Citat:
Ursprungligen postat av
MarcoStar
Demokrati värderas på en skala (demokratiindex) och Ungern är ett av de länder som upplevt störst demokratisk tillbakagång sen 2010 och klassas som en hybridregim med auktoritära drag. Precis det som även skulle drabba oss om SD hamnar i regeringsställning här.
Haha du menar kommunistindex, där skalan anger hur mycket vänsterliberal identitetspolitik ett land har.
Du kan köra upp dina kommunistskalor i röven, de har producerats av vänsterliberaler och är ren propaganda.
De auktoritära liberalerna vill ha sin politik, då kallad "liberal demokrati", annars tycker de att det är odemokratiskt.