2026-04-10, 07:44
Medlem
rallykalle69s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Kaliumdikromat
Bodströms klient (#744) är väl kanske en kandidat till det.

Om inte han så någon annan, tror jag ändå. Är hyftsat säker på att det kommer gå sakta men säkert mot ohållbart läge för Dumpens verksamhet i nuvarande form, på fler än ett plan.
Märkligt att Sara inte gjort ett inlägg någonstans om det hela, även då vem det handlar om. Hon brukar vara duktig på det annars, innan det ens blivit en stämning i verkligheten. Kan hända jag letar dåligt, men brukar inte behövas. Alternativt att hon klurat ut att det kanske inte är den bästa idén.

För det är inget kanske, stämningsansökan är inlämnad.

Att det tystas ned med förlikning (att hon tar ner honom ) kommer inte hända. För det är som att be om 760+ ansökningar till.
Senast redigerad av rallykalle69 2026-04-10 kl. 07:59.
Citera
2026-04-10, 08:25
Medlem
X-and-Ys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av rallykalle69
Märkligt att Sara inte gjort ett inlägg någonstans om det hela, även då vem det handlar om. Hon brukar vara duktig på det annars, innan det ens blivit en stämning i verkligheten. Kan hända jag letar dåligt, men brukar inte behövas. Alternativt att hon klurat ut att det kanske inte är den bästa idén.

Att det tystas ned med förlikning (att hon tar ner honom ) kommer inte hända. För det är som att be om 760+ ansökningar till.

Det här är nog bara början, kan Dumpen stämmas mer anonymt i grupp så kommer det explodera.

Karlsson på taket typer, Gräv, Fiskarstinorna, Facebook tanterna kommer gråta dygnet runt. Och SDs partikassa kommer gå ner på minus.
Citera
2026-04-10, 10:08
Medlem
rallykalle69s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av HeroNero
Hallå vaddå ”stämmas mer anonymt i grupp”? 😳 Anonymitet är knappast något som ett redan tillräckligt korrumperat rättssystem gynnas av. Inget som kommer hända mot Dumpen, I Said it first!
"Grupptalan i Sverige

Lagen om grupprättegång som trädde i kraft den 1 januari 2003 innebär att det är möjligt för enskilda, organisationer och myndigheter att väcka talan för en grupps räkning.
Gruppmedlemmarna behöver inte medverka eller ansvara för några kostnader, men domen gäller även i förhållande till dem."

SFS-nummer: 2002:599
https://www.riksdagen.se/sv/dokument-och-lagar/dokument/svensk-forfattningssamling/lag-2002599-om-grupprattegang_sfs-2002-599/

Så det är absolut möjligt. Förutom att x män måste sammanstråla, alternativt att en advokat samlar ihop dom.

Du said vad? Dumpen kommer inte klara sig på sikt, för det är inte möjligt. Något Sara säkerligen är medveten om också.
Senast redigerad av rallykalle69 2026-04-10 kl. 10:12.
Citera
2026-04-10, 10:11
Medlem
Citat:

Finns artikel i Expressen .
Citera
2026-04-10, 11:02
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Falta
En sak jag funderade över är. Nu har jag egen erfarenhet av cancervård och operationer och jag vet hur fruktansvärt sjuk man blir av behandlingen. Det samlades in nästan en miljon till Saras vård och det är okej såklart. Men hur går det egentligen med vården , att Sara orkar hänga på i bil och konfrontationer är faktiskt otroligt. Men jag blir lite fundersam när Sara skrev palliativ vård och svenska sjukvården var dumma som inte hade just den behandlingen. Är det någon som har Saras status?
Jag menar inte att misstänkligöra, men varför ska det alltid vara pengar och insamlingar när det gäller Dumpen och S och P? Beklagligt att Sara har cancer och hoppas hon blir frisk. Men alltid pengar och insamlingar med Dumpen.

Insamlingen till Saras vård i Soumi har klingat av vid 920.000 kr och finska sjukvården kräver 1 miljon kr för att vårda vår hjältinna. Kanske gick det att pruta eller så har Dogge slaskat med plånboken. Fina Sara har en tendens att flyga upp ur sjuksängen när det är en snuskgubbe i farten och baseballträet har hon redo under madrassen.
Sara stoppar varenda flört mellan gammal gubbe och fjortis som skriver i chatten att hon vill bli av med oskulden vilket jag skulle kalla att göra allt för ungarna. Satan vilken krutgumma.

Sara ger kommunisterna på ETC en ordentlig uppläxning om vad palliativ vård är då deras läsare är intresserade av att flukta i hennes journal. Journalister borde lära sig att aldrig störa Sara när hon är under behandling för då smäller det, blir hon riktigt förbannad slänger hon upp din deklaration på Dumpen bland alla pedofiler och det tilltaget vill man ju helst undvika. Fan vad coolt det var när hon gjorde så, snacka om att slå tillbaka och markera - dont fuck with me!
Citera
2026-04-10, 11:10
Medlem
rallykalle69s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Gipsy-tears
Fan vad coolt det var när hon gjorde så, snacka om att slå tillbaka och markera - dont fuck with me!
Är väl det som även brukar bli fallet (med dylik inställning)

"Högmod är en överdriven självkänsla, stolthet och självuppskattning som ofta paras med förakt för andra och en känsla av att stå över vanliga regler."
Citera
2026-04-10, 11:49
Avslutad
Citat:

Det är #743

Dags för Bodström att lyfta på arslet och inte bara snacka
Citera
2026-04-10, 12:02
Medlem
rallykalle69s avatar
Citat:
Det är #743

Kan tycka det. Speciellt om det börjar rulla på , nu är 2st inte så mycket. Men jämfört med 0 på 5 år så.
Citera
2026-04-10, 12:13
Medlem
Citat:
Det är #743

Du får gärna förklara hur Bodström har med ärendet att göra, dels så är mannens advokat den här mannen:
https://hurtigandpartners.se/behrang-eslami/

Notera även hur advokaten inte är associerad med:
https://www.bodstrom.se/

Han är inte associerad med tidigare åtal då denna advokat jobbade för:
https://www.rydinadvokater.se/

Så på vilket sätt kopplar du ihop den nya stämningen med Bodström?
Vad har du för info som pekar ut 743 som personen som stämmer denna gången?
Eller det är bara de faktum att Dumpen delade ett dokument ifrån Bodströms advokatfirma vid någon uthängning?
Citera
2026-04-10, 13:48
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Takanashi
Du har ca 2500 innehållslösa och aggressiva inlägg angående dumpen och vilken är din bevekelsegrund att tramsa i denna tråd och göra dig till åtlöje??

Alla inkl mig själv skriver i den här tråden när ni helt maniskt har grupprunkat och har kommit med samma argument om och om igen i ett par veckor. Då brukar någon eller några få nog av era påstående.

Ni borde alla bli avstängda pga att ni skriver saker som är helt dragna ur röven, och det blir inte sant bara för att ni upprepar dem.
Citera
2026-04-10, 14:19
Medlem
rallykalle69s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Karlsson05
Ni borde alla bli avstängda pga att ni skriver saker som är helt dragna ur röven, och det blir inte sant bara för att ni upprepar dem.
Du missar att mycket är klargörande av gällande lag och vad som pågår i EU-domstolen. Det är snarare du som förnekar det bara för du tror något annat, kan du inte se kalla fakta på bordet så är det inget någon kan göra något åt.

Vad har du att säga om att Sara stäms igen för förtal?
Citera
2026-04-10, 14:35
Avslutad
Citat:
Du missar att mycket är klargörande av gällande lag och vad som pågår i EU-domstolen. Det är snarare du som förnekar det bara för du tror något annat, kan du inte se kalla fakta på bordet så är det inget någon kan göra något åt.

Vad har du att säga om att Sara stäms igen för förtal?

Det har ni kört med de sista månaden eller så, jag kommer ihåg alla andra undanflykter som man har kört på i ett par år.
Så det är värt exakt noll. Och att ni sitter och hoppas och hurrar för en lag som hindrar folk att få veta vem som är beredd att våldta barn säger allt
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in