2026-04-13, 20:13
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Josefsmaria66
Enkel förklaring nu då….
Han ber folk ställa frågor. Folk ställer frågor. Han svarar inte. Folk blir irriterade.
Är det bara frågor han inte vill besvara som ställs så bör han tala om innan vilka frågor folk får ställa. Det är dock ovanligt att man gör det när man ber om att folk ska ställa frågor över vad dom undrar.
Nu har han ju fått ta del av vad det är folk undrar.
Vet liksom inte var du vill komma med ditt utalande och inläg .
Var in och titta ser kanske 5 -6 st som är något irriterade men överlag är dom positiva och glada för A skull .
Han gav också en bra förklaring varför han ej hunnit svara.
Citera
2026-04-13, 20:14
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av LovisP
Han bad om frågor så han vet vad han ska prata om dvs göra inlägg om så svaren kommer
Kan så vara men dom följarna som frågar frågor verkar inte ha förstått det då. För då borde dom inte bli irriterade. Han borde kanske vara tydligare.
Citera
2026-04-13, 20:15
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Famlove
Var in och titta ser kanske 5 -6 st som är något irriterade men överlag är dom positiva och glada för A skull .
Ser också positiva kommentarer, dom innehåller knappt några frågor dock.
Jag pratar om dom andra.
Citera
2026-04-13, 20:17
Medlem
Citat:
Kort sagt….jag berättade att han svarar inte på folks frågor och många blir irriterade. Det var jag ville komma fram till. Och ser du inte det jag ser så är det väl bra att jag berättar. Kan ju va fler som har dina ögon.
Citera
2026-04-13, 20:18
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Artmovie
Ja, vem vet? Det är ju väldigt mycket svärmor på köpet när någon blir tillsammans med N och jag kan förstå att vissa som N dejtat tidigare har reagerat på att det blivit för mycket.

Alternativet verkar vara en frisk glad fläkt och även vacker att titta på.☺️
Finns ingen man / kvinna som klarar av en svärmor på köpet . Oftast spricker det är många par som gått I sär . Och skulle V ställa ett ultimatum på att N får börja umgås mer med han el inte se J alls på ett tag. Så kommer hon välja J .

Ja hon var verkligen vacker och ger en varm och härlig aura 😊
Citera
2026-04-13, 20:19
Medlem
Citat:
Finns ingen man / kvinna som klarar av en svärmor på köpet . Oftast spricker det är många par som gått I sär . Och skulle V ställa ett ultimatum på att N får börja umgås mer med han el inte se J alls på ett tag. Så kommer hon välja J .

V skulle aldrig ställa ultimatum till någon , han är inte sån som person .
Citera
2026-04-13, 20:20
Medlem
Citat:
Kort sagt….jag berättade att han svarar inte på folks frågor och många blir irriterade. Det var jag ville komma fram till. Och ser du inte det jag ser så är det väl bra att jag berättar. Kan ju va fler som har dina ögon.
Det var inte det du skrev från början utan det kom fram längre ner när vi börja ställa frågor !
Citera
2026-04-13, 20:21
Medlem
Citat:
V skulle aldrig ställa ultimatum till någon , han är inte sån som person .
Skrev jag att han skulle det ? Och hur vet du hur han är personligen? El om han får nog !
Citera
2026-04-13, 20:22
Medlem
Citat:
Det var inte det du skrev från början utan det kom fram längre ner när vi börja ställa frågor !
Ja precis, jag gjorde ett eget inlägg utifrån mig, Sen besvarade jag alla frågor som ni hade utifrån mitt första inlägg.
Citera
2026-04-13, 20:23
Avstängd
Citat:

Ja så enormt fin tjej ! Verkar stå stadigt på jorden med 🥰
Jag hade aldrig stått ut med en sån människa i mitt liv som J . Hon ska ha all plats och curlar sitt vuxna barn o styr o ställer . Bekvämt för N men också märkligt om hon nu är sjukskriven att man orkar ta hand om sin vuxna dotter !
Citera
2026-04-13, 20:24
Medlem
Citat:
Skrev jag att han skulle det ? Och hur vet du hur han är personligen? El om han får nog !
Du skrev ”om V skulle ställa ultimatum”
Och jag svarade att han skulle aldrig ställa ultimatum, han är inte sån som person.
Citera
2026-04-13, 20:37
Avstängd
Citat:
Du skrev ”om V skulle ställa ultimatum”
Och jag svarade att han skulle aldrig ställa ultimatum, han är inte sån som person.

Det borde han ! Han borde ta den platsen och låta J sköta sitt . Hade ju varit mer logiskt med att bygga familjelivet i Karlstad
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in