2026-04-13, 12:40
Medlem
Har länge(många år) fantiserat om gangbang, med 15-20 killar ca. Och min man har alltid gillat iden med. Och för nått år sen kom det på tal, och kom fram till att jag måste bli lite mer välanvänd för att klara av det hela.
Så jag knullade runt en massa, enkelt sagt hehe. Men sedan vart det som att allt rann ut i sanden av det hela.

Skulle jag fixa hit 20killar nu på fredagkväll hade det nog blivit pannkaka av allt. Jag vill ju klara och tycka det är kul/härligt också.

Men nu har det kommit på tal igen, nu jäklar.

Knulla runt och trappa upp eftersom, 2st trekanter varje månad minst osv? Eller vad har ni för förslag

Jag är tjej, såklart. 35-års åldern.
Senast redigerad av Missdirtydarling 2026-04-13 kl. 12:54.
Citera
2026-04-13, 12:43
Medlem
Vid gangbang räkna med att minst hälften av männen kommer att hoppa av i sista sekund med väldigt fantasifulla ursäkter. Med andra ord, bjud in fler än du vill ha där.

Fattar inte det där med att trappa upp, är det konditionen du tänker på eller vad är syftet?

Stay hydrated.
Citera
2026-04-13, 12:50
Medlem
Trappa upp, men jag tänker att det blir jobbigt med allt byte. Är ju en sak när man bara har sex med en(vila mellan hålen) Men nu bytts det, bara kör på osv.
Citera
2026-04-13, 12:50
Medlem
din.mats.i.skolans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Missdirtydarling
Har länge(många år) fantiserat om gangbang, med 15-20 killar ca. Och min man har alltid gillat iden med. Och för nått år sen kom det på tal, och kom fram till att jag måste bli lite mer välanvänd för att klara av det hela.
Så jag knullade runt en massa, enkelt sagt hehe. Men sedan vart det som att allt rann ut i sanden av det hela.

Skulle jag fixa hit 20killar nu på fredagkväll hade det nog blivit pannkaka av allt. Jag vill ju klara och tycka det är kul/härligt också.

Knulla runt och trappa upp eftersom, 2st trekanter varje månad minst osv? Eller vad har ni för förslag

Är ni ett gay par som vill ha gangbang? I så fall tänk om, det låter väldigt påfrestande på dina bakre regioner, kanske repar du dig inte efter en sådan holmgång.
Citera
2026-04-13, 12:53
Medlem
Nej jag är kvinna, kanske inte framkom, ursäkta
Citera
2026-04-13, 13:59
Medlem
halaltarzans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Bimbodeluxe
Vid gangbang räkna med att minst hälften av männen kommer att hoppa av i sista sekund med väldigt fantasifulla ursäkter. Med andra ord, bjud in fler än du vill ha där.

Fattar inte det där med att trappa upp, är det konditionen du tänker på eller vad är syftet?

Stay hydrated.

Vad fick du för fantasifulla ursäkter då? Och hur många blev det tillslut då?
Citera
2026-04-13, 14:01
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av halaltarzan
Vad fick du för fantasifulla ursäkter då? Och hur många blev det tillslut då?
Bilbatteri som laddat ur (var på kollektivtrafiksavstånd) och måste vakta syrrans katt är två jag minns.

Det varierade. Men nu är vi här för att hjälpa ts och inte fokusera på mig.
Citera
2026-04-13, 14:34
Medlem
AnonymHingsts avatar
Citat:

Har din man tagit dig i analen är du redo.
Ska din man deltaga så att säga eller han sitter han bredvid i cuckstolen och runkar?
Citera
2026-04-13, 15:05
Medlem
Full-Retards avatar
Tror det mest handlar om att härda muffen så du inte får skavsår. Kanske nöta med dildo några timmar varje dag?
Citera
2026-04-13, 15:18
Medlem
Intensivtkloks avatar
Citat:

Trappa upp? Det är mer mentalt än fysiskt. Du ska vara redo för det och din man likaså. Sedan gäller det att välja män som du faktiskt kan tänka dig att bli knullad av. Viktiga faktorer är trygghet, ordning och reda för att det inte ska spåra ur och bli ett kaos i stället för något härligt.
Citera
2026-04-13, 15:18
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av AnonymHingst
Har din man tagit dig i analen är du redo.
Ska din man deltaga så att säga eller han sitter han bredvid i cuckstolen och runkar?

Ja, men en gång var tredje månad 10 min, går det att jämföra med 20 man som kör på och bara byter av varandra?
Citera
2026-04-13, 15:20
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Intensivtklok
Trappa upp? Det är mer mentalt än fysiskt. Du ska vara redo för det och din man likaså. Sedan gäller det att välja män som du faktiskt kan tänka dig att bli knullad av. Viktiga faktorer är trygghet, ordning och reda för att det inte ska spåra ur och bli ett kaos i stället för något härligt.

När det gäller min fitta och min anal är det nog extremt mycket fysiskt med. 15min analsex är inte samma sak som 20st som bara byter av och kör på i timtal. Så nej inte bara psykiskt.
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in