2026-04-13, 19:36
Avstängd
Citat:
Ursprungligen postat av Josefsmaria66
Då kan du kanske inte se det inlägget heller då, vad vet jag

Jo då men ingen som ens nämnt N utan vi var glada för A och sa att i framtiden kanske man äntligen får se en bild på far o dotter ! Det är vi fler som ser framemot o säkert A med !
Citera
2026-04-13, 19:37
Medlem
Citat:
Du vet sen innan att jag tycker att man ska få gå ut med sin historia. Det var liksom inte det jag syftade på.
Jag syftade på att folk är riktigt irriterade på honom nu av olika anledningar. Den mest irriterande för flertalet är att han bara tuggar men svarar inte på något.
Sen finns det ju värre kommentarer än så…men var att han inte kommer till skott att svara trots att det är andra inlägget han gör och ber folk fråga som jag syftade på.

A är tydlig med att han kanske inte kommer att kunna svara på precis allt så det får man nog ha med i beräkningen när man ställer känsliga frågor i kommentarsfältet.
Citera
2026-04-13, 19:44
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Danielllleeeeee
Delar samma uppfattning. Antingen så har hon lilla c eller så har hon stora c, de går inte ha båda tydligen & majoriteten av gångerna är de lilla c hon har.
Man kanske skulle väntat med ett till barn tills man faktiskt kände sig bekväm i sin mammaroll istället för att försöka göra som sin mamma och ha täta barn.

Citat:
Ursprungligen postat av LovisP
Hon ville ju köra på en till direkt sa hon ju i podden 😅

Ja, 😅 & V såg inte så sugen ut på fler barn i närtid men N hon vill inte vänta alltför länge på en 3:e.🫣
Citera
2026-04-13, 19:47
Medlem
Citat:
Jo då men ingen som ens nämnt N utan vi var glada för A och sa att i framtiden kanske man äntligen får se en bild på far o dotter ! Det är vi fler som ser framemot o säkert A med !
Ja men då missade du alltså det. Finns kvar som citerat om önskar se.
Citera
2026-04-13, 19:47
Avstängd
Citat:
Ja det hör jag ju, så sa ju alltid N också.
Men det är att han inte svarar på nånting som dom stör sig på.
Är ju inte så lätt att veta vilka frågor han vill ha heller när han bara flummar liksom, där är han ju inte så tydlig som flera önskar.
Inte så ofta man bestämmer innan vad folk ska få fråga.

Bara flummar!
Jag ser en kille som har så mkt inombords o som varit den större personen genom detta till skillnad från J och N !
Citera
2026-04-13, 19:48
Avstängd
Citat:
Ursprungligen postat av Artmovie
Ja, 😅 & V såg inte så sugen ut på fler barn i närtid men N hon vill inte vänta alltför länge på en 3:e.🫣

Nej han kanske går vidare istället ! Han har ju bra alternativ måste jag säga 😊
Citera
2026-04-13, 19:49
Medlem
Citat:
Bara flummar!
Jag ser en kille som har så mkt inombords o som varit den större personen genom detta till skillnad från J och N !
Jag ser en som ber folk ställa frågor nedan. Och folk som blir irriterade för att han inte svarar alls på alla frågor som ställs.
Sen några ”hårdare” inlägg också och dom kan han ju strunta i utan att det ser så dumt ut.
Citera
2026-04-13, 19:55
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Famlove
Flummar ??? Vad är det för frågar han har bestämt vad yrar du om i kväll ?
Han förklarade rakt och tydligt varför han ville att dom ställde frågor som han kunde svara på .
Enkel förklaring nu då….
Han ber folk ställa frågor. Folk ställer frågor. Han svarar inte. Folk blir irriterade.
Är det bara frågor han inte vill besvara som ställs så bör han tala om innan vilka frågor folk får ställa. Det är dock ovanligt att man gör det när man ber om att folk ska ställa frågor över vad dom undrar.
Nu har han ju fått ta del av vad det är folk undrar.
Citera
2026-04-13, 20:02
Medlem
Citat:
Enkel förklaring nu då….
Han ber folk ställa frågor. Folk ställer frågor. Han svarar inte. Folk blir irriterade.
Är det bara frågor han inte vill besvara som ställs så bör han tala om innan vilka frågor folk får ställa. Det är dock ovanligt att man gör det när man ber om att folk ska ställa frågor över vad dom undrar.

Jag ser att många ställt frågor, men inte att de är irriterade för att A inte svarat. Kanske har missat något?
F.ö. Så gör A kanske smartast i att svara vissa via PM för att hålla vissa känsligare saker som kommer upp i frågerummet mer privat.
Citera
2026-04-13, 20:05
Avstängd
Citat:
Enkel förklaring nu då….

Han bad om frågor så han vet vad han ska prata om dvs göra inlägg om så svaren kommer
Citera
2026-04-13, 20:09
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Artmovie
Jag ser att många ställt frågor, men inte att de är irriterade för att A inte svarat. Kanske har missat något?
F.ö. Så gör A kanske smartast i att svara vissa via PM för att hålla vissa känsligare saker som kommer upp i frågerummet mer privat.
Ja det har du nog gjort då. Det är av båda sorter.
Ja, jag tänkte faktiskt också på det, och att han säger det så slipper hans följare bli irriterade på honom av den anledningen iallafall.
Man ser ju vad dom flesta vill veta trots allt.
Citera
2026-04-13, 20:10
Medlem
Citat:
Nej han kanske går vidare istället ! Han har ju bra alternativ måste jag säga 😊

Ja, vem vet? Det är ju väldigt mycket svärmor på köpet när någon blir tillsammans med N och jag kan förstå att vissa som N dejtat tidigare har reagerat på att det blivit för mycket.

Alternativet verkar vara en frisk glad fläkt och även vacker att titta på.☺️
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in