2026-04-11, 22:18
Medlem
Utröstad deltagare förklarar sig i Pelle och Gustavs podd och förklarar mer om vad man inte får se! Rörigt värre men uppfattade det såhär:

Citera
2026-04-12, 01:10
Medlem
CS128s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Kveikja
Utröstad deltagare förklarar sig i Pelle och Gustavs podd och förklarar mer om vad man inte får se! Rörigt värre men uppfattade det såhär:

Vad heter den podden och vart finns den? Är det f.d. Robinsondeltagarna: Pelle och Gustav?
Citera
2026-04-12, 03:02
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av notlostintheworld
Jo men jag är så naiv och efterbliven. Nöjda?

Ni lägger in så mycket i nåt som inte är. Har ni så tråkigt liv så nu handlar allt här om misstag eller inte när det gäller spoilertaggar? Ni är så otroligt patetiska, men bra då vet jag. Tack och hej!
tack för spoilandet din jävla bög
Citera
2026-04-12, 03:04
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av fonder
På "Robinson" kan det verkligen vända. Idioten Carl-Oscar förstörde så bra för sig själv att han gick från en pakt med majoritet till utröstad av varenda en. Det var roligt hur Aza såg igenom idiotens efterblivna idé om att ha hittat ett halsband i skogen.

Ni som har plus-medlemskap: Nästa veckas alla avsnitt finns redan nu ute på.

lille oscar fick hybris och trodde han hade makt och styrde spelet.

Du kan ju tillägga till dina efterblivna plus vänner att de åtminstone kan försöka låta bli spoila nästa vecka, hittills har det dock hänt varje.

ps lika bra lille oskar lämnar hela robinsson han har så många emot sig nu så skulle han komma in igen åker han ut direkt
Senast redigerad av nodraketen 2026-04-12 kl. 03:08.
Citera
2026-04-12, 03:10
Medlem
fonders avatar
Citat:
Ursprungligen postat av nodraketen
[/b]
lille oscar fick hybris och trodde han hade makt och styrde spelet.

Du kan ju tillägga till dina efterblivna plus vänner att de åtminstone kan försöka låta bli spoila nästa vecka, hittills har det dock hänt varje

Jag tänker inte ta på mig en moderator-roll när jag inte är en moderator. Om du är missnöjd med att vissa spoilar så ska du rapportera det till moderatorerna så de gör något åt saken.
Citera
2026-04-12, 07:04
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av CS128
Vad heter den podden och vart finns den? Är det f.d. Robinsondeltagarna: Pelle och Gustav?

Öråd med Pelle och Gustav
Finns på Podcaster i alla fall och helt korrekt så de analyserar varje vecka och intervjuar deltagare.
Citera
2026-04-12, 07:33
Medlem
fonders avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Loikkari
Jag misstänker att C-O gav bort immunitet för att själv bli utröstat. Han gör en läggmatch i gränslandet o åker ut med hög svansföring. Alltså han visste att han blev inpopulär o gruppen ville också få bort honom. En redigerat avhopp med produktionens medverkan.

Du överskattar nog Carl-Oscars hjärna om du tror att han gav bort immuniteten för att få bli utröstad, så klok kan han omöjligen vara.
Citera
2026-04-12, 07:47
Medlem
Loikkaris avatar
Citat:
Du överskattar nog Carl-Oscars hjärna om du tror att han gav bort immuniteten för att få bli utröstad, så klok kan han omöjligen vara.
Mycket möjligt att jag gör det, men han kanske såg det som ett sätt att bli mer förnedrad. Kanske produktionen har sytt ihop det,för att slippa se ytterligare en avhopp i början av säsongen. En teori lika bra som annam.
Citera
2026-04-12, 07:54
Medlem
fonders avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Loikkari
Mycket möjligt att jag gör det, men han kanske såg det som ett sätt att bli mer förnedrad. Kanske produktionen har sytt ihop det,för att slippa se ytterligare en avhopp i början av säsongen. En teori lika bra som annam.

Nja, han levde i sin egen värld och blev helt chockad på Örådet när han fick kritik från sina allierade. Han såg sig själv som maktens korridor när han spelade överallt och erbjöd den ena efter andra deltagaren ur den egna pakten för utröstning. Dagen har varit helt fantastisk och det är tack vare mig, sa idioten, när han precis hade betett sig som en springande apa under hela dagen.
Citera
2026-04-12, 09:55
Avstängd
Är lema förståndshandikappad? Hon grinar åt exakt allt
Citera
2026-04-12, 10:05
Medlem
CS128s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av CS128

Jag har hittat podden @Kveikja - Tack 👍
Citera
2026-04-12, 10:07
Medlem
Citat:
Jag tänker inte ta på mig en moderator-roll när jag inte är en moderator. Om du är missnöjd med att vissa spoilar så ska du rapportera det till moderatorerna så de gör något åt saken.
varför börjar du tjata om alla avsnitt finns på plus nu grabbar är det något kodord du har för börja spoila eller?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in