2026-04-12, 22:33
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av LovisP
På lilla ett stora ?
Brukar väl vara så i perioder
Stora C.. Känns ändå som ett tag sedan hon la upp så mycket som denna helgen?
Citera
2026-04-12, 22:46
Medlem
Usch vad jag mår dåligt av att man prioriterar det yngsta syskonet framför det äldsta!!! Såg precis att J lagt upp en "ny" (för 1 tim sen) stories på IG där hon gullar m lilla C och mitt i, så vill stora C ha lite uppmärksamhet, J svarar som hastigast men fortsätter sitt gullgull utan att fråga vad stora C ville 😥
Citera
2026-04-12, 23:10
Avstängd
Citat:
Ursprungligen postat av Majgull69
Stora C.. Känns ändå som ett tag sedan hon la upp så mycket som denna helgen?
Är väl för att A haft umgänge då ska det exponeras
Senast redigerad av LovisP 2026-04-12 kl. 23:13. Anledning: Stavfel
Citera
2026-04-12, 23:20
Medlem
Citat:
Usch vad jag mår dåligt av att man prioriterar det yngsta syskonet framför det äldsta!!! Såg precis att J lagt upp en "ny" (för 1 tim sen) stories på IG där hon gullar m lilla C och mitt i, så vill stora C ha lite uppmärksamhet, J svarar som hastigast men fortsätter sitt gullgull utan att fråga vad stora C ville 😥

Håller med dig. Tidigare hade N inga problem att lämna stora C för att resa, men nu med lilla C är det plötsligt väldigt viktigt att framstå som en ’närvarande mamma’.
Citera
2026-04-13, 01:00
Medlem
Citat:
Att hon kallar V för pappa är ju för att det blivit inpräntat.. Tycker detta är såååå sorgligt! Varför inte ta det lite lugnt och introducera V för just V eller om det är så viktigt m just "pappa", så pappa V?!
Man tycker ju att mamma J borde ha lite förnuft nen ibland känns hon som att hon är yngre än N... 🙈

C kallade även CH för pappa, snacka om att förvirra en sån liten unge.
Minns de så tydligt på en av storysen J la ut när N va iväg & CH gick bakom, C vänder sig o säger ”pappa” o J svarar ”ja där är pappa ja” 🫣🥴
Citera
2026-04-13, 06:21
Medlem
Citat:
Att hon kallar V för pappa är ju för att det blivit inpräntat.. Tycker detta är såååå sorgligt! Varför inte ta det lite lugnt och introducera V för just V eller om det är så viktigt m just "pappa", så pappa V?!
Man tycker ju att mamma J borde ha lite förnuft nen ibland känns hon som att hon är yngre än N... 🙈
Jo jag vet , ett sånt litet barn säger inte det inte själv särskilt inte när A inte varit med i bilden . För att C ska säga pappa så har dom som du sa upprepat orden gång på gång.
Jag har också undrat varför det är så viktigt att C säger pappa till V .
Tror mamma J har kört samma still till sina barn till Ch så för henne ser hon inget fel !

Citat:
Ja , jag reagerar Också på det . Gjorde ont i magen då hon ropar mormor och J hinner knappt svara .
Reagera även i helgen att Stora C verka ej vara med på firandet.
Kanske var det för att hon träffa A i så fall hade han henne nästan en heldag .
Tycker även N ger mer uppmärksamhet till lilla C än stora .
Citera
2026-04-13, 06:34
Avstängd
Citat:
Ursprungligen postat av Famlove
Jo jag vet , ett sånt litet barn säger inte det inte själv särskilt inte när A inte varit med i bilden . För att C ska säga pappa så har dom som du sa upprepat orden gång på gång.
Tror mamma J har kört samma still till sina barn till Ch så för henne ser hon inget fel !

Ja , jag reagerar Också på det . Gjorde ont i magen då hon ropar mormor och J hinner knappt svara .

Det har ju hänt att det är viktigare att filma också att C ber om
Nåt men att det är viktigare att filma o lägga upp.
N har ju sett henne som sin accessoar typ
Citera
2026-04-13, 12:05
Avstängd
Citat:
Nä den låg kvar plus " ps fallow your Dreams not your boyfriends " men dans videon är borta .
Borde det inte komma någon uppdatering om V snart . Tycker det är märkligt att locket är på både från Ns håll . Vilket gör att det spär på rykterna , och från FBK håll . Borde väl ändå blivit en uppdatering med tanke på att dom gick ut med en skada / operation men inte vilken och bad allmänheten att sluta lägga sig i Vs privatliv och sluta upp med rykten
Undrar också varför J var så snabb att plocka bort filmklippet på stora C när hon åker sparkcykel

Hmm vad märkligt jag kan inte se den !
Jo det borde dom !
Hon insåg väl att det kommer konsekvenser av att utsätta barnet för fara !
Citera
2026-04-13, 16:48
Medlem
Citat:

Reagerade också på att man inte såg något av stora C på firandet men hade samma tanke som dig, att hon kanske var med sin pappa 🙏🥰
Citera
2026-04-13, 16:50
Medlem
Någon som hört något om överraskningen som skulle vara idag?? #nyfiken
Citera
2026-04-13, 18:08
Medlem
LadyCinderbottoms avatar
Citat:
skulle vara kul om N kunde lägga ut en bild på C när hon faktiskt träffar sin pappa el låta Exet göra det .

Nicci är inte med när Chiara träffar sin pappa, det är en kontaktperson som är med.

Citat:
Ursprungligen postat av LovisP
Kommer nog den dag A har kommit en bit på väg i umgänget ! Ser framemot att se dom bredvid varann 😍

Det vore såklart gulligt men......
det absolut bästa för henne är att inte Andreas också börjar hålla på att ta bilder.

Nu när de har kontaktperson så kommer den personen att se hur de interagerar med varandra och umgås, kommer inte se bra ut om han prioriterar foton före lek med henne.
Citera
2026-04-13, 18:23
Avstängd
Citat:
Ursprungligen postat av LadyCinderbottom
Nicci är inte med när Chiara träffar sin pappa, det är en kontaktperson som är med.

Det vore såklart gulligt men......
det absolut bästa för henne är att inte Andreas också börjar hålla på att ta bilder.

Nu när de har kontaktperson så kommer den personen att se hur de interagerar med varandra och umgås, kommer inte se bra ut om han prioriterar foton före lek med henne.

Jag skrev i framtiden
A är smartare än så o fokuserar på sin dotter o att de ska få en bra kontakt !
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in