Citat:
Ursprungligen postat av
AndersPersson99
Tejer under 18 är inte barn biologiskt utan de är juridiskt minderåriga. En 7-åring är ett barn, en 17-åring är det inte.
Jag är inte emot att kvinnor jobbar. Men min bild är att det tvingats fram normer och kultur som går ut på att kvinnor inte bara ska jobba, utan helt främja sig ifrån män och istället satsa på långa utbildningar och s.k. "karriärer". I samma normförändring har det ingått att måla upp unga kvinnor som småbarn, demonisera all manlig heterosexualitet där normal attraktion benämns som "sexualiserande" eller "objektifierande". Normal maskulinitet har ansetts "problematisk" eller "toxisk", och istället har feminina, trans och hbtq-män lyfts fram som någonting positivt. Kärnfamiljen har utmålats som en fälla och som något förlegat. Att mörklägga det faktum att fertiliteten sjunker för kvinnor redan från 25, ingår i det ideologiskt styrda narrativet.
Du ingår själv i detta narrativ, då du konsekvent vägrar yppa sann biologisk fakta som motsäger ditt narrativ.
Bästa åldern för graviditet och förlossning är mellan 20-30. Detta vet du att jag har skrivit mängder med gånger. Så vad håller du ens på med?
Kvinnor mellan 20-30 vill dock ha
jämnåriga män. Och det är långt ifrån alla jämnåriga män som är sugna på att skaffa fast fru och barn. Så ser det ut. Uppmuntra unga män mellan 20-30 att satsa på den första unga kvinna som vill ligga med dem och som de själva vill ligga med. Satsa seriöst på henne, så ska du se att barnafödandet kommer öka.
Men om unga män mellan 20-30 bara vill "knulla lite" eller vara i halvseriösa relationer. Då blir det inga barn gjorda!
Och jo: 17 åringar är barn. Både juridiskt och biologiskt. En 17-årig tjej är varken färdigutvecklad i sina repruduktiva organ eller i sin hjärna.
Det normala är att heterosexuella män vill sätta på
vackra vuxna kvinnor. Dvs. Från cirka 20 och uppåt.
Det är inte normal manlig sexualitet att vilja sätta på barn i sin pubertetsutveckling. Det är en parafil störning: hebifili.