2026-04-12, 21:26
Medlem
Då jag fann youtube-klippet, så fortsatte jag att glo på Antonio Book och fick för mig att han är absolut psykiskt sjuk, missbrukare etc. Men If? Där blev jag tveksam. Men han kanske manipulerade mig...

(Jag funderar på om föräldrarna ordnat med en IF-diagnos för att han skall gå under LSS, istället för psykiatrin. Då chansen att få hjälp är större inom LSS än hos psykiatrin...)
Senast redigerad av Ruskette 2026-04-12 kl. 21:29.
Citera
2026-04-12, 21:43
Medlem
Hoppas Vanessa skriver en bok om sin barndom och uppväxt, jag kommer köpa den och sträckläsa.

Jag har noterat att i bland glömmer lillpojken bort att prata blattesvenska.
Citera
2026-04-12, 22:10
Medlem
Tuttlutts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Upp-till-bevis
Föredrar du denna bild? Kan inte avgöra om det är samma man men utgår från det? Ser ut att vara en liknande skjorta och ringar på samma ställen.

https://ibb.co/1Y5N4zpZ

Taskigt att han varken syns eller taggas i hennes bilder isf. Ännu värre att skriva hela familjen om han inte är där.

Antonio är kvar hemma i Märsta.
Han har enligt honom själv en komplicerad relation till föräldrarna.
Fortfarande en del bråk pga hans oförmåga att förstå att vissa saker gör och säger man inte.
Inte många veckor sedan han åkte till en ny kompis som sedan försökte stjäla hans grejer.
Mamma och pappa fick åka dit och hjälpa honom att få tillbaka sakerna.
Citera
2026-04-12, 22:29
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Tuttlutt
Antonio är kvar hemma i Märsta.
Han har enligt honom själv en komplicerad relation till föräldrarna.
Fortfarande en del bråk pga hans oförmåga att förstå att vissa saker gör och säger man inte.
Inte många veckor sedan han åkte till en ny kompis som sedan försökte stjäla hans grejer.
Mamma och pappa fick åka dit och hjälpa honom att få tillbaka sakerna.
Aha tack för info.
Citera
2026-04-12, 22:41
Medlem
GodSosses avatar
Citat:
Ursprungligen postat av TPL
"11 April 2026 22:55:59
Vi älskar er @vanessabooktoledano & @feliciabook puss puss Mamma & Pappa 😘
"

Är nu Roberta officiellt far till Fetlicia och inte turken?
Citera
2026-04-13, 14:12
Medlem
Huset kan vara enskild egendom. Vilket i vardagen inte spelar nån roll så länge de lever och är gifta men skiljer de sig så har hon då inte rätt till det och vid hans frånfälle går det vidare till barnen.

Citat:
Ursprungligen postat av Magictrix
De är ju gifta så Anna äger automatiskt halva huset. Men man kan också säga att hon är livegen. Hon jobbar en vecka om året medan maken jobbar heltid.

Kan man läsa av något mellan raderna om sakernas tillstånd? Är Anna med "tjejerna" i Spanien för att lära sig leva som singel? Någon av de senaste Instabilderna visade spår av ett besök på någon slags nattklubb och taxiresa. "Det som händer i xxx stannar i xxx, stod det. Sedan var det en halvtom klubb där några enstaka dansade till något töntigt band. Kanske hon försöker göra Roberta svartsjuk? Eller är han också i Spanien?

Vet förresten Antonio ens om att huset är till försäljning?
Citera
2026-04-13, 14:31
Medlem
osnutens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Khun-T
Va fan har hänt med Roberta! Är han sjuk! Drogad!

https://postimg.cc/QHfTYNLJ

Hjälp honom ifrån de galna Book's kärringarna!

Hon är så gullig!

Publicerar en bild på sig själv och Mi Amor!

Sin egen del av bilden har hon polerat och filtrerat.
Roberto kan gott få se lite svettig ut
Citera
2026-04-13, 15:03
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av osnuten
Hon är så gullig!

Publicerar en bild på sig själv och Mi Amor!

Sin egen del av bilden har hon polerat och filtrerat.
Roberto kan gott få se lite svettig ut
Han har nåt jävligt korkat/ retarderat över sig.Tror han är skitbarnslig och bara gillar att studsa med Bookens "girlisar"...tihi tihi ‼️😵🤯🤣.
Citera
2026-04-13, 16:49
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av MercedesDeAcosta
Boolis värdering 4 920 000 kr
4 490 000 – 5 350 000 kr

Fin tomt. Välskött gräsmatta.
Gillar att den enda delen som är klippt är en rak gång till däcket.
Är verkligen tofflan Robban så tofflig att han inte ens kan be henne ta hand om gården då hon ändå är hemma hela dagarna?
Nämen nej! Glömde ju alla renbäddningar, turer till tippen, frisören och en massa möten.
Ärenden och viktiga beslut som ska fattas.
Besöka kyrkan?
Phhhhu! Ja inte är det konstigt att hon inte
har tid att jobba, än mindre ta hand om trädgården när hennes försörjare arbetar!
Citera
2026-04-13, 17:44
Medlem
TPLs avatar
Anna har lärt sina nu vuxna barn hur man sköter ett hem. När man tar ut lakanen ur tvättmaskinen så lägger man ut dom på golvet för att kunna vika till passande format för att hänga in i torkskåpet.

Råkar man hälla ut mjölk på köksgolvet låter man det ligga, säkert nån som så småningom tar rätt på det. För att kunna bära med sig pastatallrik, mjölkglas OCH mobil ställer man glaset i pastan och framme vid målet ställer man det nu kladdiga glaset på fönsterbrädan. Hur fräscht som helst.
Tur att Anna vilar upp sig hemma i Spanien så hon orkar ta itu med flyttstädningen när hon kommer till Sverige på besök.

Såg nyligen i en live (vems?) att det satt en lapp på tvättmaskinen (?) "Trasig igen". Allt sjunger på sista versen lagom till försäljning. Andra köper ny tvätt- eller diskmaskin. Anna och Roberta köper nytt boende.
Citera
2026-04-13, 18:56
Medlem
osnutens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Adventuros
Han har nåt jävligt korkat/ retarderat över sig.Tror han är skitbarnslig och bara gillar att studsa med Bookens "girlisar"...tihi tihi ‼️😵🤯🤣.
Svårt att avgöra om han är korkad, blind eller beskyddande?
Han vaknar minst 5 timmar före Anna, för att gå till jobbet.
Anna beklagar sig, men somnar om.
Ibland säger hon att hon skjutsat honom till jobbet, vilket jag tolkar som till Märsta station.
Annars tar han cykeln.
Tror han inser att han är det enda som håller uppe familjen.
Utan honom skulle Anna leva på socialen, i nån utsatt stadsdel.
När han kommer hem får han lyssna på allt jobbigt Anna råkat ut för hemma i huset

Han må vara simpel, men han är den ende i familjen som har ett hederligt jobb!
Senast redigerad av osnuten 2026-04-13 kl. 19:01.
Citera
2026-04-13, 19:15
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av osnuten
Svårt att avgöra om han är korkad, blind eller beskyddande?
Han vaknar minst 5 timmar före Anna, för att gå till jobbet.
Anna beklagar sig, men somnar om.
Ibland säger hon att hon skjutsat honom till jobbet, vilket jag tolkar som till Märsta station.
Annars tar han cykeln.
Tror han inser att han är det enda som håller uppe familjen.
Utan honom skulle Anna leva på socialen, i nån utsatt stadsdel.
När han kommer hem får han lyssna på allt jobbigt Anna råkat ut för hemma i huset

Han må vara simpel, men han är den ende i familjen som har ett hederligt jobb!

Vanessa har, mig veterligen, skött skolan, lärt sig spanska och ordnat sig ett jobb på solkusten. Och hållit sig borta från kriminalitet.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in