2026-04-11, 13:20
Medlem
mr.demons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Studsboll
Vill inte klicka på den äckliga länken, men är det samma material som tidigare eller har hon spelat in nytt? Jag trodde hon lagt av med porren?

Det är till en vanlig betal porrsite. Första gången jag har surfat porr på åratal. Och hon av alla dyker up.
Citera
2026-04-11, 13:40
Medlem
JohnnySamhalls avatar
Jag blir inte impad förrän Linda börjar seriöst med scat-sex.
Citera
2026-04-11, 16:50
Avslutad
Citat:
Vill inte klicka på den äckliga länken, men är det samma material som tidigare eller har hon spelat in nytt? Jag trodde hon lagt av med porren?

Ganska komiskt sammanhang, det var många av klippen som var gamla tjocka tanter med kvinnor i 20-års åldern, t.ex. Jag flabbade åt några av bilderna åtminstone.
Citera
2026-04-11, 17:16
Avstängd
Citat:
Ursprungligen postat av Kaliumdikromat
Ganska komiskt sammanhang, det var många av klippen som var gamla tjocka tanter med kvinnor i 20-års åldern, t.ex. Jag flabbade åt några av bilderna åtminstone.
Men var det ingenting på Linda Skugge alltså?
Citera
2026-04-11, 17:17
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Nammnet
Men var det ingenting på Linda Skugge alltså?

Jo då, men det var i det sällskapet hon hamnat. Freakshow.
Citera
2026-04-11, 18:14
Avstängd
Citat:
Ursprungligen postat av Kaliumdikromat
Jo då, men det var i det sällskapet hon hamnat. Freakshow.
Vad gjorde hon då?
Citera
2026-04-11, 18:14
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Nammnet
Vad gjorde hon då?
Fes i ansiktet på en 30 år yngre tjej.
Citera
2026-04-11, 19:20
Medlem
Felicia.C.Roses avatar
Citat:

Nja, jag ser det som en typ av BDSM, och ur den synvinkeln så är det ju riktigt hett! Alltså att en oskuldsfull ung tjej underkastar sig Skugges drifter och blir sexuellt förnedrad av den före detta radikalfeministen!
Citera
2026-04-13, 20:56
Medlem
Dalulvens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Felicia.C.Rose
Nja, jag ser det som en typ av BDSM, och ur den synvinkeln så är det ju riktigt hett! Alltså att en oskuldsfull ung tjej underkastar sig Skugges drifter och blir sexuellt förnedrad av den före detta radikalfeministen!
'
Tycker det ser ut som en normal lesbisk scen, där de tillfredsställer varandra.

Bättre än de sunkiga sammanhang hon tidigare hamnat i.

Det tar sig för Porr-Skugge!

Vågar man hoppas på en scen med en ung, blond hingst eller liknande?
Citera
2026-05-09, 18:51
Medlem
Bullfettas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av K-Glitchen
Som många andra säger tror jag också att hon hellre skulle tjäna stora pengar på att bli knullad men att hennes 15 minuter som porrstjärna var slut.

Samtidigt kan man ju bli enormt rik på att fnaska intensivt i några år. Det finns så mycket rika Gubbkukar därute som betalar vad som helst för att få sig ett knull.

Sverige är ett föregångsland för säljarens marknad inom Sexmark. Det är bara Bullsen som är olagliga, medan Bearsen är fullt lagliga.
Citera
2026-05-10, 10:46
Medlem
Stiert-Munnings avatar
Citat:
Ursprungligen postat av mr.demon
Finns numera på MATURE.NL

https://www.mature.nl/en/update/16492/stepmom-seduction-fucking-my-personal-hot-skinny-milf
Men... Urk. Det finns fan ladyboys som är både snyggare och femininare än det söndertatuerade manhaftiga härket.
Citera
2026-05-11, 21:23
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Bullfetta
Samtidigt kan man ju bli enormt rik på att fnaska intensivt i några år. Det finns så mycket rika Gubbkukar därute som betalar vad som helst för att få sig ett knull.

Sverige är ett föregångsland för säljarens marknad inom Sexmark. Det är bara Bullsen som är olagliga, medan Bearsen är fullt lagliga.

Men vilka j-vla amsagor.

Det går om de gifter sig med horan som i fallen Lady Dahmer eller Dominika Peczynski.

Säg någon annan? Vet du ingen så är det en råtta i den pizzan.

Skugge har inga pengar.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in