2026-04-11, 04:06
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av EttTillKonto2
Snygg för att vara 37. Men knappast porrskådissnygg. Verkar mest producera onanifilmer. Om hon kan tjäna 1,6 mille på två år torde det finnas mycket mer pengar att hämta för snyggare och ambitiösare.
Som Linda Skugge tex.
Citera
2026-04-11, 07:36
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av allvar66
Som Linda Skugge tex.
Alltså i valet mellan Linda S och Nenne F skulle jag trots allt välja Nenne. Men jag skulle definitivt vilja ha betalt för att sätta på endera av dem.

Då tråden handlar om skattebrott och så till den milda grad att Nenne hotas av fängelse, kan man ju inte låta bli att undra hur Linda hanterat sina inkomster från porren. Hon har ju varit lika öppen hon med att hon gjorde bra pengar på den verksamheten.
Citera
2026-04-11, 07:58
Medlem
Euripidess avatar
Stackars hennes barn....de kan inte ha det lätt i skolan med en mamma som Nenne. De kommer växa upp och bli lika körda som mamman i skallen.
Citera
2026-04-11, 08:53
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Euripides
Stackars hennes barn....de kan inte ha det lätt i skolan med en mamma som Nenne. De kommer växa upp och bli lika körda som mamman i skallen.
Tänker samma. Lider med barnen, som enligt Nenne, blir mobbade i skolan på grund av hennes agerande. Hemskt att se. Barnen har även mammans blåa hårfärg, vilket inte kan göra saken lättare för dem.
Citera
2026-04-11, 09:09
Medlem
rex144s avatar
Only Fans har demokratiserat porrbranschen, tidigare utnyttjades tjejer av porrbolag, de fick 10.000-20.000 kronor för en filmdag med flera timmar samlag och ägde inte rättigheter till filmen som kunde ge hundratusentals kronor eller miljoner.

Man behöver inte vara influencer för att tjäna miljoner på OF, tjejer kan betala extra för att deras profil ska visas där och även på andra sätt, Facebook, Instagram, etc. kan de göra reklam för sin sida på OF.

Tjejer säljer även sina smutsiga trosor till sina fans och annat.

Den kortklippta kvinnan liknar en kille, dessutom tatuerad, men kunde ändå tjäna såna pengar.
Citera
2026-04-11, 09:52
Medlem
Bystskuggas avatar
Fast de måste fortfarande betala skatt. Gör de inte det kommer Staten att slå ner på dem som en Cobra. Staten är fundamentalt emot att folk tjänar pengar på att sälja porr och sex, och ges de en chans att klappa till en sexsäljare så gör de det.
Citera
2026-04-11, 10:04
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Euripides

Citat:
Ursprungligen postat av rex144
Only Fans har demokratiserat porrbranschen, tidigare utnyttjades tjejer av porrbolag, de fick 10.000-20.000 kronor för en filmdag med flera timmar samlag och ägde inte rättigheter till filmen som kunde ge hundratusentals kronor eller miljoner.

Man behöver inte vara influencer för att tjäna miljoner på OF, tjejer kan betala extra för att deras profil ska visas där och även på andra sätt, Facebook, Instagram, etc. kan de göra reklam för sin sida på OF.

Tjejer säljer även sina smutsiga trosor till sina fans och annat.

Den kortklippta kvinnan liknar en kille, dessutom tatuerad, men kunde ändå tjäna såna pengar.

Hon skäms inte heller, var väl väntat att nåt skulle ske, fängelse, nja?

Citera
2026-04-11, 10:06
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Bystskugga
Fast de måste fortfarande betala skatt. Gör de inte det kommer Staten att slå ner på dem som en Cobra. Staten är fundamentalt emot att folk tjänar pengar på att sälja porr och sex, och ges de en chans att klappa till en sexsäljare så gör de det.
Ja tehe.

Läste nyhet igår där en kvinnas make agerade hallick och skatteverket ville ha sin beskärda del pga hobbyverksamhet.
Citera
2026-04-11, 10:24
Medlem
rex144s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av mattdemon
Ja tehe.

Läste nyhet igår där en kvinnas make agerade hallick och skatteverket ville ha sin beskärda del pga hobbyverksamhet.

Skatteverket och banker har nog automatiska dataprogram som synar inbetalningar på konton och om det systematiskt kommer in stora belopp då får de nys om det.
Hon borde haft ett bankkonto i nåt skatteparadis eller fått betalt i bitcoin.
Citera
2026-04-11, 10:48
Moderator
Chantres avatar
Utgången rubrik: Skånsk influencer sålde porr på Onlyfans – riskerar fängelse

Ny rubrik: Skånsk influencer som sålde porr på Onlyfans begick grovt skattebrott - riskerar böter

/Mod
Citera
2026-04-11, 10:50
Medlem
Mina åsikter kring porr och onlyfans låter jag förbli okommenterade annat än att det inte är något för mig att varken producera eller konsumera. Men att hennes barn skulle lida för detta har jag svårt att se framför mig, är väl ett gigantiskt copium.

Att influensers oavsett "inriktning" inte skattar är extremt vanligt, men ingen har än så länge haft lust att på riktigt ta tag i detta men det är på gång med bl.a DAC8, vidare är de flesta blockkedjor är numera transparenta så argumentet "hon borde ha fått betalt i bitcoin" kan man vifta bort med enkelhet.

Vill ma syssla med sådan verksamhet får man göra rätt för sig, eller dra till andra breddgrader som tex. Texas eller Florida, men även där har jag hört att man vill införa "synd skatt".
Citera
2026-04-11, 11:17
Medlem
jevlaskitnamns avatar
Citat:
Ursprungligen postat av EttTillKonto2
Snygg för att vara 37. Men knappast porrskådissnygg. Verkar mest producera onanifilmer. Om hon kan tjäna 1,6 mille på två år torde det finnas mycket mer pengar att hämta för snyggare och ambitiösare.

Det där kan du ju inte mena på riktigt? Trodde inte hon va en dag under 45
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in