Trump kör vad jag kallar ett rävspel mot Iran..
Han blottar sig när halva världen klagar och gnäller över det som sker i Iran..
Så framgår Trump som svag att han är pank förbrukat för mycket pengar och makt och att folk vill kasta ut han som sämsta President genom tiderna..
Det kallas La Social Engineering att få folk att tro dom är starka sen kommer ett hårdare slag..
Tror samma om alla tidsfrister att öppna sundet osv det står en sju jäkla massa tankers som vill ut därifrån..
Att han medvetet provocerar Terroristerna som styr i Iran så att han får stöd att gå på hårdare..
Men det är vad jag tror häromdagen skrev allt o alla att Usa får backa för dom har losat och Iran blivit så fruktansvärt starkt och vill ha miljarders i ersättning

Jag tror nog inte det kommer sluta så som mullorna hoppas

Jag skiter fullständigt i om usa vinner bråket men jag blir glad för iranierna om deras terrorist ledning råkar raderas helt

Vad Israel har för intressen ingen aning och bryr mig inte heller vet bara att dom är riskast av alla äger och styr det mesta utöver det vet jag inte ett skit om israel mer om att dom dyker upp på melodifestivalen med bra låtar ibland
Citat:
Ursprungligen postat av
slö
Ja trump är mer en man av utryck och handling, inte av pression och nyans
tur att han är omgiven av några av världens mest skarpa inom sina respektive fält