Citat:
Ursprungligen postat av
NiceNameTwice
Citat:
IMPORTANT: New clearnet address: cat1.at
Ser detta på Catharsis nu. Ursäkta om det skrivits tidigare i tråden, men såg inget ett par sidor bakåt.
Citat:
Ursprungligen postat av
Beshlickkastare
Vart kör alla på nu? Och hur kommer jag åt dom sidorna?
Catharsis når du med nya clearnet adressen ovan. Kan bekräfta att de bytt väldigt nyligen från cath.si till cat1.at. Men när ni väl är inne på TOR med .onion adressen, bokmarkera den. Catharsis har alltid haft samma .onion adress och lär fortsätta med det. Så slipper ni jaga clearnet länkar osv.
Annars är det Moomin Market och FS4 som mig veterligen rullar på typ som vanligt. Själva Moomin marknaden har jag inget emot direkt, verkar vara reko ledning där. Dock allt spam och smutskastning mot framförallt Catharsis som kommer från Moomin riddare som vill ha sina 50 euro för att ha gjort reklam för sidan stör mig något oerhört och får mig att aktivt undvika den sidan, även om den verkar fungera bra.
Men sen har jag varit såld på Catharsis sen starten och kört den sen Archetyp gick ner. FS4 är väl den sida jag anser vara sämst av alla för svenska köpare. Men folk fortsätter använda den och den fungerar för vissa verkar det som. Så upp till dig.
Vad jag skulle rekommendera kan du nog gissa men Moomin är ett gångbart alternativ också om jag för tillfället glömmer alla gånger jag glidit in här och sett hur nyreggade användare med några få inlägg antingen ljuger och smutskastar framförallt Catharsis eller bara gör reklam för sidan för att sen försvinna från tråden för att aldrig ses igen.