommer bli kriminella/WT. Faderslös pappa och hora till mamma. Kan det bli sämre? Det är jämnt med att föddas i Indien skulle jag säga haha .

Det är väl lite av OF:s ide.

Det finns oändligt med bilder/filmer på snygga tjejer MEN mediokra tjejer kan ändå tjäna stora pengar på OF.

De som betalar stora pengar på OF gör det för att det räcker inte att bara konsumera bilderna/filmerna - de vill styra.
Citera
2026-04-13, 21:53
Medlem
nidbilds avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Tesla83
Stackars barn.
De bor på liten ort.
Mamma gör porrfilmer när barnen är i skolan, och går ut öppet i Expressen om att hon gör det, för det är ju enligt henne som "vilket jobb som helst".
Sen skryter hon om att hon är ön Tjörns mest kända person, det stämmer inte

Kanske är bipolär eller nått?
Citera
2026-04-13, 22:36
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av g11
det är hon nenne frisk eller va hon heter

Är du säker? Ja tänkte de kunde va Amanda. Hon gick ut i media och sa hur mkt hon tjänade något som inte stämde överens med vad hon deklarerat. Så antingen ljög och eller så fuskade hon med skatten.

Om det är nenne så är de ju otroligt att folk lagt 1,6 miljoner för att se en fd tjokics med hängande underhudsfett överallt ligga och pulla när barnen sover i rummet bredvid.
Citera
2026-04-14, 00:22
Medlem
Nu nedvärderar hon personer som jobbar på McD och säger att hon ska jobba där efter tingsrätten! Tragisk människa. Hoppas det blir ett kraftigt straff och höga böter!
Citera
2026-04-14, 04:49
Medlem
Bör bli runt 500 000 i socialavgifter/arbetsgivaravgift sedan inkomstskatt som inte betalats plus böter, finns förmodligen inte en krona kvar av dessa pengar så en stor skuld väntar.
Citera
2026-04-14, 06:43
Medlem
Clay Allisons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Bystskugga
Fast de måste fortfarande betala skatt. Gör de inte det kommer Staten att slå ner på dem som en Cobra. Staten är fundamentalt emot att folk tjänar pengar på att sälja porr och sex, och ges de en chans att klappa till en sexsäljare så gör de det.

Vilken verksamhet du än bedriver som drar in pengar kommer staten och kommunen vilja beskatta.

Citat:
Ursprungligen postat av 2an
Bör bli runt 500 000 i socialavgifter/arbetsgivaravgift sedan inkomstskatt som inte betalats plus böter, finns förmodligen inte en krona kvar av dessa pengar så en stor skuld väntar.

Det blir till att rigga kameran och lube up igen.
Senast redigerad av Clay Allison 2026-04-14 kl. 07:03.
Citera
2026-04-14, 07:06
Medlem
solstrålars avatar
herregud vilken äcklig o ful människa. hon ser ut som trailer park trash. hur kan man vilja se henne frivilligt?!
Citera
2026-04-14, 12:23
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Mansory
Är du säker?
yes, nån tidning la ut på tiktok om att hon hängde ut barnets pappa och hon va där och kommentera o prata om de
Citera
2026-04-14, 12:57
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av rex144
Skatteverket och banker har nog automatiska dataprogram som synar inbetalningar på konton och om det systematiskt kommer in stora belopp då får de nys om det.
Hon borde haft ett bankkonto i nåt skatteparadis eller fått betalt i bitcoin.

Nä Skatteverket har ingen direkt insyn så. Det är banken som kan börja ställa frågor om insättningar, och får de inget tydligt svar skvallrar banken till Skatteverket som börjar granska...
Citera
2026-04-14, 14:12
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Venator
I synnerhet när hon själv berättade om det i Expressen...

https://www.expressen.se/gt/trebarnsmamman-nenne--filmar-porr-hemma-i-villan/

Citat:
Jag lägger ut min kropp och säljer den, men jag ångrar mig inte. För det är fortfarande mitt fria val, säger Nenne som menar att hon inte är en sämre mamma för det.

Att resonera på det sättet är väl definitionen av att vara en sämre mamma, hon kan ju omöjligt tänka på sina barn om hon resonerar sådär..

Rolig uppväxt ungarna kommer ha, lär inte vara en lätt skolgång för dom..
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in