Citat:
Ursprungligen postat av
Danielllleeeeee
Precis, hade N så gärna vela ha barn hade hon offrat de hon inte gjort nu för att spendera all sin tid med sitt barn. Har man längtat så efter ett barn är det konstigt att man struntar i barnet när den är född i mitt tycke 🥲
Ja jag fick ju ett helt inlägg dedikerat till mig efter att jag skickat in orosanmälan🤪 grejen är att varken J eller N verkar förstå att man kan screenshota bilder & inkludera i sin anmälan. Vilket jag gjorde, bland annat på hur C sitter i sin stol samt att hon legat nerkissad i sängen 🙃
Ja lite mindre aggression bara 🤭
Håller med, lite mindre aggressiv men det börjar sippra igenom. Sanningen kommer ju alltid fram förr eller senare.
Det är verkligen inte mycket de verkar förstå 🤦♀️
Jag kommenterade att väckningsvideon igår var fruktansvärd hög ljudnivå på hundskallen.
Idag var det tyst från hundar, C bekräftade med att säga vov vov och peka mot dörren (antar jag det var). En av hundarna var med som inte skäller så mycket och J kommenterade något i stil med nej inga hundar som skäller idag🤭
Eftersom mormor och plastmorfar verkar sköta största delen av väckning och läggning. Då kunde ju den biologiska pappan ha henne varannan vecka eller att Nicci har varannan helg då kan hon ju fara rundor, resa och bo och göra vad hon vill och "bara vara Nicci" (som om det var en bedrift 🙄 )