2026-04-13, 15:26
Medlem
Intensivtkloks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Missdirtydarling
När det gäller min fitta och min anal är det nog extremt mycket fysiskt med. 15min analsex är inte samma sak som 20st som bara byter av och kör på i timtal. Så nej inte bara psykiskt.
Vad säger att du måste ha analsex vid gangbang? Det rekommenderar jag inte om du inte är van och vill det väldigt mycket. Din man lär behöva vara aktiv och se till att allt går till på ett lugnt och sansat sätt för dig. Alla män lär ju få klara instruktioner om vad som är okej och inte okej och du måste kunna säga ifrån.

Varit med på och anordnat ett antal GB och det har aldrig varit något problem, men så har det alltid funnits regler och någon eller några som har som främsta uppgift att hålla ordning. Ibland behövs det, men oftast, om man gjort vettiga urval, är det inte ett problem. Välj män som förefaller ha en hjärna som inte stängs av när de blir kåta (du lär se det på hur de formulerar sig).
Citera
2026-04-13, 15:29
Bannlyst
Citat:
Ja, men en gång var tredje månad 10 min, går det att jämföra med 20 man som kör på och bara byter av varandra?
Nej men varför så sällan? Du behöver få varje kväll.
Citera
2026-04-13, 15:32
Medlem
Jag tror du har orealistiska förväntningar eller så trollar du. Timtal? 20 st? Lycka till med det!

Fixa lokal, inte hotellrum för där kommer det att stoppas om 20 pers bara går in. Se till att det finns nån med pondus som avbryter om det spårar ur el du behöver en paus. Glidmedel, kondomer o vatten (att dricka) i mängder, kanske en fläkt o en filt?

Ha en genomgång med männen innan start, vad som är tillåtet osv.

Du bestämmer o behöver inte gå med på vad som helst.

Glöm inte att njuta!

Citat:
När det gäller min fitta och min anal är det nog extremt mycket fysiskt med. 15min analsex är inte samma sak som 20st som bara byter av och kör på i timtal. Så nej inte bara psykiskt.
Citera
2026-04-13, 15:35
Medlem
Toppa med ”chem-sex”?
Citera
2026-04-13, 15:50
Medlem
Spännande. Tänker du att killarna ska vara helt random och att du träffar dom första gången? Vad händer isåfall om det finns någon/några du inte attraheras av? Eller känner du 20 killar som är med på denna idé?
Citera
2026-04-13, 17:12
Medlem
Kapitalistkalles avatar
Du får nog anordna efter storlek. Först medelpistolerna, sen de största och sist de minsta.

Och där bak får du nog ha ordningen minst, medel störst.
Citera
2026-04-13, 20:49
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av lunkentuss
Jag tror du har orealistiska förväntningar eller så trollar du. Timtal? 20 st? Lycka till med det!

Fixa lokal, inte hotellrum för där kommer det att stoppas om 20 pers bara går in. Se till att det finns nån med pondus som avbryter om det spårar ur el du behöver en paus. Glidmedel, kondomer o vatten (att dricka) i mängder, kanske en fläkt o en filt?

Ha en genomgång med männen innan start, vad som är tillåtet osv.

Du bestämmer o behöver inte gå med på vad som helst.

Glöm inte att njuta!

Menar inte timtal så, nöjer mig med 2min på varje. Men själva bytandet, och olika människor som kör på i olika sätt. För ni alla knullar ju inte likvärdigt såvitt jag vet. Vissa torrjuckar som en utblommad maskros, medans vissa hård knullar som man inte ens är en människa.
Citera
2026-04-13, 20:52
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Kapitalistkalle
Du får nog anordna efter storlek. Först medelpistolerna, sen de största och sist de minsta.

Och där bak får du nog ha ordningen minst, medel störst.

Ja, och det är ju just detta som är det jobbiga.krävs ju timtal för att planera. Min fitta, den är jag inte rädd för. Men min anal, Ja där kommer jag nog behöva sätta stop efter ett tag.
Citera
2026-04-13, 20:55
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Hejhej1204
Spännande. Tänker du att killarna ska vara helt random och att du träffar dom första gången? Vad händer isåfall om det finns någon/några du inte attraheras av? Eller känner du 20 killar som är med på denna idé?

Helst rent random. Bor i en relativt liten stad därav.
Men visst, kan nog fixa killar som vi känner, men då är frågan 20 random, i en stad man aldrig ses. Eller 20 som man kanske stöter på osv i en liten stad?
Citera
2026-04-13, 20:56
Medlem
Kapitalistkalles avatar
Citat:
Ja, och det är ju just detta som är det jobbiga.krävs ju timtal för att planera. Min fitta, den är jag inte rädd för. Men min anal, Ja där kommer jag nog behöva sätta stop efter ett tag.

Ja det behövs nog lite funktionärer med mätsticka och blåbärssoppa.

Sen bör nog nog mantrat ”lubrication, lubrication, lubrication” gälla.
Citera
2026-04-13, 22:58
Medlem
NegernsDofts avatar
20 killar låter mkt för tre hål, eller din man kanske erbjuder 2 också? Eller alla 20 kanske rentav ska knulla varandra? Typ som en tusenfoting av kukar från brevlådan till frukostflingorna
Citera
2026-04-14, 10:57
Medlem
Storsejs avatar
Hur vill du ha det? Som ett porrfilms-gangbang, där hålen blir knytnävsstora eller någon mjukare variant?
Hur som helst så är väl glidmedel en bra grej att packa i väskan.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in