2026-04-11, 23:37
Medlem
kansascityshuffles avatar
Vem är pedofilen som väcker åtalet? Nr?
Citera
2026-04-11, 23:38
Medlem
Wotans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MisterClueless
Gädda nr 743 aka Hallongrottan

Haha, den jäkeln med rosen? Är det något med dricksvattnet i Uppsala?
Citera
2026-04-11, 23:42
Medlem
MisterCluelesss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Wotan
Haha, den jäkeln med rosen? Är det något med dricksvattnet i Uppsala?
Haha, ja han som bokar sexträff med en minderårig på hotell, men som inte kan ta med henne på en barnförbjuden biofilm. Vilken jävla hjälte! 😅 #743
Citera
2026-04-11, 23:44
Medlem
MisterCluelesss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av kansascityshuffle
Vem är pedofilen som väcker åtalet? Nr?
Citera
2026-04-11, 23:49
Medlem
LuiLuis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av tdlefnierregus
Idioti att det är förtal att kalla en pedofil för pedofil. Sverige i ett nötskal

Man kan kalla en pedofil för pedofil lika mycket eller lika lite som man kan kalla Sara pundarhora för Sara pundarhora.

Lagen om förtal handlar inte om att man får säga vissa saker eller inte. Det handlar heller inte om påståendet skulle vara sant eller inte.
Lagen ska skydda oss alla från att misskrediteras så att man lider betydande skada av det.

Tex om jag spred en massa ”sanningar” om dig till din online, vänskapskrets och arbetsgivare -att du stjäl, horar och knarkar, att du ljuger och är opålitlig.
Anta att du hade en provanställning och att du får sluta anställningen pga detta.

Hade du vart ok med det?
Citera
2026-04-11, 23:52
Medlem
Wotans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MisterClueless
Haha, ja han som bokar sexträff med en minderårig på hotell, men som inte kan ta med henne på en barnförbjuden biofilm. Vilken jävla hjälte! 😅 #743

Han hade väl bra jobb eller tom teknikföretag med stora investorer? Men resten av hans uppenbarelse skriker autist!
Citera
2026-04-12, 00:38
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av kansascityshuffle
Fy fan vad ful han är.
En ros i handen, kränkt för att han inte fick träffa ett riktigt barn. En fet känga ska ha han.

Det krävs en speciell människa för att boka sexuell träff med ett barn, är ful som stryk, kommer dit med en ros och sedan vågar göra rättslig sak av det hela nu när hela Svenska folket vet vilket peddo han är
Citera
2026-04-12, 00:51
Medlem
kansascityshuffles avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mittpunkt
Din logik är ju helt havererad. Låt oss testa den på ett annat scenario:

Om jag startar ett rollspel på nätet där jag låtsas vara en bankrånare som söker upp andra potentiella bankrånare för att planera ett rån mot en bank som inte finns – har jag räddat några banker då? Har jag minskat antalet bankrån i Sverige? Nej, självklart inte. Jag har bara suttit och chattat med folk i en fantasivärld jag själv har skapat.

Det är precis det Dumpen gör. De skapar fiktiva barn, fiktiva mammor och fiktiva situationer. När de sedan fångar någon, så har de inte räddat ett barn som svävar i fara - de har bara fångat någon i en fälla de själva riggat med låtsasfigurer.
Fast nu är ju du dum i huvudet på riktigt eftersom flera gäddor har hamnat i fängelse. Barn räddades. Även pedofiler har barn. Stolpskott. Ni tycker bara synd om er själva. Ge fan i våra barn.
Citera
2026-04-12, 02:04
Medlem
Wotans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Aramir2
Faktiskt ganska märkligt att någon svensk bank tillåter Dumpen att ha konton.
Deras inkomster kommer från swish där källorna inte kan verifieras som säkra.
SN har blandat pengar från dessa swish mellan sig själv och Dumpen, stor risk för skattefusk/penningtvätt.
De bedriver yrkesmässigt olaglig verksamhet. Alla betalningar till Dumpen borde faktiskt därmed klassas som brottsliga.

Kan du förklara vad det fetade betyder?
Citera
2026-04-12, 02:24
Medlem
Dumpens publiceringar har ett enormt positivt värde då pedofilernas grova brott mot barn sker i det fördolda. Dumpen ökar medvetenheten om hur grooming går till och hur utbrett problemet är. Den offentliga exponeringen har avskräckande effekt på förövare. (var och varannan gädda grinar när de inser att det är Dumpen som sänkt dem vilket de gjort allt för att undvika) Dumpen sätter press på rättsväsendet att agera snabbare och prioritera pedofilernas brott.
Snart kommer kraftigare lagstiftning för att krossa pedofilerna och ge rättsväsendet bättre verktyg. Alla som älskar barn tycker det är fantastiskt och hyllar självklart Dumpen som gjort det möjligt.
Citera
2026-04-12, 03:31
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Wotan
Kan du förklara vad det fetade betyder?

De bedriver en verksamhet vars huvudsakliga syssla är brottsliga uthängningar(förtal).
De gör detta mot betalning, alltså yrkesmässigt.

Banker får inte tillhandahålla konton som används till kriminell verksamhet.
Citera
2026-04-12, 07:01
Avslutad
Bättre att låsa in fanskapet.

Dumpen är ett vinstdrivande företag som har en lukrativ business under täckmanteln att dom ”gör det för barnens skull”.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in