Citat:
Ursprungligen postat av
Falta
En sak jag funderade över är. Nu har jag egen erfarenhet av cancervård och operationer och jag vet hur fruktansvärt sjuk man blir av behandlingen. Det samlades in nästan en miljon till Saras vård och det är okej såklart. Men hur går det egentligen med vården , att Sara orkar hänga på i bil och konfrontationer är faktiskt otroligt. Men jag blir lite fundersam när Sara skrev palliativ vård och svenska sjukvården var dumma som inte hade just den behandlingen. Är det någon som har Saras status?
Jag menar inte att misstänkligöra, men varför ska det alltid vara pengar och insamlingar när det gäller Dumpen och S och P? Beklagligt att Sara har cancer och hoppas hon blir frisk. Men alltid pengar och insamlingar med Dumpen.
Insamlingen till Saras vård i Soumi har klingat av vid 920.000 kr och finska sjukvården kräver 1 miljon kr för att vårda vår hjältinna. Kanske gick det att pruta eller så har Dogge slaskat med plånboken. Fina Sara har en tendens att flyga upp ur sjuksängen när det är en snuskgubbe i farten och baseballträet har hon redo under madrassen.
Sara stoppar varenda flört mellan gammal gubbe och fjortis som skriver i chatten att hon vill bli av med oskulden vilket jag skulle kalla att göra allt för ungarna. Satan vilken krutgumma.
Sara ger kommunisterna på ETC en ordentlig uppläxning om vad palliativ vård är då deras läsare är intresserade av att flukta i hennes journal. Journalister borde lära sig att aldrig störa Sara när hon är under behandling för då smäller det, blir hon riktigt förbannad slänger hon upp din deklaration på Dumpen bland alla pedofiler och det tilltaget vill man ju helst undvika. Fan vad coolt det var när hon gjorde så, snacka om att slå tillbaka och markera - dont fuck with me!