Citat:
Ursprungligen postat av
Sharkkman
Verkar som att ”vänsterliberalerna” ännu en gång vunnit över nationalisterna. Snart är det rätt få länder i Europa som styrs av yttersta högern

Fast Orban var ju bara höger i teorin, visst han motsatte sig migrationen men samtidigt skeppade han in massvis med arbetskraft från t ex Filippinerna och Pakistan. Samtidigt kryllar det av muslimer i Budapest, visst inte i samma utsträckning som Stockholm och dessa lever inte på bidrag men likväl finns dem.
Sen allt trams om kärnfamilj och energipriser, barnbidrag på typ 300kr och samma energipriser eller högre som i Sverige trots att han gång på gång hävdade att Ungern har billig energi från Ryssland. Lägg därtill att det är fan höga skatter på allt, moms på 27%, inkomstskatt på 34%, sockerskatt osv. För att inte tala om idiotin med att tobakförsäljning sker i likhet med alkohol och Systembolaget i Sverige. Sist men inte minst vurmade han, i hopp om röster, för zigenarna
Retoriken var höger men det är allt.