2026-04-07, 19:05
Medlem
Lloyd.Christmass avatar
Citat:
Ursprungligen postat av nosferatuzen
Jag förde över pengar till darkwebb länken som funkar.
Var det årets misstag nu då eller?
Varför inte göra livet enklare och alltid använda onion-adressen? Då vet man att man kommer till den riktiga marknaden. Spara ner den krångliga onion-adressen i en textfil och kopiera den sedan bara när du ska besöka marknaden. Hur enkelt som helst och säkrare än att använda clearnet-urler.
Citera
2026-04-07, 19:07
Medlem
nosferatuzens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Lloyd.Christmas
Varför inte göra livet enklare och alltid använda onion-adressen? Då vet man att man kommer till den riktiga marknaden. Spara ner den krångliga onion-adressen i en textfil och kopiera den sedan bara när du ska besöka marknaden. Hur enkelt som helst och säkrare än att använda clearnet-urler.

Vadå? Vad för Onion adress? Hur ser en sån ut?

Sen handlar folk där hela tiden och reviews finns för hela dagen idag så det verkar som att det rullar på på vissa fronter.
Senast redigerad av nosferatuzen 2026-04-07 kl. 19:10.
Citera
2026-04-07, 19:08
Medlem
Sweenietods avatar
Hej på er!
Jag undrar om någon av er vet en marknad där Carisoprodol /Prosoma/ Somadril (350 eller 500 mg) , säljs…?
Det fanns och kommer nog åter till FS 4 , men denne Vendor har nu semester.

*Den produkten syns inte på tester, vilket är ett stort plus.
Den är avslappnande.

Så jag tycker att en del säljare borde bredda sortimentet.

Finns den produkten på Catharis..? Eller annan plattform..? Fanns det någon som heter Mumindalen..?

Tips på tänkbara plattformar, där jag troligen kan hitta säljare som säljer denna produkt, mottages tacksamt…. (Det bästa är om det skickas inom Sverige eller Norden),
🙏
Använd dessa narkotikaklassade preparat, med försiktighet, och blanda Inte… Hur som helst.
Så var rädd om er…🤞

/ Sweenie
Citera
2026-04-07, 19:12
Medlem
Lloyd.Christmass avatar
Citat:
Vadå? Vad för Onion adress? Hur ser en sån ut?

Sen handlar folk där hela tiden och reviews finns för hela dagen idag så det verkar som att det rullar på på vissa fronter.
Det är den adress som slutar på .onion

För catharsis t.ex. kan du se adressen om du klickar på länken där admin informerar om den nya clearnet-urlen.
Senast redigerad av Lloyd.Christmas 2026-04-07 kl. 19:18.
Citera
2026-04-07, 19:21
Medlem
nosferatuzens avatar
Citat:
Det är den adress som slutar på .onion

För catharsis t.ex. kan du se adressen om du klickar på länken där admin informerar om den nya clearnet-urlen.

Jag hittar ingen .onion han tipsar om. Please DM me
Citera
2026-04-07, 19:38
Medlem
Lloyd.Christmass avatar
Citat:
Jag hittar ingen .onion han tipsar om. Please DM me
Länken jag menade syns på Catharsis startsida men det kanske var lite för vagt beskrivet ändå av mig. Hursomhelst, här är den:
catharibrmbuat2is36fef24gqf3rzcmkdy6llybjyxzrqthzx 7o3oyd.onion

Använd den så vet du att du alltid kommer till rätt marknad.
Citera
2026-04-07, 19:54
Medlem
nosferatuzens avatar
Citat:
Länken jag menade syns på Catharsis startsida men det kanske var lite för vagt beskrivet ändå av mig. Hursomhelst, här är den:
catharibrmbuat2is36fef24gqf3rzcmkdy6llybjyxzrqthzx 7o3oyd.onion

Använd den så vet du att du alltid kommer till rätt marknad.

Thx
Citera
2026-04-07, 22:42
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Sleazetjackisen
Nähe det har du inte, ändå har du minst 5 olika inlägg i denna tråd där du nämner moomin på något sätt, vara ett där du även smutskastar andra marknader.

Angående det fetade:
Vilka bevis har du delat med dig av? Kan du inte snälla berätta hur du lyckats analysera ett privat SSL på en .onion sida? För jag visste faktiskt inte att det var möjligt att göra om man saknar admin-rättigheter eller äger SSL-certifikatet.

På vilket sätt har deras clearnet + tor länkar blivit "kompromissade"?
Hur har du gjort för att komma fram till den slutsatsen? Är det för att deras clearnet länk inte fungerar för tillfället eller? (för .onion länken fungerar, både front-end och back-end är up and running)

Anledningen till att iaf just jag valde att svara på ditt inlägg från början var ju för att du skrev en massa påståenden om att polisen har tagit Cath och att FS4 kommer göra exit-scam för att sen rekommendera moomin i samma inlägg. Helt utan någon form av bevis, förutom massa ord du förmodligen snappat upp när du läst runt om OpSec, som inte ens har någon form av funktion för att verifiera om marknaden är seized eller inte.
Får du betalt för varje enskilt inlägg du skrivit eller gäller det bara för första gången?

Ser du någon av de som rekommenderat t.ex. Catharsis eller FS4, som inte behövt stå tills svars, skriva liknande inlägg?
Sprider dom också FUD och falska rykten i samma inlägg där de hyllar sin marknad?
Betalar Catharsis eller FS4 ut pengar för att man ska sprida länkar + marknaden på diverse forum? Har dessa gjort 5 (eller mer) inlägg som enbart handlar om att promota en specifik marknad?
Svar = Nej! Det är också därför deras inlägg får vara ostörda.

Om du återommer med någon form av bevis som backar upp det du påstått om Cath och FS4, så se då till att det är faktiska bevis och inte "jag har hört", "jag vet" eller "jag tror". Berätta istället hur du analyserat SSL, Clearnet-länken, .onion länken och nuvarande domän + serverhost för att lyckas komma fram till dina påståenden.
SSL, Det kan du enkelt kolla genom att kolla på hänglås-logan bredvid URL:n.
Eftersom catharsis desperat förnekar att någonting har hänt är det mest troligt bara en honeypot i detta läge.
Citera
2026-04-08, 15:00
Medlem
Jag kanske är trög, men jag kommer in som vanligt och både vendors och köpare skriver ju som vanligt? Så varför tror man att polisen tagit över?
Citera
2026-04-08, 21:59
Medlem
Kalaskjelles avatar
Citat:
Ursprungligen postat av anonyyyyym11
Jag kanske är trög, men jag kommer in som vanligt och både vendors och köpare skriver ju som vanligt? Så varför tror man att polisen tagit över?

Undrar faktiskt också?

Allt rullar ju på som vanligt.
Finns ju även ny clearnet adress som de hänvisar till.
Så det är ju inte så att de hymlar med att de bytt adressen som tidigare påstås..?
Citera
2026-04-08, 22:07
Medlem
keyboardcowboys avatar
Vill köpa 2cb men finns ingen DD i stockholm :/,

Beställde förut men snuten tog brevet (fick hem brev om, men gick dit och neka och sen la dom ned fallet).

Någon som vet hur man ska göra?

Hur är säkrast att skicka brev idag på cath? kan man betala extra för något mer säkert eller?

Eller skulle man kunna hitta någon som vill ta emot paket i stockholm, och sen DD,a det till mig? kan man skriva om det på caths forum eller något?
Senast redigerad av keyboardcowboy 2026-04-08 kl. 22:26.
Citera
2026-04-09, 01:39
Medlem
TjackGudens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av anonyyyyym11

Tror är massa legosoldater från moomin som får betalt för att dra in änvändare till sitt äckelpäckel sida.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in